Орыс тілі мен әдебиеті пән мұғалімдері Г Рыскелдиевна,Қ Бекеновнаның 2022-2023 оқу жылының бірінші жарты жылдығында атқарған жұмыстарының есебі » Соцжол орта мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы білім бөлімінің
"Әлихан Бөкейхан атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Орыс тілі мен әдебиеті пән мұғалімдері Г Рыскелдиевна,Қ Бекеновнаның 2022-2023 оқу жылының бірінші жарты жылдығында атқарған жұмыстарының есебі
10
январь
2023

Орыс тілі мен әдебиеті пән мұғалімдері Г Рыскелдиевна,Қ Бекеновнаның 2022-2023 оқу жылының бірінші жарты жылдығында атқарған жұмыстарының есебі

"Ә. Бөкейхан атындағы орта мектеп"коммуналдық мемлекеттік мекемесі
2022 -2023 оқу жылы  «Лингвист »  әдістеме бірлестігінде  орыс тілі мен әдебиеті пәні бойынша білім беру  жұмысына  талдауы
Мақсаты: Тіл  пәндерінен оқу бағдарламасы тілдік қызметтің барлық түрлерін: тыңдалым, айтылым, оқылым және жазылым дағдыларын дамытуға бағытталған   пән мұғалімдерінің жүйелі жұмыс нәтижесін анықтау.
Мідеттері:
  • білім алушылардың білімін толықтыру;
  • қауіпсіз және қолайлы білім беру ортасымен қамтамасыз ету;
  • білім алушыларға сапалы білімнің қолжетімділігін қамтамасыз ету;
  • цифрлық инфрақұрылыммен және ресурстармен  жүйелі жұмыс жүргізу;
  • инклюзивті білім беруді қамтамасыз ету.
Жұмыстың әдістері мен түрлері: 
әр оқушының интеллектуалдық қабілеттерін дамыту үшін  психологиялық жағдай жасау;
оқушылардын тілін дамытуды белсендіру;
әр оқушының білім алудағы мотивациясына әсер ететін сабақтағы микроклиматты қалыптастыру.
     Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрі  2021 жылғы 16 қыркүйектегі  № 472 бұйрығы. 
Мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» (бұдан әрі – МЖМБС) (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы;
(Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген).  Қазақстан Республикасы оқу -ағарту  министрлігінің 2022 жылғы "22" қыркүйектегі № 399 бұйрығының 22,48,85- қосымшалары 
жалпы білім беретін пәндердің үлгілік оқу бағдарламалары басшылыққа алына отырып, білім беру ұйымдарында пайдалануға рұқсат етілген оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, оқу құралдарының және басқа да қосымша әдебиеттерді, ғаламтор желілерінің қосымша материалдарын  қолдана отырып орыс тілі мен  әдебиеті   пәнінен 2-4,5-9,10-11   сыныптарға  арнап  күнтізбелік-тақырыптық жоспарлар жасалып мектеп әкімшілігімен бекітілді. 
  1. Білім және ғылым министрі 2021 жылғы 16 қыркүйектегі № 472 Бұйрығына 2-қосымша негізінде қысқа мерзімді жоспар саралаудың 7 тәсілін (1тапсырма,2дереккөздер, 3қарқын,4қорытынды,5диалог және қолдау көрсету,6 бағалау,7 топтастыру) енгізе отырып жазылады.
Егер сыныпта мүмкіндігі шектеулі оқушылар болса, әдістемелік бірлестіктермен мақұлданған жеке бағдарламаларды бейімдеу және жүзеге асыру бойынша әрекет қарастырылған. 
Бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау
 нәтижелері бойынша талдау біздің мектепте   қағаз түрінде жүргізілуде.
Пән мұғалімдері:  Г. Р. Халыкова,Қ.Б. Ибрагимова   жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылардың оқу жетістігін бағалауды қазіргі тәжірибеге енгізудің негізі критериалды бағалау жүйесі бойынша жұмыс жүргізүде. Бұл бағалау рәсімдерінің сапалылығын, олардың халықаралық стандарттарға сәйкестігін және әр білім алушының оқудағы қажеттілігін қамтамасыз етуге мүмкіндік беретіндігін біледі. Жаңартылған білім беру мазмұнын енгізу аясында білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау бойынша  пән мұғалімдері  іс-әрекетіне өзгерістер енгізудің теориялық және тәжірибелік негізін айқындап,  мектеп үйлестірушісі  А.Туебаева    тарапынан  берілген ұсыныстар бағалау рәсімдерін,  әр білім алушының оқудағы қажеттілігін қамтамасыз етуге мүмкіндік беру бағытында жұмыс жүргізуде. Қалыптастырушы бағалауды өткізуге арналған тапсырмалар үлгілері дескрипторларын пән мұғалімдері  әрбір сабақтарында  енгізді. Жиынтық бағалауды бөлім және тоқсан бойынша алды.Жиынтық  бағалауды өткізуге арналған тапсырмалар үлгілері дескрипторларын пән мұғалімдері әр сыныпта  бөлімдері бойынша дайын үлгі негізінде алды. Бөлім және тоқсандық жиынтық бағалау өткізу ережелері толық сақталды.
"Орыс тілі мен әдебиеті" пәнінен  сабақ беретін мұғалімдер туралы мәлімет
1.Пән мұғалімдерінің білімі, біліктілігі,деңгейлік курстан өтулері
Барлық педагог мамандар саны -2

