Әлеуметтік педагог - Соцжол орта мектебі https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/ ru Әлеуметтік педагог - Соцжол орта мектебі DataLife Engine 2023-2024 оқу жылындағы II жартыжылдықтағы әлеуметтік паспорты. https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/aleumettik-pedagog/287-2023-2024-ou-zhylynday-ii-zhartyzhyldytay-leumettk-pasporty.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/aleumettik-pedagog/287-2023-2024-ou-zhylynday-ii-zhartyzhyldytay-leumettk-pasporty.html ]]> ]]> admin Mon, 08 Jan 2024 14:06:32 +0600 2023-2024 оқу жылында жалпы Республикалық «Мектепке жол» акциясы бойынша көмек көрсетілді. https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/aleumettik-pedagog/leumettk-pedagog-zhmysyny-eseb/286-2023-2024-ou-zhylynda-zhalpy-respublikaly-mektepke-zhol-akcijasy-bojynsha-kmek-krsetld.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/aleumettik-pedagog/leumettk-pedagog-zhmysyny-eseb/286-2023-2024-ou-zhylynda-zhalpy-respublikaly-mektepke-zhol-akcijasy-bojynsha-kmek-krsetld.html «Әлихан Бөкейхан атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

2023-2024 оқу жылында жалпы Республикалық «Мектепке жол» акциясы бойынша көрсетілген көмек туралы анықтамасы

Мемлекет басшысы Қасым Жомарт Кемелұлы Тоқаев «Мектепке жол» қайырымдылық акциясы жыл сайынғы форматқа ауыстырылғанын басшылыққа ала отырып, аудандық білім бөлімінің бұйрығымен танысып, мектепішілік бұйрық шығарылып, «Мектепке жол» акциясының мақсатты түсіндіру жұмыстары жүргізіліп, демеушілерге ұсыныс тасталды. Шілде тамыз айларында  әлеуметтік жағдайы төмен, аз қамтылған, көпбалалы отбасы балаларына демеушілік көрсетіліп, жаңа оқу жылына дайындау, балалардың мектепке баруына мүмкіншілік тудыру мақсатында бірыңғай мектеп формасы, оқуға қажетті құрал жабдықтармен қамтамассыз етілді. Мектепте «Мектепке жол» акциясы демеушілердің және   жеке шаруа қожалықтардың, «Қамқоршылық» кеңесінің  қатысуымен өткізілді.  Акцияның негізгі мақсаты – әр түрлі санаттағы отбасы балаларына көмек көрсету. Жылда өткізілетін бұл акция барысында демеушілер өз тарапынан  оқушыларды қажетті заттармен қамтамассыз етті. «Мектепке жол»  платформасы аясында жартылай жетім, аз қамтылған, көпбалалы отбасынан шыққан оқушыларға көмек көрсетілді. Толық емес отбасындағы 8-сынып оқушысы Еділұлы Ерханға мектеп директоры Г.Н.Бурымтаевтың демеушілігімен мектеп формасы (16000), Бастауыш 1-сыныптың сынып жетекшісі Жетпісбаева Әлия апайымыз, көпбалалы отбасындағы Айтхан Жомартқа мектеп формасы (15000тг) берілді, ауылымыздың мешіт қауымынан көпбалалы отбасындағы Айтхан Сымбатқа оқу құралдары мен сумка (10000тг) берілді. Ауылымыздың азаматы, Германияда әскери борышын өтеп келген Тулақбаев Ербосын ағамыз аз қамтылған отбасындағы Нұрахмет Нұрсұлтан мен Нұрахмет Мейрамбекке сумка мен оқу құралдарын табыс етті (15000). Жалпы акция кезінде 5 оқушыға 56 000 мың теңгеге көмек көрсетілді. Жалпыға бірдей білім беру қорынан мектеп формасына деп аз қамтылған 12 отбасына, 24 оқушыға 40567 теңгеден ақшалай ата-аналардың жеке шоттарына жіберілді. Жалпы ЖББ қорынан 24 оқушыға 973 608 теңгені құрады.





]]>
]]> admin Fri, 22 Dec 2023 14:00:38 +0600
Отбасы күніне орай өткізілген, қайырымдылық акциясы аясында жетім балалар мен ата анасының қомқарлығынсыз қалған балаларға мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған қайырымдылық акциясы өткізілді. https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/191-otbasy-knne-oraj-tkzlgen-ajyrymdyly-akcijasy-ajasynda-zhetm-balalar-men-ata-anasyny-omarlyynsyz-alan-balalara-mmkndg-shekteul-balalara-arnalan-ajyrymdyly-akcijasy-tkzld.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/191-otbasy-knne-oraj-tkzlgen-ajyrymdyly-akcijasy-ajasynda-zhetm-balalar-men-ata-anasyny-omarlyynsyz-alan-balalara-mmkndg-shekteul-balalara-arnalan-ajyrymdyly-akcijasy-tkzld.html




]]>





]]>
admin Wed, 13 Sep 2023 08:29:34 +0600
2023-2024 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары. https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/aleumettik-pedagog/aleumettik-pedagogtin-zhumys-zhospary/285-2023-2024-ou-zhylyna-arnalan-zhyldy-zhmys-zhospary.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/aleumettik-pedagog/aleumettik-pedagogtin-zhumys-zhospary/285-2023-2024-ou-zhylyna-arnalan-zhyldy-zhmys-zhospary.html ]]> ]]> admin Mon, 04 Sep 2023 13:56:53 +0600 «Мектепке жол» республикалық акциясы мектеп оқушыларының толық қатысуын қамтамасыз ету мақсатында өткізіледі. https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/187-mektepke-zhol-respublikaly-akcijasy-mektep-oushylaryny-toly-atysuyn-amtamasyz-etu-masatynda-tkzled.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/187-mektepke-zhol-respublikaly-akcijasy-mektep-oushylaryny-toly-atysuyn-amtamasyz-etu-masatynda-tkzled.html «Мектепке жол» республикалық акциясы мектеп оқушыларының толық қатысуын қамтамасыз ету мақсатында өткізіледі. Акцияның басталуы 2023 жылдың 1 тамызынан, аяқталуы - 2023 жылдың 30 қыркүйегінде. Акцияның ұраны: Жақсылықты жаса.
Қазақстан Республикасының әрбір азаматы халықтың әлеуметтік осал топтарынан шыққан балаларды мектепке дайындауда атаулы көмек көрсетуде азаматтық белсенділік таныта алады, оның мектепке жолы қуанышты болуы үшін әрбір балаға шынайы қамқорлық пен назар аудара алады.
Акцияның мақсаты-аз қамтылған және көп балалы отбасылардан шыққан оқушыларға, жетім балаларға, сондай-ақ ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға оқу жылының басталуына дайындық кезінде материалдық қолдау көрсету және әлеуметтік себептер бойынша балалардың мектепке келмеуінің алдын алу.