білімібіліктілігіпед.өтіліапталық жүктемесі
1Халыкова Гулбану Рыскелдиевна  жоғарыпедагог-сарапшы28 жыл13 сағат
2Ибрагимова Карлығаш Бекеновна  жоғарыпедагог -модератор5 жыл16 сағат
Деңгейлік бойынша курстан өткен  мұғалімдер туралы мәлімет
Аты- жөніпәні
мамандығы
Өткен жеріСертификат №Тақырыбы
Халыкова Гулбану Рыскелдиевнаорыс тілі мен әдебиеті   Талдықорған
(16.04-10.06.2016 ж.)
№ 000503, 27.06.2016 ж.
Педагогикалық шеберлік орталығының Талдықорған қ. филиалы
320 сағат
"Мектептегі мұғалім көшбасшылығы"
2. Білім сапасының салыстырмалы көрсеткіштері
 2021-2022 оқу жылы -63 %
Сыныптар1-сын2-сын3-сын4-сын5-сынып6-сынып7-сынып8-сынып9-сынып10-сынып11-сынып
Білім сапасы6757,16464,357,1%58,3%67%60%59%50%100%
үлгерім100%100%100%100%100%100%100%100%100%100%100%
 
 жалпы білім сапасы І тоқсанІІ тоқсанІІІ тоқсанІҮ тоқсанжылдық
%636263646663
2022-2023 оқу жылы
 жалпы білім сапасы І тоқсанІІ тоқсанІІІ тоқсанІҮ тоқсанжылдық
% 707066


 
3.Мұғалімдердің  біліктілігін арттыру   курс,сағаты,тақырыбы,уақыты. Кәсіби біліктілігін көтеру курстары
Аты- жөні Сертификат №, мерзімі, орныПәні (бағыты)Тақырыбы
1
Халыкова Гулбану Рыскелдиевна
1.Педагогикалық шеберлік орталығының Талдықорған қ. филиалы, 
(21.11-02.12.2016ж.), № 007928
80 сағат
мектеп тренері«Тәжірибедегі рефлексия» жалпы білім беретін 
мектептердегі мектеп тренерлерін оқыту
2. «Өрлеу» 26.06-14.07.2017ж
№000725
160 сағат
орыс тілі мен әдебиетіҚР орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде қазақ тілді мектептердегі "Орыс тілі мен әдебиеті пәні бойынша
3«Өрлеу» 09.11-13.11.2020ж №0377631
40 сағат
тәлімгерлік"Жас мамандардың қызметін ұйымдастыру,бақылау-басшылық жасау,кәсіби құзіреттілік деңгейлерін дамыту жолдары мен бағытттары"
4. «Өрлеу» 21.02-04.03.2022 ж
№0441445
80 сағат
шағын жинақталған мектептің оқу-тәрбие процесін
ұйымдасты
"Интегративті тәсіл және пәнаралық синтез негізінде шағын жинақталған мектептің оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру"
5. "БІЛІМ ЖӘНЕ ЖАҢА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ОРТАЛЫҒЫ"20.10.2021 ж №005154сынып жетекші"Өз -өзіңді алдау":Электронды темекінің зияны"
6.  «Өрлеу»11.03.2022
№ 003993 8 сағат
сынып жетекші"Білім беру саласында буллингтің алдын алу"

7.  «Өрлеу»10.09.2021жыл
№077220
цифрлық құзырлық"Педагогтердің цифрлық құзырлығын дамыту"
8."Umtul Academy" 30.06.2022 жыл 6 күн"Үздік -Ұстаз""SMART  әдісі мен креативті ойлау қабілетін жетілдіру жолдарын және заман талабына сай оқушылардың үлгерімі мен қызығушылығын арттыратын бағдарламалар"
9."USTAZ Tilegi" 
 22.10-24.10.2022 жыл 
№ 4255 8 сағат
ашық сабақ"Ашық сабақ өтудің 3 құралы"
10. "Talim Group" арнайы біліктілікті арттыру жобасы
008.09.2022 жыл
"ҮЗДІК ТӘЛІМГЕР"Аттестацияға дайындалу және және  PISA бағыты бойынша біліктілікті жетілдіру, Google Forms,Flippity платформаларын үйреніп,білімін брендке айналдыру
2
Ибрагимова Карлығаш Бекеновна1 «Өрлеу»  12.04.-12.05. 2018 жыл 
160 сағат № 003873
2. «Өрлеу»10.09.2021жыл
орыс тілі мен әдебиет пәні  
цифрлық құзырлық
ҚР орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде қазақ тілді мектептердегі "Орыс тілі мен әдебиеті пән
"Педагогтердің цифрлық құзырлығын дамыту"


3. "БІЛІМ ЖӘНЕ ЖАҢА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ОРТАЛЫҒЫ"25.04.2021
80 сағат  №005154
сынып жетекші"Қашықтықтан оқыту кезіндегі сынып жетекшілердің ата-анамен байланысын ұйымдастыру"


4. BURSA ULUDAG UNIVERSITESI 27.11.2021 жыл 72 сағат №033инновациялық технология"Innovative technologies in modern     pedagogical   education"


5."Umtul Academy" 30.06.2022 жыл 6 күн"Үздік -Ұстаз""SMART  әдісі мен креативті ойлау қабілетін жетілдіру жолдарын және заман талабына сай оқушылардың үлгерімі мен қызығушылығын арттыратын бағдарламалар"