]]>
«Мектепке жол» республикалық акциясы мектеп оқушыларының толық қатысуын қамтамасыз ету мақсатында өткізіледі. Акцияның басталуы 2023 жылдың 1 тамызынан, аяқталуы - 2023 жылдың 30 қыркүйегінде. Акцияның ұраны: Жақсылықты жаса.
Қазақстан Республикасының әрбір азаматы халықтың әлеуметтік осал топтарынан шыққан балаларды мектепке дайындауда атаулы көмек көрсетуде азаматтық белсенділік таныта алады, оның мектепке жолы қуанышты болуы үшін әрбір балаға шынайы қамқорлық пен назар аудара алады.
Акцияның мақсаты-аз қамтылған және көп балалы отбасылардан шыққан оқушыларға, жетім балаларға, сондай-ақ ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға оқу жылының басталуына дайындық кезінде материалдық қолдау көрсету және әлеуметтік себептер бойынша балалардың мектепке келмеуінің алдын алу.

]]>
admin Tue, 29 Aug 2023 10:08:12 +0600
Әлеуметтік педогог Ахмедиев Нұрбақыт https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/101-leumettk-pedogog-ahmediev-nrbayt.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/101-leumettk-pedogog-ahmediev-nrbayt.html      «Бекітемін»
Мектеп директоры 
.......................... 
«.....» ................2022 ж 
Мектептің әлеуметтік педагогы ___________________қызметтік міндеттері:
Осы қызметтік нұсқау   "Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі № 338 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 30 сәуірдегі №169 бұйрықтарының  негізінде жасалды.
Педагог лауазымдарының типтік біліктілік сипаттамалары
10-параграф. Әлеуметтік педагог
       72. Лауазымдық міндеттері: жеке тұлғаның психологиялық-медициналық-педагогикалық ерекшеліктерін және оның шағын ортасын, өмір сүру жағдайларын зерделейді, мүдделер мен қажеттілікті, мәселелерді, даулы жағдайларды, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мінез-құлқындағы ауытқуларды анықтайды және оларға уақытылы әлеуметтік көмек пен қолдау көрсетеді. 
       Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың міндеттерін, нысандарын, әдістерін, баланың жеке және әлеуметтік проблемаларын шешу тәсілдерін айқындайды, білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, балалардың құқықтары мен бостандықтарын іске асыруда әлеуметтік қорғау және әлеуметтік көмек көрсету жөнінде шаралар қабылдайды. 
      Білім алушылар, тәрбиеленушілер, балалар және ұйым, отбасы, орта, түрлі әлеуметтік қызметтер, ведомстволар мен әкімшілік органдар мамандары арасында делдал болады.
       Білім беру ұйымдарында және жеке тұлғаның қоғам өміріне бейімделуін қамтамасыз ететін тұрғылықты жері бойынша білім алушыларды (тәрбиеленушілерді) тәрбиелеу, білім беру, дамыту және әлеуметтік қорғау жөніндегі шаралар кешенін жүзеге асырады. 
       Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды, мүмкіндігі шектеулі балаларды, мүгедек балаларды, девиантты мінез-құлықпен оқитын бала кезінен мүгедектерді патронат, тұрғын үймен, жәрдемақылармен, зейнетақылармен, мүліктік және мүліктік емес құқықтармен қамтамасыз ету жөніндегі жұмысты үйлестіреді. 
       Сабақтан тыс уақытта білім алушылардың, тәрбиеленушілердің ақыл-ой және дене қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасайды. 
       Әлеуметтік ортада адамгершілік қарым-қатынас орнатуға ықпал етеді. Бала мен мемлекеттік, қоғамдық ұйымдар, әлеуметтік қызметтер арасындағы байланысты қамтамасыз етеді. 
       Мұғалімдермен, ата-аналармен және білім алушылардың өзге де заңды өкілдерімен өзара іс-қимыл жасайды. 
       Білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын сақтауды қамтамасыз етеді. 
      Білім беру ұйымдарында білім беретін оқу бағдарламаларын әзірлеуге, бекітуге және іске асыруға қатысады.
       Білім беру ұйымдарында "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар, оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізеді. 
      Оқушылар, тәрбиеленушілер арасында академиялық адалдық қағидалалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің алдын алады.
    73. Білуге міндетті: 
       Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексін, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдарын және білім беру мәселелері бойынша басқа да нормативтік құқықтық актілерді; 
       әлеуметтік саясат негіздерін; жалпы және әлеуметтік педагогиканы; педагогика мен психологияны, 
       Валеология негіздерін, әлеуметтік-педагогикалық және диагностикалық әдістемелерді; әлеуметтік-педагогикалық жұмыстарды; 
      еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы мен өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларын; санитарлық ережелер мен нормаларды.
       74. Біліктілікке қойылатын талаптар: 
      жоғары педагогикалық білімі; әлеуметтік педагог лауазымындағы жұмыс өтілі 3 жылдан кем емес.
      Және (немесе) біліктілігі жоғары деңгейі болған жағдайда педагог-модератор үшін-кемінде 3 жыл, педагог – сарапшы үшін-кемінде 4 жыл, педагог-зерттеуші және педагог – шебер үшін-кемінде 5 жыл әлеуметтік педагог лауазымындағы жұмыс өтілі болуға тиіс.
      75. Кәсіби құзыреттілікті анықтай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:
      1) "педагог – модератор":
       санаты жоқ педагогке қойылатын барлық талаптарға жауап беруі, сонымен қатар: 
      озық тәжиребені оқып үйрену,
      озық тәжиребен тәжірибеде енгізу;
       оқу-тәрбие жұмысына талдау жасау, 
       білім беру ұйымының әдістемелік топтарының жұмыстарына қатысуы тиіс. 
      2) "педагог-сарапшы":
      педагог-модераторға қойылатын барлық талаптарға жауап беруі, сонымен қатар:
      тәрбие жұмысын талдау әдістерін меңгеру;
      шығармашылық семинарларды басқара білуі, озық тәжірбиелерді енгізуі тиіс.
      3) "педагог-зерттеуші":
       педагог-сарапшы педагогқа қойылатын барлық талаптарға жауап беруі, сонымен қатар: 
       ғылыми-әдістемелік, эксперименттік жұмыстарды білуі; 
       әлеуметтік-педагогикалық бағдарламалардың, педагогикалық технологияларды құрастыра білуі және олардың жұмысы бойынша апробация жүргізуі, 
      әлеуметтік педагогиканың өзекті мәселелермен айналысатын шығармашылық топтың жұмысын басқаруы тиіс.
      4) "педагог-шебер":
      педагог-зерттеушіге қойылатын барлық талаптарға жауап беруі, сонымен қатар:
       ғылыми-әдістемелік, эксперименттік жұмыстарды білуі; 
       әлеуметтік-педагогикалық бағдарламалардың, педагогикалық технологиялардың құрастыра білуі және олардың жұмысы бойынша апробация жүргізуі, 
       әлеуметтік педагогиканың өзекті мәселелермен айналысатын шығармашылық топтың жұмысын басқаруы тиіс. 
  • Жалпыға міндетті оқу заңының жүзеге асырылуы;
  • Білім беру ұйымының қызметін перспективалық болжауды және ағымдағы жоспарлауды ұйымдастыру;
  • Педагогикалық жалпыға міндетті білім беру стандарттарын, жалпы білім беру бағдарламалары мен жоспарларының орындалуын сондай-ақ қажетті оқу, оқу-тәрбие оқу әдістемелік құжаттамаларды әзірлеу жұмыстарын үйлестіру;
  • Білім беру процесін сапасына және жалпы білім беру стандарттарының шеңберінде білімді меңгеру нәтижесінің объективтілігіне бақылау жасау;
  • Білім беру ұйымдарында және тұрғылықты орындары бойынша білім алушыларды, тәрбиеленушілерді, балаларды тәрбиелеу, оларға білім беру, тұлғалық дамыту және әлеуметтік қорғау жөніндегі іс-шаралар кешенін жүзеге асырады;
  • Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, балалардың тұлғалық әлеуметтік психологиялық ерекшеліктерін, олардың өмір сүру жағдайын зерделейді;
  • Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, балалардың қызығушылықтары мен қажеттіліктерін, қиындықтары мен проблемаларын анықтап, оларға уақытылы әлеуметтік көмек және қолдау көрсетеді;
  • Білім алушылар мен тәрбиеленушілерді әлеуметтік қорғау мәселелері бойынша сынып жетекшілері мен тәрбиешілердің жұмыстарын үйлестіреді және жоспарлайды;
  • Оқушылар уақытылы әлеуметтік көмек және қолдау көрсету мақсатында олардың әлеуметтік тұрмыстық жағдайына талдау жасайды;
  • Балаларды әлеуметтік қорғау мәселелері бойынша сынып жетекшілерінің кәсіби құзіреттілігін арттыру жөніндегі іс-шаралардың орындалуын ұйымдастырады;
  • Әлеуметтік қорғалмаған отбасы  балаларын, жетім  балаларды  және        ата-анасының  қамқорлығынсыз қалған  балаларды  жәрдемақымен  және зейнетақымыен  қамтамасыз  етуге бақылауды  жүзеге        асырылады;
  • Аз  қамтамасыз  етілетін жанұядағы  мүгедек        балаларды  анықтау  және тұрмыстық  көмек        алуға  құжат  дайындайды;
  • Қорғауды  қажет        ететін  балаларды  табу, мәлімет  жинау        және құжаттарын дайындау;
  • Қорғауды қажет ететін  балаларды табу, жетім және  ата-анасының  қамқорлығынсыз  қалған, әлеуметтік тұрмыс деңгейі төмен, көп балалы т.б отбасы  балаларымен тәрбиеленушілер  үшін  оқулықтар, киім-кешек, асханада  тамақтану, тегін  тамақтану  мәселесін қамтамасыз  ету және үйлестіру  жұмыстарын  ұйымдастырады;
  • Жалпыға міндетті  оқу қорының бөлінген қаржының дұрыс жұмсалуын қамтамасыз        ету үшін жұмысын ұйымдастыру;
  • Есептілік  құжаттамаларды  белгіленген  нысан        бойынша  жүргізеді;
  • Оқушылардың ас қабылдайтын орны, мектеп буфетінің        санитарлық жағдайын қадағалау.
  • mektep snation kz бағдарламасы бойынша тегін тамақтануға құжаттар қабылдауды жүргізу;
  • 2015 жылғы  23 қарашадағы  №414 – V Қазақстан Республикасы  Еңбек кодексінің 111 -  бап, 2 – тарау, 2 – тармақшасына сәйкес қосымша информатика  пәні бойынша 8 сағат қосымша жүктемені талапқа сай орындау жүктеледі.
                                       Әлеуметтік педагогтың мақсаты:
ü  Әр балаға қолайлы жағдай туғызу,
ü  Әр түрлі әлеуметтік категориядағы отбасы балаларымен жұмыс жасау,
ü  Әлеуметтік көмекті ұйымдастыру,
ü  Тек көмек күтуші емес мәселені шешу үшін өздігінен жол табуына көмектесу,
ü  Рухани жан дүниесін танып білу,ъ
ü  Қатарға қосу жұмыстарын ұйымдастыру.
ü  1-11 сынып оқушыларының әлеуметтік тұрмыстық жағдайына база жинақтау (электрондық нұсқада) және дер кезінде есебін беріп отыру.
                              Әлеуметтік  педагогтың құқығы:
  1. Баланың медициналық және педагогикалық құжаттарын қарауға;
  2. Сабаққақатысуға;
  3. Мектеп әкімшілігі, мед. жұмыстары, педагогтары мен басқа да әлеуметтік өкілдеріне бала денсаулығын сақтау және құқығын қорғау жөнінен мәселе ( сұрақ ) қоюға;
  4. Білім беру мекемелерінің мед. әлеуметтік мәселелер жөнінен шешім қабылдаудағы экспертизасына қатысуға;
  5. Шиеленісті жағдайдағы отбасы мен мектепті міндетті түрде отбасы мүшелігі құрамын куәландыратын мәселе ( сұрақ) қоюға;
  6. Қажетті ( ең соңғы жағдайларда) ата-ана құқығынан айыратын айыру туралы ұсынысы мен қажеттілік қорғауға құқы бар.
Нұсқаумен таныстым:                         
«                                  »                       20        ж]]>
     «Бекітемін»
Мектеп директоры 
.......................... 
«.....» ................2022 ж 
Мектептің әлеуметтік педагогы ___________________қызметтік міндеттері:
Осы қызметтік нұсқау   "Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі № 338 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 30 сәуірдегі №169 бұйрықтарының  негізінде жасалды.
Педагог лауазымдарының типтік біліктілік сипаттамалары
10-параграф. Әлеуметтік педагог
       72. Лауазымдық міндеттері: жеке тұлғаның психологиялық-медициналық-педагогикалық ерекшеліктерін және оның шағын ортасын, өмір сүру жағдайларын зерделейді, мүдделер мен қажеттілікті, мәселелерді, даулы жағдайларды, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мінез-құлқындағы ауытқуларды анықтайды және оларға уақытылы әлеуметтік көмек пен қолдау көрсетеді. 
       Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың міндеттерін, нысандарын, әдістерін, баланың жеке және әлеуметтік проблемаларын шешу тәсілдерін айқындайды, білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, балалардың құқықтары мен бостандықтарын іске асыруда әлеуметтік қорғау және әлеуметтік көмек көрсету жөнінде шаралар қабылдайды. 
      Білім алушылар, тәрбиеленушілер, балалар және ұйым, отбасы, орта, түрлі әлеуметтік қызметтер, ведомстволар мен әкімшілік органдар мамандары арасында делдал болады.
       Білім беру ұйымдарында және жеке тұлғаның қоғам өміріне бейімделуін қамтамасыз ететін тұрғылықты жері бойынша білім алушыларды (тәрбиеленушілерді) тәрбиелеу, білім беру, дамыту және әлеуметтік қорғау жөніндегі шаралар кешенін жүзеге асырады. 
       Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды, мүмкіндігі шектеулі балаларды, мүгедек балаларды, девиантты мінез-құлықпен оқитын бала кезінен мүгедектерді патронат, тұрғын үймен, жәрдемақылармен, зейнетақылармен, мүліктік және мүліктік емес құқықтармен қамтамасыз ету жөніндегі жұмысты үйлестіреді. 
       Сабақтан тыс уақытта білім алушылардың, тәрбиеленушілердің ақыл-ой және дене қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасайды. 
       Әлеуметтік ортада адамгершілік қарым-қатынас орнатуға ықпал етеді. Бала мен мемлекеттік, қоғамдық ұйымдар, әлеуметтік қызметтер арасындағы байланысты қамтамасыз етеді. 
       Мұғалімдермен, ата-аналармен және білім алушылардың өзге де заңды өкілдерімен өзара іс-қимыл жасайды. 
       Білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын сақтауды қамтамасыз етеді. 
      Білім беру ұйымдарында білім беретін оқу бағдарламаларын әзірлеуге, бекітуге және іске асыруға қатысады.
       Білім беру ұйымдарында "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар, оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізеді. 
      Оқушылар, тәрбиеленушілер арасында академиялық адалдық қағидалалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің алдын алады.
    73. Білуге міндетті: 
       Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексін, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдарын және білім беру мәселелері бойынша басқа да нормативтік құқықтық актілерді; 
       әлеуметтік саясат негіздерін; жалпы және әлеуметтік педагогиканы; педагогика мен психологияны, 
       Валеология негіздерін, әлеуметтік-педагогикалық және диагностикалық әдістемелерді; әлеуметтік-педагогикалық жұмыстарды; 
      еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы мен өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларын; санитарлық ережелер мен нормаларды.
       74. Біліктілікке қойылатын талаптар: 