10. "Talim Group" арнайы біліктілікті арттыру жобасы
008.09.2022 жыл
"ҮЗДІК ТӘЛІМГЕР"Аттестацияға дайындалу және және  PISA бағыты бойынша біліктілікті жетілдіру, Google Forms,Flippity платформаларын үйреніп,білімін брендке айналдыру
4.Биылғы оқу жылында қабылданған жас мамандар. Жас  және жаңадан келген мамандар жоқ.
5.Мектепішілік,желілік қоғамдастық тақырыбы: "Шығармашылық топ  жұмысы арқылы педагогтардың  кәсіби деңгейін жетілдіру".
Мақсаты:Шығармашыл, қабілетті кәсіби өсу жолындағы тұлғаны қалыптастыру.Сапалы оқытуды жетілдірудің үздіксіз  болуын қамтамасыз ету.
Жұмыс бағыты : Білім сапасын арттыру
Жұмыс мерзімі (берілген бағыт бойынша)  1 жыл
Жетекшінің аты-жөні Халыкова Гулбану Рыскелдиевна
6.Аудандық семинарлар тақырыбы: " Оқуға құштар мектеп" жобасы аясында орыс тілі мен әдебиеті пәнінен  "Ұлы Отан соғысы туралы  жазылған кітаптарды насихаттауға бағытталған аудандық   буктрейлер
2. " Оқуға құштар мектеп" жобасы аясында орыс тілі мен әдебиеті пәнінен "По страницам любимой книги"(буктрейлер)
7.Қандай әдістемелік жобалармен жұмыс істелінуде ,жоспары
"Оқуға құштар мектеп" жобасы бойынша   кружок "В  мире сказок "
8.Республикалық, облыстық, аудандық ,аймақтық мұғалімдер байқауы және нәтижесі.       Байқаулар
Байқау тақырыбыМарапаттау түрідеңгейімерзімі
Халыкова Гулбану Рыскелдиевна 
 «Үздік сынып жетекшісі 2022»
грамота "Ізденімпаз жетекші"аудандық2022 жыл 
Ибрагимова Карлығаш Бекеновна
«Үздік сынып жетекшісі 2022
грамота 
БАС ЖҮЛДЕ
мектепішілік2022 жыл сәуір
9. Қашықтықтан өткен облыстық оқушылар арасындағы пәндер   олимпиадасы-5-6 сыныптар бойынша пәндік олимпиада нәтижесі, 9-10-11 сыныптар арасындағы пәндік олимпиада нәтижелері
Байқау тақырыбыМарапаттау түрідеңгейімерзімі
Оқушылардың аудандық  пәндік олимпиада ( пән мұғалімі Г.Р. Халыкова)ІІІ дәрежелі дипломаудандық2020 ж
ҚР Білім және Ғылым министрлігі "Дарын" Республикалық ғылыми- практикалық орталығы  "Ақ бота" интеллектуалдық марафон ( пән мұғалімі Г.Р. Халыкова)ІІІ дәрежелі диплом"Дарын" Республикалық2020
ҚР Білім және Ғылым министрлігі "Дарын" Республикалық ғылыми- практикалық орталығы  "Ақ бота" интеллектуалдық марафон ( пән мұғалімі Қ.Б. ИбрагимоваІІІ дәрежелі диплом"Дарын" Республикалық2020
Оқушылардың аудандық  пәндік олимпиада ( пән мұғалімі Қ.Б. ИбрагимоваІІ дәрежелі дипломаудандық2020 ж
" Оқуға құштар мектеп" жобасы аясында орыс тілі мен әдебиеті пәнінен ұйымдастырылған  "Ұлы Отан соғысы туралы  жазылған кітаптарды насихаттауға бағытталған аудандық  буктрейлер байқауы  ( пән мұғалімі Г.Р. Халыкова)грамота 1 орынаудандық 2021,мамыр
Оқушылардың аудандық  пәндік олимпиада ( пән мұғалімі Г.Р. Халыкова)3 орынаудандық2022 ж қараша
"Оқуға құштар мектеп" жобасы аясында орыс тілі мен әдебиеті пәнінен ұйымдастырылған  "Ұлы Жеңіске 76 жыл" тақырыбында мәнерлеп оқу   байқауы ( пән мұғалімі Г.Р. Халыкова)2 орын аудандық2021 ж мамыр
Оқушылардың аудандық  пәндік олимпиада ( пән мұғалімі Қ.Б. Ибрагимова3 орынаудандық2022 ж қараша
"Оқуға құштар мектеп" жобасы аясында орыс тілі мен әдебиеті пәнінен ұйымдастырылған  "Ұлы Жеңіске 76 жыл" тақырыбында аймақтық мәнерлеп оқу байқауы ( пән мұғалімі Қ.Б. Ибрагимова3 орынаудандық2021 ж мамыр
Қазақстан Республикасы Тәуелсіздігінің 30 жылдығына орай  ұйымдастырылған орыс тілі мен әдебиеті пәнінен аймақтық мәнерлеп оқу байқауы   ( пән мұғалімі Г.Р. Халыкова) бас жүлдеаймақтық2021
Қазақстан Республикасы Тәуелсіздігінің 30 жылдығына орай  ұйымдастырылған орыс тілі мен әдебиеті пәнінен аймақтық мәнерлеп оқу байқауында  ( пән мұғалімі Г.Р. Халыкова)І орынаймақтық2021
Қазақстан Республикасы Тәуелсіздігінің 30 жылдығына орай  ұйымдастырылған орыс тілі мен әдебиеті пәнінен аймақтық мәнерлеп оқу байқауында     (аудандық) пән мұғалімі Қ.Б. Ибрагимова
І орынаймақтық2021ж.
Қазақстан Республикасы Тәуелсіздігінің 30 жылдығына орай  ұйымдастырылған орыс тілі мен әдебиеті пәнінен аймақтық мәнерлеп оқу байқауында     (аудандық) пән мұғалімі Қ.Б. Ибрагимова
ІІ орынаймақтық2021 ж
Марапаттау
Мұғалім аты- жөніМарапат түрі тақырыбы ,деңгейі
Халыкова Гулбану Рыскелдиевна."USTAZ Tilegi" ІІ дәрежелі диплом
2020 жыл 
халықаралық жоба "Русский язык"Блиц-турнир 
Ибрагимова Карлығаш Бекеновна."USTAZ Tilegi"
І дәрежелі диплом
2020 жыл
№ 0262315
халықаралық жоба "Русский язык"Блиц-турнир

Грамота аудандық 
2022 жыл
№29
"Білім беру саласының өркендеуі жолында адал қызмет етіп, жас ұрпақты оқыту мен тәрбиелеудегі ерен еңбектері үшін" 

Алғыс хат 
"БІЛІМ ЖӘНЕ ЖАҢА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ОРТАЛЫҒЫ"
2021 жыл
"Қашықтан оқыту кезіндегі сынып жетекшілердің ата-анамен байланысын ұйымдастыру" жұмыстарында көрсеткен белсенділігі үшін.
10. Республика,облыс,аудан көлемінде іс-тәжірибе алмасу, тарату жұмыстары
мұғалімтақырыбытүрімерзімідеңгейі
Халыкова Гулбану Рыскелдиевна
1."Сапалы білім берудегі үздік еңбек"мақала2022 ж"Жарқын" республикалық
ғылыми -ақпараттық,танымдық-тәрбиелік журнал 









Ибрагимова Карлығаш Бекеновна"Жастардың шығармашылық қабілеттерінің дамуына мүмкіндік туғызып, ұрпақ тәрбиесі жолындағы адал  еңбегі үшін "мақала2022жХалықаралық "Өрлеу -өркендеу" ғылыми -ақпараттық,танымдық-тәрбиелік журнал




11.Облыс көлемінде бекітілген авторлық бағдарламалар жоқ 
13.Сабақты зерттеу/ lesson study әдістемесі бойынша істелінген жұмыстар
Ттақырбы:   Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында сабақты зерттеу әдісін  қалай жүргізуге болады?
Сабақтарды бақылау және зерттеу үдерістерін іске асыруда топ құрылып,арнайы жоспар негізінде жұмыс жүргізілді.
14.«Білімленд»,«Онлайнмектеп»,«https://teams.microsoft.com/... платформаларымен сабақ өткізу туралы, қадағалау және бақылау функцияларымен таныстыру,кері байланыс алу жолдары (padlet.com),Inshot бағдарламаларын пайдалану интернет жоқ болғандықтан әләі жетілдіруді талап етеді.
Сауаттылық тұлғаның тұрақты қасиеті болып табылатындықтан, функционалдық сауаттылық сол тұлға меңгерген белгілі бір білім-біліктерден көрініс табады. Өйткені функционалдық сауаттылыққа адам нақты білім алу кезеңдерінен өткеннен кейін қол жеткізеді.
Функционалдық сауаттылық оқушылардың сыртқы ортамен қарым-қатынас жасау қабілеті, оқушылардың өзгермелі өмірге бейімделуінің шарты, оқушылардың жеке бас қабілеттерін дамытудың тетігі, оқушылардың әлеуметтік дағдыларын дамытудың негізі, әлеуметтік-мәдени   дамуының өлшемі, білім, білік, дағдыларының құзыреттілікке ұласу жолы. Ол  оқушылардың қатысымдық, ақпараттық, проблемалардың шешімін табу құзыреттіліктерінің бірлігінен құралады.
Оқушылардың функционалдық сауаттылық мазмұны келесі құзыреттіліктерден көрінеді:   
  • оқу, жазу сауаттылығынан;
  • компьютерлік сауаттылықтан;
  • денсаулық мәселесіндегі сауаттылықтан;
  • құқықтық сауаттылығынан.
S Әдістемелік бірлестіктегі мұғалімдердің мақсаты мен міндеті – оқушыларға қалай оқу керектігін үйретіп, соның нәтижесінде еркін, өзіндік ой-пікірін жеткізе білетін жеке тұлғаны  қалыптастыруға  бағытталған.
 Жыл  көлемінде жоғарыдағы  мақсат міндеттерге  жету жолында жұмыстар атқарылды. 
2021-2022 оқу жылында әдістемелік бірлестікте  5  отырыс өткізілді, онда әр түрлі мәселелер қаралды.  Атап айтар болсақ ,белсенді оқыту мен оқу әдістерін таңдау, пайдалану және әзірлеу 
Мысалы:  Халықова.Г. «Қысқа мерзімді  сабақ үлгісі» Ибрагимова. Қ.  1,2,5,7   сыныптармен жұмыс істеу әдістемесі,жаңа бағдарлама жаңа талап  атты коучинг өткізді.