      жоғары педагогикалық білімі; әлеуметтік педагог лауазымындағы жұмыс өтілі 3 жылдан кем емес.
      Және (немесе) біліктілігі жоғары деңгейі болған жағдайда педагог-модератор үшін-кемінде 3 жыл, педагог – сарапшы үшін-кемінде 4 жыл, педагог-зерттеуші және педагог – шебер үшін-кемінде 5 жыл әлеуметтік педагог лауазымындағы жұмыс өтілі болуға тиіс.
      75. Кәсіби құзыреттілікті анықтай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:
      1) "педагог – модератор":
       санаты жоқ педагогке қойылатын барлық талаптарға жауап беруі, сонымен қатар: 
      озық тәжиребені оқып үйрену,
      озық тәжиребен тәжірибеде енгізу;
       оқу-тәрбие жұмысына талдау жасау, 
       білім беру ұйымының әдістемелік топтарының жұмыстарына қатысуы тиіс. 
      2) "педагог-сарапшы":
      педагог-модераторға қойылатын барлық талаптарға жауап беруі, сонымен қатар:
      тәрбие жұмысын талдау әдістерін меңгеру;
      шығармашылық семинарларды басқара білуі, озық тәжірбиелерді енгізуі тиіс.
      3) "педагог-зерттеуші":
       педагог-сарапшы педагогқа қойылатын барлық талаптарға жауап беруі, сонымен қатар: 
       ғылыми-әдістемелік, эксперименттік жұмыстарды білуі; 
       әлеуметтік-педагогикалық бағдарламалардың, педагогикалық технологияларды құрастыра білуі және олардың жұмысы бойынша апробация жүргізуі, 
      әлеуметтік педагогиканың өзекті мәселелермен айналысатын шығармашылық топтың жұмысын басқаруы тиіс.
      4) "педагог-шебер":
      педагог-зерттеушіге қойылатын барлық талаптарға жауап беруі, сонымен қатар:
       ғылыми-әдістемелік, эксперименттік жұмыстарды білуі; 
       әлеуметтік-педагогикалық бағдарламалардың, педагогикалық технологиялардың құрастыра білуі және олардың жұмысы бойынша апробация жүргізуі, 
       әлеуметтік педагогиканың өзекті мәселелермен айналысатын шығармашылық топтың жұмысын басқаруы тиіс. 
  • Жалпыға міндетті оқу заңының жүзеге асырылуы;
  • Білім беру ұйымының қызметін перспективалық болжауды және ағымдағы жоспарлауды ұйымдастыру;
  • Педагогикалық жалпыға міндетті білім беру стандарттарын, жалпы білім беру бағдарламалары мен жоспарларының орындалуын сондай-ақ қажетті оқу, оқу-тәрбие оқу әдістемелік құжаттамаларды әзірлеу жұмыстарын үйлестіру;
  • Білім беру процесін сапасына және жалпы білім беру стандарттарының шеңберінде білімді меңгеру нәтижесінің объективтілігіне бақылау жасау;
  • Білім беру ұйымдарында және тұрғылықты орындары бойынша білім алушыларды, тәрбиеленушілерді, балаларды тәрбиелеу, оларға білім беру, тұлғалық дамыту және әлеуметтік қорғау жөніндегі іс-шаралар кешенін жүзеге асырады;
  • Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, балалардың тұлғалық әлеуметтік психологиялық ерекшеліктерін, олардың өмір сүру жағдайын зерделейді;
  • Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, балалардың қызығушылықтары мен қажеттіліктерін, қиындықтары мен проблемаларын анықтап, оларға уақытылы әлеуметтік көмек және қолдау көрсетеді;
  • Білім алушылар мен тәрбиеленушілерді әлеуметтік қорғау мәселелері бойынша сынып жетекшілері мен тәрбиешілердің жұмыстарын үйлестіреді және жоспарлайды;
  • Оқушылар уақытылы әлеуметтік көмек және қолдау көрсету мақсатында олардың әлеуметтік тұрмыстық жағдайына талдау жасайды;
  • Балаларды әлеуметтік қорғау мәселелері бойынша сынып жетекшілерінің кәсіби құзіреттілігін арттыру жөніндегі іс-шаралардың орындалуын ұйымдастырады;
  • Әлеуметтік қорғалмаған отбасы  балаларын, жетім  балаларды  және        ата-анасының  қамқорлығынсыз қалған  балаларды  жәрдемақымен  және зейнетақымыен  қамтамасыз  етуге бақылауды  жүзеге        асырылады;
  • Аз  қамтамасыз  етілетін жанұядағы  мүгедек        балаларды  анықтау  және тұрмыстық  көмек        алуға  құжат  дайындайды;
  • Қорғауды  қажет        ететін  балаларды  табу, мәлімет  жинау        және құжаттарын дайындау;
  • Қорғауды қажет ететін  балаларды табу, жетім және  ата-анасының  қамқорлығынсыз  қалған, әлеуметтік тұрмыс деңгейі төмен, көп балалы т.б отбасы  балаларымен тәрбиеленушілер  үшін  оқулықтар, киім-кешек, асханада  тамақтану, тегін  тамақтану  мәселесін қамтамасыз  ету және үйлестіру  жұмыстарын  ұйымдастырады;
  • Жалпыға міндетті  оқу қорының бөлінген қаржының дұрыс жұмсалуын қамтамасыз        ету үшін жұмысын ұйымдастыру;
  • Есептілік  құжаттамаларды  белгіленген  нысан        бойынша  жүргізеді;
  • Оқушылардың ас қабылдайтын орны, мектеп буфетінің        санитарлық жағдайын қадағалау.
  • mektep snation kz бағдарламасы бойынша тегін тамақтануға құжаттар қабылдауды жүргізу;
  • 2015 жылғы  23 қарашадағы  №414 – V Қазақстан Республикасы  Еңбек кодексінің 111 -  бап, 2 – тарау, 2 – тармақшасына сәйкес қосымша информатика  пәні бойынша 8 сағат қосымша жүктемені талапқа сай орындау жүктеледі.
                                       Әлеуметтік педагогтың мақсаты:
ü  Әр балаға қолайлы жағдай туғызу,
ü  Әр түрлі әлеуметтік категориядағы отбасы балаларымен жұмыс жасау,
ü  Әлеуметтік көмекті ұйымдастыру,
ü  Тек көмек күтуші емес мәселені шешу үшін өздігінен жол табуына көмектесу,
ü  Рухани жан дүниесін танып білу,ъ
ü  Қатарға қосу жұмыстарын ұйымдастыру.
ü  1-11 сынып оқушыларының әлеуметтік тұрмыстық жағдайына база жинақтау (электрондық нұсқада) және дер кезінде есебін беріп отыру.
                              Әлеуметтік  педагогтың құқығы:
  1. Баланың медициналық және педагогикалық құжаттарын қарауға;
  2. Сабаққақатысуға;
  3. Мектеп әкімшілігі, мед. жұмыстары, педагогтары мен басқа да әлеуметтік өкілдеріне бала денсаулығын сақтау және құқығын қорғау жөнінен мәселе ( сұрақ ) қоюға;
  4. Білім беру мекемелерінің мед. әлеуметтік мәселелер жөнінен шешім қабылдаудағы экспертизасына қатысуға;
  5. Шиеленісті жағдайдағы отбасы мен мектепті міндетті түрде отбасы мүшелігі құрамын куәландыратын мәселе ( сұрақ) қоюға;
  6. Қажетті ( ең соңғы жағдайларда) ата-ана құқығынан айыратын айыру туралы ұсынысы мен қажеттілік қорғауға құқы бар.
Нұсқаумен таныстым:                         
«                                  »                       20        ж]]>
admin Wed, 07 Sep 2022 11:46:15 +0600
Әлеуметтік педогог Ахмедиев Нұрбақыт жылдық жұмыс жоспары https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/104-leumettk-pedogog-ahmediev-nrbayt-zhyldy-zhmys-zhospary.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/104-leumettk-pedogog-ahmediev-nrbayt-zhyldy-zhmys-zhospary.html                                                                                                                                                   Мектеп директорының у.м.а                Г.Н.Бурымтаев
«Алматы облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің
«Әлихан Бөкейхан атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Әлеуметтік педогогтің 2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
                                                                                                                      Ахмедиев Нұрбақыт Ербосынович
Әлеуметтік педогогтің 2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
№ р/сІс-шараларОрындау мерзімдеріЖауаптыларЕсеп беру нысандары
І. Сыныптарға, мектепке әлеуметтік паспорттауды жүргізу
1
 
 
Білім алушылардың әлеуметтік жағдайын талдау
 
 
05.09 -19.09
 
 
Әлеуметтік педагог
ДТЖО
Сынып жетекшілер
Сыныптың әлеуметтік паспортын алу
 
 
2Мектептің әлеуметтік паспортын дайындау
·         Толық емес (ата – анасының біреуі қайтыс болған) отбасының балалары;
·         Көп балалы отбасы балалар;
·         Тұрмысы төмен отбасы балалар тізімі;
·         Үйде оқытылатын оқушылар тізімі;
·         Форма -4
·         Жалғызбасты ана тәрбиесіндегі балалар тізімі; 
·         Жалғызбасты әке тәрбиесіндегі балалар тізімі; 
·         Өгей әкемен бірге тұратын балалар тізімі; 
·         Өгей шешемен бірге тұратын балалар тізімі; 
·         Сәтсіз отбасы балалар тізімі:
19.09 - 30.09Әлеуметтік педагог
Сынып жетекшілер
Мектептің әлеуметтік паспортын жасау
3Мектептің жалпы әлеуметтік паспортын  бекіттіру.30.09-03.10Әлеуметтік педагогПаспорт округ әкімімен бекітілді.
II. Баланың құқығын қорғау жұмысы
1Құқық бұзушылықтың алдын -алу кеңісінің отырысыҚажет болған жағдайдаМектеп әкімшілігіАнықтама
2Баланың өмірі мен денсаулығына қатысты заңдардың жүзеге асуына байланысты жұмыстар жүргізу
-«Қазақстан Республикасының Конституциясы»;
-«Бала құқықтары туралы Конвенция»;
-«Қ.Р. Бала құқығы туралы Заңы»;
-«Білім туралы»;
-«Неке және отбасы туралы кодекс»;
-«Жасөспірімдер арасындағы құқықбұзушылықтың алдын алу туралы»;
-«Мүмкіндігі шекеулі балаларға әлеуметтік, медикопедагогикалық түзету мақсатында қолдау көрсетуге байланысты бұйрықтар, Қ.Р. Үкіметінің шешімдері, бала құқығын қорғауға қатысты заңдар.
Қажет болған жағдайдаӘлеуметтік педагог
ДТЖО
Оқып, танысу
IІІ. Әртүрлі есепте тұрған оқушылармен жеке-профилактикалық жұмыс

 1

 Сәтсіз жанұя тізімін жасау, іс-құжаттарын толықтыру.

 Айына 1-рет
Әлеуметтік педагог
Сынып жетекшілер
Педагог психологтары

 Жұмыс жүйеленіп, талқыланады
2АІІБ-де және мектепішілік есепте тұратын қиын және құқық бұзуға бейім білім алушыларды анықтауҚажет болған жағдайда
 
 

 Мектеп әкімшілігі
Әлеуметтік жұмыстармен, тұрғын жай актісін жүргізіледі
 
 
ІV. Білім алушылардың ата-аналарымен (отбасыларымен) профилактикалық жұмыс
1.
 
 
Сынып жетекшілерінің әлеуметтік көмекті қажет ететін білім алушылардың ата-аналармен байланысын қадағалау.Жыл бойы
 
 
Әлеуметтік педагог
ДОІЖО
Сынып жетекшісі
 
 
Әлеуметтік көмекті үнемі ұйымдастыру.
 
 
2.Асханадағы ыстық тамақтың құжаттарын жинауЖыл бойыДОІЖО 
Әлеуметтік педагог
Ұйымдастырылады.
315 мамыр-Отбасы күніне орай  «Отбасы - бақыт мекенім»атты іс-шара ұйымдастыруМамырӘлеуметтік педагог
ДТІЖО
Әлеуметтік көмек ұйымдастыру
Анықтама
4Ата-аналар жиналысына қатысу, мектепішілік  педагогикалық кеңестерге, жиналыстарға, білім көтеру курстарына қатысу .Қажет еткен жағдайдаӘлеуметтік педагогАта-аналарға қажетті ақпараттар берілді. Ұстаздар арасында тәжірбие алмасады.
5Білім бөлімінен келген хаттарға уақытылы жауап беруҚажет еткен жағдайдаӘлеуметтік педагогЖұмыс уақытылы ұйымдастырылып, жасалады
6Жалпыға бірдей  білім беру қорынан бөлінген форма, қыстық куртка, аяқ киім оқушыларға беруҚажет еткен жағдайдаӘлеуметтік педагогҚұжаттар жиналады
V. Диагностикалау-талдау қызметі

 1.
Әлеуметтік педагогтың жаңа оқу жылына арналған жоспарын дайындау және бекіту. 01.09.Әлеуметтік педагог  Жұмыс жоспары  
2.
 2-3 күнен артық сабақтан себепсіз қалған білім алушылардың, себебін анықтау, үй тұрмыстық  актісін     жазу

 Үнемі

 Әлеуметтік педагог
ДТІЖО
Сынып жетекші

 Жұмыс жүйелі жүргізіледі
3«Мектепке жол» акциясын ұйымдастыру акцияға жеке кәсіпкерлерді, үкіметтік емес ұйымдардан меценаттар мен демеушілерді тарту01.08-30.09Әлеуметтік педагог
Мектеп әкімшілігі
Сынып жетекшілер
Аз қамтылған және көп балалы отбасынан шыққан білім алушыларға, жетім балаларға, қолдау көрсетіледі
4Қазақстан Республикасы Президентінің және аудан әкімінің жаңа жылдық шыршасына баратын балаларды тізімін анықтау05.12-16.12Әлеуметтік педагог ДТІЖО
Сынып жетекшілер
Білім алушылар жаңа жылдық шыршаға жіберіледі
5«Менің -атамекенім»  сайтымен жұмысЖыл бойыӘлеуметтік педагогСайт назарда ұсталынады.
6Әлеуметтік мәртебеге ие білім алушыларды оқыту-сауықтыру орындарына жіберу.Қажет еткен жағдайда.Әлеуметтік педагог
Сынып жетекшілер
Мектеп медбикесі
Білім алушыларды оқыту-сауықтыру орындарына жіберіледі
7Әлеуметтік мәртебедегі оқушылардың 
алдын алу шараларын жүзеге асыру:
Тұрмыстық жәбірлену әсіресе әлеуметтік жетімдік
Девиантты мінез-құлық
Құқықбұзушылық, нашақорлық, шылым шегу, ішімдікке әуестік
Қажет еткен жағдайда.ДТІЖО
Әлеуметтік педагог
Мектеп психолгі
Анықтама, хаттамалар, АКТ
8Атқарылған жұмыстар бойынша І-жарты жылдық есеп дайындау26.12-30.12Әлеуметтік педагогІ-жарты жылдық есеп дайындалады
9Әлеуметтік педагог қызметінің жылдық жұмыс нәтижесінің қорытынды есебін жасау.15.05-29.05Әлеуметтік педагогЖылдық қорытынды есеп жасалынады
]]>
                                                                                                                                                  Мектеп директорының у.м.а                Г.Н.Бурымтаев
«Алматы облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің
«Әлихан Бөкейхан атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Әлеуметтік педогогтің 2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
                                                                                                                      Ахмедиев Нұрбақыт Ербосынович
Әлеуметтік педогогтің 2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
№ р/сІс-шараларОрындау мерзімдеріЖауаптыларЕсеп беру нысандары
І. Сыныптарға, мектепке әлеуметтік паспорттауды жүргізу
1
 
 
Білім алушылардың әлеуметтік жағдайын талдау
 
 
05.09 -19.09
 
 
Әлеуметтік педагог
ДТЖО
Сынып жетекшілер
Сыныптың әлеуметтік паспортын алу
 
 
2Мектептің әлеуметтік паспортын дайындау
·         Толық емес (ата – анасының біреуі қайтыс болған) отбасының балалары;
·         Көп балалы отбасы балалар;
·         Тұрмысы төмен отбасы балалар тізімі;
·         Үйде оқытылатын оқушылар тізімі;
·         Форма -4
·         Жалғызбасты ана тәрбиесіндегі балалар тізімі; 
·         Жалғызбасты әке тәрбиесіндегі балалар тізімі; 
·         Өгей әкемен бірге тұратын балалар тізімі; 
·         Өгей шешемен бірге тұратын балалар тізімі; 
·         Сәтсіз отбасы балалар тізімі:
19.09 - 30.09Әлеуметтік педагог
Сынып жетекшілер
Мектептің әлеуметтік паспортын жасау
3Мектептің жалпы әлеуметтік паспортын  бекіттіру.30.09-03.10Әлеуметтік педагогПаспорт округ әкімімен бекітілді.
II. Баланың құқығын қорғау жұмысы
1Құқық бұзушылықтың алдын -алу кеңісінің отырысыҚажет болған жағдайдаМектеп әкімшілігіАнықтама
2Баланың өмірі мен денсаулығына қатысты заңдардың жүзеге асуына байланысты жұмыстар жүргізу
-«Қазақстан Республикасының Конституциясы»;
-«Бала құқықтары туралы Конвенция»;
-«Қ.Р. Бала құқығы туралы Заңы»;
-«Білім туралы»;
-«Неке және отбасы туралы кодекс»;
-«Жасөспірімдер арасындағы құқықбұзушылықтың алдын алу туралы»;
-«Мүмкіндігі шекеулі балаларға әлеуметтік, медикопедагогикалық түзету мақсатында қолдау көрсетуге байланысты бұйрықтар, Қ.Р. Үкіметінің шешімдері, бала құқығын қорғауға қатысты заңдар.
Қажет болған жағдайдаӘлеуметтік педагог
ДТЖО
Оқып, танысу
IІІ. Әртүрлі есепте тұрған оқушылармен жеке-профилактикалық жұмыс

 1

 Сәтсіз жанұя тізімін жасау, іс-құжаттарын толықтыру.

 Айына 1-рет
Әлеуметтік педагог
Сынып жетекшілер
Педагог психологтары

 Жұмыс жүйеленіп, талқыланады
2АІІБ-де және мектепішілік есепте тұратын қиын және құқық бұзуға бейім білім алушыларды анықтауҚажет болған жағдайда
 
 

 Мектеп әкімшілігі
Әлеуметтік жұмыстармен, тұрғын жай актісін жүргізіледі
 
 
ІV. Білім алушылардың ата-аналарымен (отбасыларымен) профилактикалық жұмыс
1.
 
 
Сынып жетекшілерінің әлеуметтік көмекті қажет ететін білім алушылардың ата-аналармен байланысын қадағалау.Жыл бойы
 
 
Әлеуметтік педагог
ДОІЖО
Сынып жетекшісі
 
 
Әлеуметтік көмекті үнемі ұйымдастыру.
 
 
2.Асханадағы ыстық тамақтың құжаттарын жинауЖыл бойыДОІЖО 
Әлеуметтік педагог
Ұйымдастырылады.
315 мамыр-Отбасы күніне орай  «Отбасы - бақыт мекенім»атты іс-шара ұйымдастыруМамырӘлеуметтік педагог
ДТІЖО
Әлеуметтік көмек ұйымдастыру
Анықтама
4Ата-аналар жиналысына қатысу, мектепішілік  педагогикалық кеңестерге, жиналыстарға, білім көтеру курстарына қатысу .Қажет еткен жағдайдаӘлеуметтік педагогАта-аналарға қажетті ақпараттар берілді. Ұстаздар арасында тәжірбие алмасады.
5Білім бөлімінен келген хаттарға уақытылы жауап беруҚажет еткен жағдайдаӘлеуметтік педагогЖұмыс уақытылы ұйымдастырылып, жасалады
6Жалпыға бірдей  білім беру қорынан бөлінген форма, қыстық куртка, аяқ киім оқушыларға беруҚажет еткен жағдайдаӘлеуметтік педагогҚұжаттар жиналады
V. Диагностикалау-талдау қызметі

 1.
Әлеуметтік педагогтың жаңа оқу жылына арналған жоспарын дайындау және бекіту. 01.09.Әлеуметтік педагог  Жұмыс жоспары  
2.
 2-3 күнен артық сабақтан себепсіз қалған білім алушылардың, себебін анықтау, үй тұрмыстық  актісін     жазу

 Үнемі

 Әлеуметтік педагог
ДТІЖО
Сынып жетекші

 Жұмыс жүйелі жүргізіледі
3«Мектепке жол» акциясын ұйымдастыру акцияға жеке кәсіпкерлерді, үкіметтік емес ұйымдардан меценаттар мен демеушілерді тарту01.08-30.09Әлеуметтік педагог
Мектеп әкімшілігі
Сынып жетекшілер
Аз қамтылған және көп балалы отбасынан шыққан білім алушыларға, жетім балаларға, қолдау көрсетіледі
4Қазақстан Республикасы Президентінің және аудан әкімінің жаңа жылдық шыршасына баратын балаларды тізімін анықтау05.12-16.12Әлеуметтік педагог ДТІЖО
Сынып жетекшілер
Білім алушылар жаңа жылдық шыршаға жіберіледі
5«Менің -атамекенім»  сайтымен жұмысЖыл бойыӘлеуметтік педагогСайт назарда ұсталынады.
6Әлеуметтік мәртебеге ие білім алушыларды оқыту-сауықтыру орындарына жіберу.Қажет еткен жағдайда.Әлеуметтік педагог
Сынып жетекшілер
Мектеп медбикесі
Білім алушыларды оқыту-сауықтыру орындарына жіберіледі
7Әлеуметтік мәртебедегі оқушылардың 
алдын алу шараларын жүзеге асыру:
Тұрмыстық жәбірлену әсіресе әлеуметтік жетімдік
Девиантты мінез-құлық
Құқықбұзушылық, нашақорлық, шылым шегу, ішімдікке әуестік
Қажет еткен жағдайда.ДТІЖО
Әлеуметтік педагог
Мектеп психолгі
Анықтама, хаттамалар, АКТ
8Атқарылған жұмыстар бойынша І-жарты жылдық есеп дайындау26.12-30.12Әлеуметтік педагогІ-жарты жылдық есеп дайындалады
9Әлеуметтік педагог қызметінің жылдық жұмыс нәтижесінің қорытынды есебін жасау.15.05-29.05Әлеуметтік педагогЖылдық қорытынды есеп жасалынады
]]>
admin Mon, 05 Sep 2022 13:19:17 +0600
Әлеуметтік педогог Ахмедиев Нұрбақыт жарты жылдық жұмысының есебі https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/102-leumettk-pedogog-ahmediev-nrbayt-zharty-zhyldy-zhmysyny-eseb.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/102-leumettk-pedogog-ahmediev-nrbayt-zharty-zhyldy-zhmysyny-eseb.html Әлеуметтік педагогтың 2022-2023 оқу жылында атқарған жарты жылдық жұмысының есебі
2022-2023 оқу жылында   әдістемелік  нұсқау хатын басшылыққа  ала отырып әлеуметтік педагогтың   жылдық жоспары  № 472 бұйрықты басшылыққа ала отырып  бекітілді.   
Мақсаты: әлеуметтік педагогтың жыл бойы атқарған лауазымдық қызметіне сараптама жасау, ата-аналармен жүргізілген психологиялық-педагогикалық жұмыстың қорытындысын шығару, салыстырмалы көрсеткішін анықтау және жаңа оқу жылының жоспарына енгізетін ұсыныстар жасау. 
Жұмыс объектісі - оқушылар, олардың ата-аналары және отбасылары. 
Оқу жылының басында барлық сыныптардың сынып жетекшілерімен бірлесе отырып сыныптардың әлеуметтік паспорты жасалынды .   
Мектептің әлеуметтік төлқұжаты 2022-2023 оқу жылында Әлихан Бөкейхан атындағы орта мектепте  жалпы оқушы саны 1-11 сыныптар  91. 
Көп балалы жанұя саны 8 оқушы саны 20.
Аз қамтылған жанұядағы бала саны 13. 
Жетім балалар саны 0.
Атаулы әлеуметтік көмек алатын отбасында тұратын -6 оқушы
Ажырасқан отбасында тұратын-4оқушы
Өгей әке ,шешемен тұратын-1 оқушы
Үйден оқитын оқушы саны-2оқушы
Толық емес отбасында тұратын -7 оқушы
Әлеуметтік педагогтың жұмысының бір бөлігі, өз құзырлығының шеңбері бойынша көмек қажет ететін балаларды әлеуметтік қорғау, оларға тиісті педагогикалық, психологиялық, материалдық көмек көрсету және консультациялар беру. Оқу жылының басында барлық сыныптардың әлеуметтік төлқұжаты жасалынып, жиналған мәлімет сараптамадан өткізілді. Тамыз-қыркүйек айында оқушылардың құжаттары тексеріліп, аз қамтылған отбасынан шыққан оқушылар саны, көп балалы отбасының балалары анықталып, әлеуметтік құжаттары толтырылды.
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі Балалардың құқықтарын қорғау комитеті мектеп жасындағы барлық балаларды орта біліммен қамту проблемаларына жұртшылықтың және тұрғындардың назарын аударту, аз қамтылған, көп балалы отбасынан шыққан оқушыларға және асыраушысынан айрылуына байланысты толық емес отбасынан шыққан балаларға жаңа оқу жылында қолдау көрсету мақсатында 1 тамыздан бастап жалпы Республика бойынша жыл сайынғы «Мектепке жол» қайырымдылық акциясы басталды. Әлихан Бөкейхан атындағы орта мектеп бойынша 2022 жылдың 27 тамызында мектеп әкімшілігінің ұйымдастыруымен өткен акцияға мектеп ұжымы, ауылдың мешіт қауымы, жеке кәсіпкерлер, жеке шаруа қожалықтар түгелдей қатысып, өз үлестерін қосты. «Нұрлы жол» темір жол басшылығының демеушілігімен аз қамтылған, толық емес отбасындағы 3 оқушыға мектеп формасы, спорттық киім, оқу құралдары, сумка 145 700 теңгенің заттары берілді. Осы мекемелердің қатысуымен мектебімізде білім алатын 9 оқушыға демеушілік көрсетілді.«Мектепке жол» қайырымдылық акциясы жыл сайынғы форматқа ауыстырылғанын басшылыққа ала отырып өзін-өзі басқару ұйымының жетекшісі педагог ұйымдастырушы К.Т.Затбаеваның басшылығымен «Қамқорлық» фракциясы 5-10 сыныптар арасында жәрмеңке ұйымдастырды. Жәрмеңкеден   түскен қаржыға 4-сынып оқушысы толық емес отбасындағы Құрманғали Алиханға қыстық аяқ киім керек екендігі анықталып, 15 000 теңгеге аяқ киім, және қолқап алынып берілді.Жалпыға бірдей білім беру қоры есебінен аз қамтылған, толық емес отбасынан шыққан 4 оқушыға 98 353 теңгеге мектеп формасы және аяқ киіммен қамтамасыз етілді.ҚР   Үкіметінің   2021.01.01. бастап қолданысқа енген   64 қаулының негізінде Жалпыға бірдей білім беру қоры есебінен атаулы әлеуметтік көмек алатын, аз қамтылған, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған оқушылардың отбасыларына атап айтсақ  8 отбасы ,17 оқушыға  37400 тг көлемінде қаржылай көмек көрсетілді.         Құқық бұзушылықтың алдын алу мақсатында  республика көлемінде «Адам құқығы -бала құқығы» он күндігі болып өтті. Он күндік аясында Қоңырөлең округінің учаскелік полиция капитаны Абдолла Қуаныш, ДТІЖО, мектеп психологтары, мектеп медбикесі және әлеуметтік педагогтың ұйымдастыруымен 7-11 сынып оқушыларымен кездесу өткізілді.    Жоспар бойынша өгей ата-ана тәрбиесіндегі оқушыларды және аз қамтылған,үйден оқитын   оқушылардың  үйлерін  сынып жетекшілерімен бірлесе отырып үй тұрмыс жағдайын акт жасалынып зерделеу жұмыстары жүргізілді.ДЖК-ның шешімімен ауданымызда өткен аудан әкімінің шыршасына 4 сынып оқушысы толық емес отбасындағы Құрманғали Әлихан қатысып, аудан әкімінің жаңа жылдық сыйлықтарына, қыстық куртка және бас киімге ие болды.    Әлеуметтік педагог                       Н.Ахмедиев]]>
Әлеуметтік педагогтың 2022-2023 оқу жылында атқарған жарты жылдық жұмысының есебі
2022-2023 оқу жылында   әдістемелік  нұсқау хатын басшылыққа  ала отырып әлеуметтік педагогтың   жылдық жоспары  № 472 бұйрықты басшылыққа ала отырып  бекітілді.   
Мақсаты: әлеуметтік педагогтың жыл бойы атқарған лауазымдық қызметіне сараптама жасау, ата-аналармен жүргізілген психологиялық-педагогикалық жұмыстың қорытындысын шығару, салыстырмалы көрсеткішін анықтау және жаңа оқу жылының жоспарына енгізетін ұсыныстар жасау. 
Жұмыс объектісі - оқушылар, олардың ата-аналары және отбасылары. 
Оқу жылының басында барлық сыныптардың сынып жетекшілерімен бірлесе отырып сыныптардың әлеуметтік паспорты жасалынды .   
Мектептің әлеуметтік төлқұжаты 2022-2023 оқу жылында Әлихан Бөкейхан атындағы орта мектепте  жалпы оқушы саны 1-11 сыныптар  91. 
Көп балалы жанұя саны 8 оқушы саны 20.
Аз қамтылған жанұядағы бала саны 13. 
Жетім балалар саны 0.
Атаулы әлеуметтік көмек алатын отбасында тұратын -6 оқушы
Ажырасқан отбасында тұратын-4оқушы
Өгей әке ,шешемен тұратын-1 оқушы
Үйден оқитын оқушы саны-2оқушы
Толық емес отбасында тұратын -7 оқушы
Әлеуметтік педагогтың жұмысының бір бөлігі, өз құзырлығының шеңбері бойынша көмек қажет ететін балаларды әлеуметтік қорғау, оларға тиісті педагогикалық, психологиялық, материалдық көмек көрсету және консультациялар беру. Оқу жылының басында барлық сыныптардың әлеуметтік төлқұжаты жасалынып, жиналған мәлімет сараптамадан өткізілді. Тамыз-қыркүйек айында оқушылардың құжаттары тексеріліп, аз қамтылған отбасынан шыққан оқушылар саны, көп балалы отбасының балалары анықталып, әлеуметтік құжаттары толтырылды.
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі Балалардың құқықтарын қорғау комитеті мектеп жасындағы барлық балаларды орта біліммен қамту проблемаларына жұртшылықтың және тұрғындардың назарын аударту, аз қамтылған, көп балалы отбасынан шыққан оқушыларға және асыраушысынан айрылуына байланысты толық емес отбасынан шыққан балаларға жаңа оқу жылында қолдау көрсету мақсатында 1 тамыздан бастап жалпы Республика бойынша жыл сайынғы «Мектепке жол» қайырымдылық акциясы басталды. Әлихан Бөкейхан атындағы орта мектеп бойынша 2022 жылдың 27 тамызында мектеп әкімшілігінің ұйымдастыруымен өткен акцияға мектеп ұжымы, ауылдың мешіт қауымы, жеке кәсіпкерлер, жеке шаруа қожалықтар түгелдей қатысып, өз үлестерін қосты. «Нұрлы жол» темір жол басшылығының демеушілігімен аз қамтылған, толық емес отбасындағы 3 оқушыға мектеп формасы, спорттық киім, оқу құралдары, сумка 145 700 теңгенің заттары берілді. Осы мекемелердің қатысуымен мектебімізде білім алатын 9 оқушыға демеушілік көрсетілді.«Мектепке жол» қайырымдылық акциясы жыл сайынғы форматқа ауыстырылғанын басшылыққа ала отырып өзін-өзі басқару ұйымының жетекшісі педагог ұйымдастырушы К.Т.Затбаеваның басшылығымен «Қамқорлық» фракциясы 5-10 сыныптар арасында жәрмеңке ұйымдастырды. Жәрмеңкеден   түскен қаржыға 4-сынып оқушысы толық емес отбасындағы Құрманғали Алиханға қыстық аяқ киім керек екендігі анықталып, 15 000 теңгеге аяқ киім, және қолқап алынып берілді.Жалпыға бірдей білім беру қоры есебінен аз қамтылған, толық емес отбасынан шыққан 4 оқушыға 98 353 теңгеге мектеп формасы және аяқ киіммен қамтамасыз етілді.ҚР   Үкіметінің   2021.01.01. бастап қолданысқа енген   64 қаулының негізінде Жалпыға бірдей білім беру қоры есебінен атаулы әлеуметтік көмек алатын, аз қамтылған, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған оқушылардың отбасыларына атап айтсақ  8 отбасы ,17 оқушыға  37400 тг көлемінде қаржылай көмек көрсетілді.         Құқық бұзушылықтың алдын алу мақсатында  республика көлемінде «Адам құқығы -бала құқығы» он күндігі болып өтті. Он күндік аясында Қоңырөлең округінің учаскелік полиция капитаны Абдолла Қуаныш, ДТІЖО, мектеп психологтары, мектеп медбикесі және әлеуметтік педагогтың ұйымдастыруымен 7-11 сынып оқушыларымен кездесу өткізілді.    Жоспар бойынша өгей ата-ана тәрбиесіндегі оқушыларды және аз қамтылған,үйден оқитын   оқушылардың  үйлерін  сынып жетекшілерімен бірлесе отырып үй тұрмыс жағдайын акт жасалынып зерделеу жұмыстары жүргізілді.ДЖК-ның шешімімен ауданымызда өткен аудан әкімінің шыршасына 4 сынып оқушысы толық емес отбасындағы Құрманғали Әлихан қатысып, аудан әкімінің жаңа жылдық сыйлықтарына, қыстық куртка және бас киімге ие болды.    Әлеуметтік педагог                       Н.Ахмедиев]]>
admin Sat, 27 Aug 2022 11:49:44 +0600
Әлеуметтік педогог Ахмедиев Нұрбақыт https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/103-leumettk-pedogog-ahmediev-nrbayt.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/103-leumettk-pedogog-ahmediev-nrbayt.html





]]>






]]>
admin Tue, 07 Sep 2021 12:37:43 +0600