Сонымен қатар    «Ең үлгілі сабақ жоспарлары » шеберлік сабақтары өткізілді.
Инновациялық технологияларды, сабақтың смарт мақсатын тәжірбиеге жүйелі енгізуде, жаңашыл мұғалімдерден тәжірбие алмасу мақсатында, әрбір аптаның сәрсенбісі ашық есік күні болып белгіленді.
Ибрагимова. Қ 8-сыныптағы  ашық сабағына  7 модульді ықпалдастыра білді.Сабақтың ұйымдастыру  кезеңінде, оқушыларды сабаққа жұмылдыру үшін «Мен өзімді .....теңеймін »  әдісін қолданыды. Сабақтың негізгі бөлімінде «РАФТ, БФЕ» әдістерін қолдану арқылы оқушылар ақпараттарды басқару, бірлескен жұмыс, ойлау, проблемаларды шешу, шешім қабылдау іс-әрекеттерін жүзеге асырды. 
     Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдердің ішінде диалогтық оқыту тәсілі  тиімділігін көрсетті.    Мұғалімнің әдістемелік шеберлігіне, теориялық біліміне, ізденісіне, интербелсенді әдістемені оқу үдерісінде  қолдануына жан- жақты талдау жасалынып, жақсы баға берілді.
Г.Халықова орыс тілінен ашық сабақ өткізе отырып,  оқушылардың   ынтымақтастық ахуал қалыпастыру білімге құштарлықтарын, көңіл күйлерін жақсартуына оң әсерін берді. Мұғалім жоғары деңгейде сабақ  құрып оны өткізе алды.
              Мектепішілік «Үздік сабақ» байқауы өткізіліп, әдістеме бірлестігінің барлық мұғалімдері толық қатысты. Г.Халыкова,   Қ.Ибрагимова     сияқты мұғалімдер білім беру жүйесіне жаңа инновациялық технологияларды енгізу арқылы оқыту үрдісін жетілдіру, оқушының танымдық қабілетін дамыту, саналы деңгейге көтеру — бүгінгі күннің күрделі мәселесі екнін басты назарда ұстай отырып, білімді жеке тұлғаға бағыттау арқылы өзін-өзі таныған, ақыл-ойын жан-жақты дамытқан өзіндік “Мендік” пікірі қалыптасқан оқушы тәрбиелеуге  бағытталған сабақтар көрсете білді.
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту бағытында атқарылған жұмыстар.
Орыс   тілі пәнінің тандау курсы жыл көлемінде жұмыс атқарды. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығы артты. Теориялық білімдерін практикалық жұмыстарда қолдана білді. Білім сапасын көтеруге, ойлау қабілеттерін дамытуға жетелейді. Олимпиадаға, жобаға, конференцияға қатысуға оқушылардың қызығушылықтары артты.
9 - сынып оқушысы   Абиева Арай Оқуға құштар мектеп" жобасы аясында орыс тілі мен әдебиеті пәнінен ұйымдастырылған  "Ұлы Отан соғысы туралы  жазылған кітаптарды насихаттауға бағытталған аудандық буктрейлер байқауында   І орын , мұғалімі Г.Халықова
W   Ә.Бөкейхан атындағы орта  орта мектебінде АКТ мен жұмыс жасау  мумкіндігі нашар себебі мектеп интерактивті тақтамен, лингафонды кабинеттермен   жабдықтылмаған.Мектеп компьютерлерінің жалпы жағдайы заманауи бағдарламмаларды толық көтере алмайды әсіресе видео ролик немесе тыңдалым жұмыстарын жасағанда көптеген кедергілер бар. Сонымен қатар интернет желісі нашар жұмыс жасайды. Аудандық   пән олимпиадасының  көрсеткіштерін   тіл пәндерінен  талдағанымызда оқушылардың білімдерінде олқылықтардың  бар екендігі және алған білімдерін толық көрсете алмағандығы байқалып отыр.Әрине бұл пән мұғалімдерінің кемшіліктері, сондықтан мұғалімдерге бүгінгі күні біздің қоғамға проблемаларды шеше алатын, шешім қабылдайтын, сындарлы ойлайтын, идеялар мен өнімді пікір ұсына алатын және командада, топтарда тиімді жұмыс істейтін икемді, креативті және бастамашылық қабілеті бар оқушылар дайындау керектігі ескертіліп, ұсыныстар айтылды. 
О «Лингвист» әдістемелік бірлестігі мұғалімдері  оқытудағы   күнтізбелік -тақырыптық жоспарлары оқыту   бағдарламасы , әдістемелік  нұсқау хат және  орыс тілін оқыту әдістемесі негізінде құрылған.
Сыныптардың  ҰМЖ,  ОМЖ   жоспары  дайын келген бұл жоспарларды директордың бекітуінсіз  және осы жоспардағы  оқу мақсаттарын өзгертуге болмайтындығын біліп жұмыс жүргізді.
   Пән мұғалімдері жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылардың оқу жетістігін бағалауды қазіргі тәжірибеге енгізудің негізі критериалды бағалау жүйесі бойынша жұмыс жүргізүде. Бұл бағалау рәсімдерінің сапалылығын, олардың халықаралық стандарттарға сәйкестігін және әр білім алушының оқудағы қажеттілігін қамтамасыз етуге мүмкіндік беретіндігін біледі. Жаңартылған білім беру мазмұнын енгізу аясында білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау бойынша  пән мұғалімдері  іс-әрекетіне өзгерістер енгізудің теориялық және тәжірибелік негізін айқындап,  Ғ. Бұрымтаев  тарапынан  берілген ұсыныстар бағалау рәсімдерін,  әр білім алушының оқудағы қажеттілігін қамтамасыз етуге мүмкіндік беру бағытында жұмыс жүргізді. Қалыптастырушы бағалауды өткізуге арналған тапсырмалар үлгілері дескрипторларын пән мұғалімдері  әрбір сабақтарына  енгізді. Жиынтық бағалауды бөлім және тоқсан бойынша алды.Жиынтық  бағалауды өткізуге арналған тапсырмалар үлгілері дескрипторларын пән мұғалімі   әрбір  бөлім бойынша дайын үлгі негізінде алды. Бөлім және тоқсандық жиынтық бағалау өткізу ережелері толық сақталды. Қазіргі білім жүйесінің ерекшілігі – тек біліммен қаруландырып қана қоймай, өздігінен білім алуды дамыта отырып, үздіксіз өз бетінше өрлеуіне қажеттілік тудыру. Бiлiм беру саласында инновациялық үрдiстi жүзеге асыру мұғалiмдерден өз мінез – құлықтарын, ұстанымдарын, мүмкіндіктерін түрлендiрудi талап етеді.  
Т 
  • Дарынды оқушылармен жеке жұмысты жалғастыру;
  • Қосымша сабақтарда оқушыға жекелей тапсырмалар бере  отырып, келесі олимпиадаға терең және жан-жақты дайындау;
  • Әрбір пән мұғалімдері дайындықтың басқа да әдіс түрлерін пайдалана отырып, пәнге деген қызығушылығын, алдағы жауапкершілігін сезіндіру арқылы білімін арттыру.
  •  Тәжірибиелі   ұстаздардың сабақтарына жиі қатысып отыру. 
  • Оқушыларға пәннің маңыздылығын түсіндіре отырып, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру, сабақты  өмірмен байланыстыра отырып өткізу
  • Ақпараттық техналогияларды сабаққа  тиімді  қолдану 
  • Ағылшын, орыс тілі  пәндері бойынша айтылым, тыңдалым дағдыларын дамытуға жұмыс жасау 
  • Ағылшын тілі кабинетін жабдықтау 
  • Заманауи техналогиялармен қамтамасыз ету
      Пән мұғалімдері :                                     Г.Р.Халыкова 
                                                                         Қ.Б. Ибрагимова
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив