Мұғалімдер портфолиясы - Соцжол орта мектебі https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/ ru Мұғалімдер портфолиясы - Соцжол орта мектебі DataLife Engine Үлгерімі төмен білім алушылармен жеке жұмыс жүргізуді ұйымдастыру. Мектеп логопеді Абдиманап Азамат Бақытұлы https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/174-lgerm-tmen-blm-alushylarmen-zheke-zhmys-zhrgzud-jymdastyru-mektep-logoped-abdimanap-azamat-baytly.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/174-lgerm-tmen-blm-alushylarmen-zheke-zhmys-zhrgzud-jymdastyru-mektep-logoped-abdimanap-azamat-baytly.html ]]> ]]> admin Tue, 16 May 2023 09:38:06 +0600 "Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында сабақты зерттеу әдісін қолдану" зерттеу сұрағы бойынша 2022-2023 оқу жылында атқарылған жұмыстар https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/173-oytu-men-ou-dersn-zhasartu-masatynda-sabaty-zertteu-dsn-oldanu-zertteu-sray-bojynsha-2022-2023-ou-zhylynda-atarylan-zhmystar.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/173-oytu-men-ou-dersn-zhasartu-masatynda-sabaty-zertteu-dsn-oldanu-zertteu-sray-bojynsha-2022-2023-ou-zhylynda-atarylan-zhmystar.html Жетісу облысы , Панфилов ауданы  "Әлихан Бөкейхан атындағы орта мектеп" коммуналдық мемлекеттік мекемесі


 аты-жөні Халыкова Гулбану Рыскелдиевна 

орыс тілі мен әдебиеті пән мұғалімі, педагог-сарапшы





"Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында сабақты зерттеу әдісін қолдану" зерттеу сұрағы   бойынша 2022-2023 оқу жылында атқарылған жұмыстар        

Жұмыс бағыты Білім сапасын арттыру

Жұмыс мерзімі (берілген бағыт бойынша)  1 жыл

Топ мүшелерінің ұстанымы: Сенімділік, белсенділік, жауапкершілік.

Топ  мүшелері:Мектеп басшылары, мектептің зерттеуші педагогі, сарапшы, модератор мұғалімдер,  деңгейлік бағдарлама бойынша сертификатталған мұғалімдер және ынталы топ мүшелері.

Мақсаты: 

  • Оқыту мен оқу үдерісін жақсартуда   ұтымды әдіс-тәсілдерді қолдану
  • Сыныптардағы А, В, С деңгейіндегі оқушылардың және жалпы сынып оқушыларының білім сапасын арттыру
  • кездесетін кедергілерді бірлесіп анықтап, шешу жолдарын іздестіру;
  • қатысушылардың жаңа идеяларды талқылап, ұсыныстар жасауына мүмкіндік тудыру;
  • озық идеяларды насихаттау;

Міндеті: 

  • Білім беру нәтижелерінің сапасын арттыру;
  • Білімге қолжетімділіктің теңдігін қамтамасыз ететін   шараларды енгізу;
  • Білім беру жүйесінде әріптестілікті дамыту үшін жағдайлар жасау;
  • Оқыту мен тәрбиелеу жүйесінің бірлігін қамтамасыз ету;
  • Ресурстарды жұмылдыру және білім беру жүйесінің тиімділігін арттыруды қамтамасыз ету;
  • Бірлесіп жұмыстану, өзара тәжірибе алмасу, мұғалімдердің кәсіби біліктілігін арттыру арқылы оқушылардың білім сапасының оң нәтижеге жетуіне ықпал ету;


Күтілетін нәтиже:

- Мұғалімдердің оқытудағы жаңа технологияларды пайдалану іс-тәжірбиесі артады;

- Мұғалімдердің педагогикалық қоғамдастықта жұмыс істеу дағдылары қалыптасады;

- Мектепішілік  жағымды іскерлік қарым-қатынас орнап, бірлескен мектепішілік іс-шаралар жүзеге асады;

-шығармашылық топ  шеңбері кеңейеді;




 

P

 
 FINER критерийлері бар PICOT зерттеу сұрағын қою моделі

population - аудитория. Білім беру үдерісінің қатысушылары 5 -сынып, себебі бастауыш сыныптан кейін бірінші жылы сынып болып қалыптасуына ықпал жасау. 


 

I

 
intervention - араласу. Сіз нақты қалай жəне қандай əдістер, техникалар, тəсілдер арқылы өзіңіздің зерттеуіңізді жүзеге асырасыз? 5-сыныпқа сабақ беретін мұғалімдер, топ жетекшісі Гулбану Рыскелдиевна, директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Айнур Тояшевна,мектеп психологі Баян Төлендіқызы.


 

C

 
Осы сыныпта жұмыс істейтін мұғалімдер бір топқа біріксе, олардың күш-жігері міндетті түрде нəтиже береді.

comparison - салыстыру. Сіз тағы да қандай əдістер, техникалар жəне тəсілдер қолдана аласыз?  ТРАНКРИПЦИЯ ƏДІСІ

Сабақ кезіндегі   барлық      айтылған сөздерді  жазу. Транскрипт - сабақтың ең негізгі мазмұнды айғағы.


 

O

 
outcomes - күтілетін нəтижелер. Осы зерттеудің соңында сіз нақты қандай нəтиже аламын деп болжап отырсыз? Бастауыш сыныптан жоғары сыныпқа өту үшін ынтымақтастыққа жұмыс істеуді көздейді.

5-сынып оқушыларының пәндер бойынша көрсеткен білім сапасына талдау.


Сыныпта 9 оқушы.5 қыз және 4 ұл.1-тоқсан қорытындысы бойынша сыныпта 2-үздік Жақсылықбай Балнұр,Нұрыш Мадина.4-екпінді Нұрғали Айкөркем,Еділқызы Кәусар,Тілеукен Ернар,Баймұха Нұрдана. 3-орташа Жайлаубай Бағдаулет,Азаматұлы Айбол, Айтқан Жомарт . Жалпы сынып бойынша білім сапасы-67%.Білім сапасын төмен көрсеткен пәндер жоқ.Жоғары білім сапасын көрсеткен пәндер- математика,жаратылыстану,қазақ әдебиеті,қазақстан тарихы.

Орташа білім сапасын көрсеткен пәндер-ағылшын,орыс тілі,қазақ тілі. Себебі  Жайлаубай Бағдаулет,Азаматұлы Айбол, Айтқан Жомарт ағылшын және орыс тілдерінен жиынтық бағалауды  орындауда тапсырманы өз бетінше  орындау қабілеттерін дамыту керек, және  сабаққа қабілеттері жеткіліксіз болуына орай  3-ке шықты.

Осы үлгермі төмен оқушылармен қосыммша  сабақ ұйымдастырылып, жекелей саралау тапсырмалары берілді .

FINER критерийлері

T  time – уақытпен шектелген. 1 жыл 

F       жүзеге асатын. Мұғалімде жеткілікті ресурстар бар ма?

Бар себебі жаңа мектеп қолданысқа берілді, мұғалімдер қайта даярлау курстарынан өтті.

I        қызықты. Бұл сұрақ тағы да кімге қызықты? Кәсіби өсуді мақсат еткен әріптестерге, жас мамандарға.


зерделенген. Зерттеу сұрағы бұрын  зерделенген бе? Талдау нəтижесінде топтар сабақ жоспарында нені өзгертукерек жəне келесі сабақты кім өткізетіні туралы шешім қабылдайды.Желілік қауымдастық  жоспарын құрудағы жетекші мектеп пен серіктес мектептер іс-шара жоспарын  құру кезінде.


 

E

 
дəлелдемелер. Зерттеу сұрағына қандай дәлелдемелер жауап  береді?

этикалық. 

Зерттеу біреуге зиян келтіруі мүмкін бе? қарым-қатынас. Зерттеу нəтижелері нақты кімге ықпалетеді?

Қарым-қатынас адамның өмірінің мәні. Гуманистік тәрбиенің басты әдісі-балаларға бізбен қарым қатынас жасау қуаныш сезімін бірге тануға бағытталады.

2.Терри Ласковски «Зерттеу сұрағына шығу»


Факт     проблема     санаты     тақырып/сұрақ

3.САБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУ

Сабақ өтетін мұғалімнің өз бетінше сабаққа дайындалу үдерісі.

«Сабақты зерттеу» əдісі мұғалімдерге бір-біріне пайда əкелуге мүмкіндік береді, себебі осылайша олар өздерінің кəсіби білімдерін кеңейте алады.Бірақ ол үшін əріптестерге бірігуге немесе жұмыс тобын құруға мүмкіндік беретін ынтымақтастық орта қажет.

«Сабақты зерттеу» тəсілінің көмегімен сабақты жоспарлау үдерісінде жұмыс тобының мүшелері кəсіби тəжірибемен алмаса алады, оқудың тиімді тəсілдері, формалары жəне əдістерін қолдану бойынша идеялар ұсына алады.

Əрбір өткізілген сабақтан кейін команда жоспарларға өзгертулер енгізіп, сабақты бақылау жүргізілді. Сабақтан сабаққа қарай жоспар жақсара түсеті жəне мұғалімдер оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, оқудың ең үздік стратегияларын анықтады.

Бірлесіп жоспарлауда мұғалімдерге сабақ жоспарын бүге – шүгесіне дейін талқылаудың қажеті жоқ, əсіресе олардың пəндері əр-түрлі болған жағдайда. Дегенмен жоспар басқа мұғалім қолдана алатындай сипатта болды.

Мұғалімдер нақты бірізділікті қолдана алды. Мысалы, қызығушылықты ояту кезеңін қалай жүзеге асыру.




Үй жұмысын тексеру, жаңа тақырыпты түсіндіру, формативті бағалауды жүргізу, инклюзивті оқытуды ұйымдастыру жəне сыни ойлауды       ды  дамыту туралы ойлану.



4.САБАҚТЫ ӨТКІЗУ/БАҚЫЛАУ

Сабақты зерттеуде бақылаудың фокусында оқушылар жəне олардың берілген нұсқауларға қалай жауап қайтаратыны болды.Оқушыларға тапсырмаларды барынша тиімді орындауға көмектесу үшін бақылаушыларда сабақ жоспарының көшірмесі, сабақта қолданылатын үлестірме материалдар, сонымен қатар жетекші қағидалары жазылған бақылау формалары болды.


Бақылау формалары – Lesson Study үдерісінің дəлелдемесі жəне есептілігі үшін пайдалануға болатын құжаттардың бірі болып табылады. топ жетекшісі ретінде  отырыста, коучинг- сабағында зерттеу сұрағына қатысты сабақты бақылау   формаларын əзірлеп ұйымдастырдып, бөлінген көшбасшылық қағидасын көрсеттім.


5.САБАҚТЫ ТАЛҚЫЛАУ /РЕВИЗИЯ

Сабақты талдау басты үш сұраққа негізделді:

Оқушылар қалайша сабақ мақсатына жетті?

Сабақты қалайша жақсартуға болар еді?

Бұл тəжірибеден біз не білдік?


6. ЗЕРТТЕУ НƏТИЖЕЛЕРІН ҚҰЖАТТАУ

Lesson Study тобының жұмысы бойынша есептілік парағы

Зерттеу тақырыбы


Зерттеу мақсаты


Зерттеу объектісі


Зерттеу мерзімі


Топ құрамы


Зерделенген əдебиет


Зерттеу бойынша қорытынды


Зерттеу нəтижесі





7.ТƏЖІРИБЕ АЛМАСУ

Зерттеу нəтижелерін демонстрациялау үшін əрбір ұжым əртүрлі формаларды таңдап, жоспарлайды. Мысалы:

Мектеп педагогикалық кеңесі


Lesson Study тəсілі тиімді, себебі ол мұғалімдерге:

  • Мұғалімнің пікірі бойынша балаларды оқыту барысында не болуға тиіс, ал шындығында жағдай қандай екендігі арасындағы айырмашылықты көруге;
  • Оқытуды оқушылардың қажеттіліктерін барынша қанағаттандыратындай етіп қалай жоспарлау керектігін түсінуге;
  • Мұғалімдердің кәсіби дамуын  желілік қоғамдастығы аясында іске асыруға;
  • Lesson Study мүмкіндіктерін өзінің педагогикалық тәжірибесінде қолдануға мүмкіндік береді;


«Оқушы үні»

(қоңырау кезінде)




 Оқу өмір бойына қалыптасады және жүйелі білім алу болып табылады.  Сондықтан оқу үдерісін жақсартуға өте үлкен дайындық керек :

  • Физиономиялық,менталды,эмоционалдық тұрғыдан оқушыны дайындауымыз керек 
  • Процесс, идеялардан мағынаны алудың бірнеше мүмкіндігі. (сыныптағы оқушының кейбіреулерінің түсінбей қалғанына мән беру, ҚМЖ құруда аудиал, визуал, кинестетик) балаларды нақты білу


]]>
Алдымызда  отырған оқушыға сабақты бірдей түсіндіреміз,дегенмен түсіне алмай қалатын балалар болады.Осының салдарынан бізде біліміндегі олқылықтары бар оқушылармен жұмыс істеуге тура келеді. Осы ситуацияда біздің күнделікті  жұмыстарыңызда  әр балаға жеке келіп табыстылыққа жетелеген тәжірибемізбен бөліссек. 

Оқытудағы туындайтын қиындықтардың себептері: А. Р.Луриянның  тұжырымдамасы бойынша .Жоғары психологиялық  функциялардың бұзылуы. Жоғары психологиялық   функцияларға не жатады?

Ақпараттарды қабылдау, жады .(Есте сақтау,ойлау қабілеті, зейін, сөйлеу,сөз.) Осы 5 бөлікте  ақау болса  оқу қиындайды. 


Түзету жұмыстарының принципі 

  1. Мотивация 
  2. Сабаққа қызықтыру, шығармашылық қосу керек (ойын, қосымша тапсырма)
  3. Берілген тапсырмалар балада болу. (қолжетімді болу маңызды)
  4. Тапсырмаларды реттілікпен беру
  5. Сабақтағы тапсырмалар жеңілден басталып, күрделіге қарай жүруі шарт. 
  6. Сабақ беру барысында бүгін қалайда осы тапсырмаларды орындау керек деп жұмыс жасамау. Бұл жерде баланың жағдайына, көңіл – күйіне мән беру өте маңызды. Егер бала шаршап тұрса Сіз қанша күшті дүние берсеңіз де бала қабылдай алмайды. 

Осы кезде әр балаға жеке -жеке табысқа   жету үшін ойын қоссақ болады :

  1. Мысалы әріп, сандар, тарих сабағы болса оқиғалардың жылы,математика, физика,химия  сабақтарында   формулалар  өткенде ойын түрінде   денеге , алақанға, арқаға жазу. Бала денеге жазылған мәліметті айта алу керек. 
  2. «Әріп неге ұқсайды» ойыны   бастауыш сыныптарда.
  3. Әріптерді толықтырып сал.
  4. Әріптерді құрастыру 
  5. Ермексаздан 
  6. Санақ таяқшасынан
  7. Қалам,қарындаштан
  8. Әріпті түрлі заттардан құрастыр

    Оқу техникасын меңгерудегі қиыншылықтардың шешімінің бір тәсілі көру аймағын дамыту жаттығуларын ҚМЖ-ға енгізу

    Мотивациямен жұмыс

    • Күйзелісті алып тастау.(кейбір сыныпта күйзелісте жүрген оқушы болуы мүмкін) Күйзеліс кезінде ми оқымайды. Баланың ойын сұрамай, тек оқы дей беру нәтиже бермейді. 
    • Жалпы адам баласы өзі қызықпаған нәрсені жасағанда, тиімсіз (неэффектино) жасайды.
    • Күйзелістегі оқушының көз қозғалысында проблема болады. 
    • Баладан өзін кінәлауын алып тастау керек. 
    • Баланың кішкентай жетістігіне қуана білу. (ата-ана, мұғалім).
    • Балаға өзін-өзі мақтауын үйрету. 

  9. Көру жадын дамытуға арналған жаттығулар 

  10. 1.    Әр түрлі тақырыптық «Лото» ойындары 2.    Картинкасы бар кез келген ойын көру жадын жақсартады.3.    «Есте сақта және суретін сал» ойыны
    Сабақ барысы
    Мұғалімге арналған ұсыныстар 
     Мұғалімнің сөйлеуіне қойылатын талаптар: жақсы сөйлеу мақамы, ұзақ сөйлемдер араластырмай сөйлеу, баланың деңгейіне қарай сөздерді қолдану; 
    •    Бір істі ұзақ жасамау. Мысалы: тек оқу, жазу емес, араластырып жасату керек. •    Бірізділіктен қашу керек. (сабақ монотонно болмау керек) 
    •    Қуат беретін жаттығулар мен массаждар (құлаққа массаж, «Гимнастика мозга» кітабындағы жаттығулар өте пайдалы) 

    Сабақ барысында балаға мотивация беріп отыру. Тапсырманы беріп, өзіңіз телефон не басқа нәрсемен айналыспауға тырысыңыз. Керісінше баланың жасаған дүниесіне қызығушылық танытыңыз. 

    Ең қиыны - есте сақтау және зейін. Осы екеуімен дұрыстап жұмыс жасау маңызды. Ол үшін берілген білімді араға уақыт салып салу қайталау формуласын орындау қажет. 
     20 минут – 1 сағат
     2 сағат
    8 сағат
    16 сағат
    24 сағат

    •    Механикалық жаттаудан, оқудан қашқан жөн. Оның балаға берер еш пайдасы жоқ. Мысалы: баламен бір мәтінді оқыдыңыздар делік. Мәтіннің ішінде балаға түсініксіз сөз кездесті. Осы кезде оны жай түсіндіре салу аздық етеді. Ол сөздің өзін бірнеше нұсқада түсіндіру керек.  •    Таныс емес сөздермен жұмыс:o    Сөйлем құрау арқылы o    Суретін көрсету арқылыo    Суретін салу арқылыo    Сол сөзге жақын сөздерді айту арқылы 
    •    Мәтіндегі түсініксіз сөздердің астын сызып шығу. •    Мұғалім таныс емес сөздерді түсіндіреді. Таныс емес сөздің суретін көрсетеді. Таныс емес сөзді мысалдар арқылы терең түсіндіреді. •    Балалар таныс емес сөздердің мағынасын түсінгеннен кейін сол сөздің суретін салу керек. Сурет салу арқылы ұзақ мерзімді жадысына жібереді. Ең бастысы баланың шығармашылығы оянады. 
    •    Есте сақтау қабілетін дамыту жаттығулары 1.    Заттарды тізбектей қойып, заттардың орындарын есте сақтауды сұрау. 
    2.10 сөзді айтып бала қанша сөзді есте қалғанын  жазу керек. Ақырын сөздің санын жоғарылатуға болады. 
    Ескерту 
    10-15 минуттан кейін 10 сөзді қайта айтуын сұрап көріңіз. 

    3.«диктофон» жаттығуы 

    Жасалу барысы:

    Мұғалім алдын ала диктофонға әр түрлі өлеңді, жаңылтпашты, жұмбақты, ертегі, әңгімені  жазып қояды. Сабақта оқушыларға тыңдатады. Сосын оқушылар пиктограмма тәсілімен суретін салып айтып беру керек. 3-5 минут тыңдайды. Одан кейін жазып не сызып шығады. 

    Ескерту 

    •    Бірінші түгел мұқият естиді•    Елестетеді •    Суретін салады•    Айтады
    4.«Қарлы үй» ойыны 
    Бұл ойынға бірнеше оқушы қатысу керек. Бір оқушы бір сөз айтады. Екінші оқушы бірінші оқушының сөзін және өзі бір сөз айтады. Үшінші оқушы 1,2 оқушының сөзін және өзінікін айтады. Осылай кете береді. 

    Ескерту 
    Сөзді дұрыс айтпаған оқушы ойыннан шығады. Соңында барлық сөзді ұмытпаған оқушы  жеңімпаз болады. 



    5.«Дыбыстар» жаттығуы 

    Интернеттен түрлі дыбыстарды тауып балаға тыңдату керек. Ал бала ненің дыбысы екенін анықтап айта алу шарт. 

    6. «Жұп сөздер» жаттығуы 
    Жұп сөздерді тек бір рет ғана айтады. Оқушы есінде сақтап қалу керек. 

    аспан– қараша
    жеміс – көгершін
    су -биік
    маржан – үстел
    қант – бел
    7. "Екі конверт" әдісі 
    Сөздікпен жұмыс кезінде, өлеңдерді жаттатуда қолданылады.
    Игра «Назовите одним  словом»  Конверт №1
    1.Положение в боксе, когда сбитый ударом противник не может подняться на ноги и считается побеждённым. 
    2.Ограждённая канатами площадка для бокса. 
    3.Победитель в спортивных соревнованиях по какому–либо виду спорта. 
    4.Учебный бой. 
    5.Специалист по тренировке кого-нибудь. 
    6. С силой отводит руку от себя, құлаштап сермеу сілтеу 
    Конверт №2

  11. 1.Нокаут, 2.ринг, 3.чемпион,4.Спарринг, тренировка,5.тренер,6. размахнулся

    «Лексический графический органайзер»
     На слова



]]>
admin Tue, 16 May 2023 09:23:27 +0600
Арнайы педагогтың сабақты зерттеу арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру бойынша атқарған жұмыстар есебі. https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/172-arnajy-pedagogty-sabaty-zertteu-aryly-oushylardy-blm-sapasyn-arttyru-bojynsha-ataran-zhmystar-eseb.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/172-arnajy-pedagogty-sabaty-zertteu-aryly-oushylardy-blm-sapasyn-arttyru-bojynsha-ataran-zhmystar-eseb.html Жетісу облысы, Панфилов ауданы 

«Әлихан Бөкейхан атындағы орта мектеп»

 коммуналдық мемлекеттік мекемесі


Арнайы педагогтың сабақты зерттеу арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру бойынша атқарған жұмыстар есебі.

Мақсаты:Үлгерімі төмен оқушылармен  жыл бойы жұмыс жүргізе отырып, жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу, пәнге деген қызығушылығын арттыру, мемлекеттік білім стандартын меңгеруіне ықпал жасау.

Міндеттері:

1. Оқушының жақын және өзекті аймағын анықтау

2. Әліппе,ана тілі және  математика пәндеріне  деген қызығушылығын арттыру.

3. Функционалдық сауаттылығын  дамыту, оны қоғамда өмір сүруге дайындау.

Күтілетін нәтиже:

  • Оқу бағдарламасының міндетті деңгейін орындайды
  • Ынта- жігері, өздеріне  сенімі артады, пәнге деген қызығушылығы оянады 

    Өзектілігі:

Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыта отырып, аталған пәндер бойынша білім стандартын меңгертуге қолданатын  тиімді әдіс –тәсілдер. FINERкритерийлерібарPICOTзерттеу сұрағынқою моделі

population-аудитория. Білімберу үдерісініңқатысушылары Психологиялық – педагогикалық қолдау бірлестік негізіндее жүзеге асады.Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің құрамына: мектеп директоры, педагог-логопед, педагог-психолог, арнайы педагог, әлеуметтік педагог сабақ беретін мұғалімдер, топ жетекшісі Гульназ Сабетқанқызы , директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Айнур Тояшевна,мектеп психологі Баян Төлендіқызы.

 

I

 intervention-араласу.Сізнақтықалайжəнеқандайəдістер,техникалар,тəсілдерарқылыөзіңіздіңзерттеуіңіздіжүзегеасырасыз. Әр баланың мүмкіндіктері мен қажеттіліктеріне сәйкес табысты оқыту мен дамыту үшін әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық шарттар құру барысындағы педагогтар мен мамандардың ұйымдастырылған қызмет жүйесі.

C

 comparison-салыстыру.Сізтағыдақандайəдістер,техникаларжəнетəсілдерқолданааласыз?

Елесееваның әдістемелік нұсқаулығына сүйене отырып 2а,2в,3а т.б формалары арнайы мамандар және пән мұғалімдері толтырылды.Зерттеу жұмысын командалық бірлескен жұмыстың нәтижесінде міндетті түрде нәтиже береді.


«Әлихан Бөкейхан атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 3 сынып оқушылары Айтхан Шолпан және Айтхан Айманмен жүргізілген әдіс – тәсілдер.

«Сатылай оқыту әдісі» 

Мақсаты: жеңілден қиынға қарай оқу, дағдыларын қалыптастыру.

1 Б у                                               

2 Ә-ке

3 О-тан

4 Жас

5 Ба - ға 

6 Аң-сар

7 Құ-мы-ра

8 Са-на-мақ.

9  Қар-лы-ғаш

11 Жал-қау-шы-лық.

12  Сөздерді оқу

13 Мәтінді оқу 

14 Мәтіннің   мазмұнын айту

Кім? Не?

Не істеді?

Тірек сөздер

Суретсалу

«Кемпірқосақ әдісі»

Мақсаты: оқушылардың бір таңбалы сандарды қосу және азайту амалдарын жеңіл тәсілмен меңгерту. Мысалы: 0+9=9 1+8=9  2+7=9 3+6=9 4+5=9

9 санның құрамын шығару жолдары.


«Ондықтан аттап қосу және азайту әдісі»

Мақсаты: санды жіктеу арқылы ондыққа толтыру.

9+5=14

9+5=9+1+4=14

17+5=7+3+2=12

8+7=8+2+5=15

9+8=9+1+7=17


8+3=8+2+1=11              7+5=7+3+2=12


333

2

1

           

1



11 – 8 = 11 – 1 – 7 = 3                 18 – 9 = 18 – 8 – 1=9


7 

1

                                                                       1     8


«Ретімен белгіле   әдісі»

Оқушылардың зейінін дамыту және есте сақтау  мақсатында  қолданатын әдіс.
 Нұсқау: Геометриялық пішіндерді үлгіге сәйкес таңбаларды ретімен белгілеп шығады
.

 



  • Лабириринттің пайдасы
  •  Көру жадын жаттықтырады, бала дұрыс және бұрыс жолдарын есте сақтау керек.
  • Табандылық пен шыдамдылық  дамытады.
  • Тұрақты көру назарын жаттықтырады.
  • «Қиын жағдайдан» шығудың жолын іздеуге ынталандырады.
  •  Бала өздігінен ойнауды және оқуды үйренеді.


Пиктограмма әдісі –  Бұл әдіс бейнелі жадыны жаттықтыруға есте сақтау қабілетіне   арналған әдіс.

Тапсырма: екі бағанда суреттер жұппен бейнеленген. Мүмкіндігінше жаттауға тырысу керек. Келесі суреттен жоғалған суреттерді табу керек



Арнайы педагогтың қызметінің негізгі мазмұнына оқу әрекеттін мөлшерлеу оқу білімін,икемділігі мен дағдыларын меңгерудегі қиындықтарды жеңу жатады.

       Қарым – қатынас –адамдар өмірінің мәні. Гуманистік тәрбиенің басты әдісі – балаларға бізбен қарым –қатынас жасау қуаныш сезімін бірге тану, бірлескен еңбек,ойын,демалу қуаныш жеткізу. Осы бірлескен жұмыс нәтижесінде оқушылардың сабақ үлгерімі оң нәтиже көрсетті.


2021-2022 оқу жылы.Оқушы білімі туралы көрсеткіш сапасы.

 



2022-2023 оқу жылы    ІІІ-тоқсан бойынша оқушының білім көрсеткіші 


FINERкритерийлері

F       жүзеге асатын.Мұғалімде жеткіліктіресурстарбар ма?

Бар себебі жаңа мектеп қолданысқа берілді. Техникалық база толық интернет ресурстары толық қол жетімді. Ұстаздар білімін жетілдіру мақсатында бірнеше курстардан өттіп, аудандық , облыстық семинарларға қатысып тәжірибелерімен бөлісті.

I        қызықты.Бұлсұрақтағыда кімге қызықты? Кәсіби өсуді мақсат еткен әріптестерге, жас мамандарға, ізденісте жүрген ұстаздарға.



]]>
Жетісу облысы, Панфилов ауданы 

«Әлихан Бөкейхан атындағы орта мектеп»

 коммуналдық мемлекеттік мекемесі


Арнайы педагогтың сабақты зерттеу арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру бойынша атқарған жұмыстар есебі.

Мақсаты:Үлгерімі төмен оқушылармен  жыл бойы жұмыс жүргізе отырып, жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу, пәнге деген қызығушылығын арттыру, мемлекеттік білім стандартын меңгеруіне ықпал жасау.

Міндеттері:

1. Оқушының жақын және өзекті аймағын анықтау

2. Әліппе,ана тілі және  математика пәндеріне  деген қызығушылығын арттыру.

3. Функционалдық сауаттылығын  дамыту, оны қоғамда өмір сүруге дайындау.

Күтілетін нәтиже:

  • Оқу бағдарламасының міндетті деңгейін орындайды
  • Ынта- жігері, өздеріне  сенімі артады, пәнге деген қызығушылығы оянады 

    Өзектілігі:

Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыта отырып, аталған пәндер бойынша білім стандартын меңгертуге қолданатын  тиімді әдіс –тәсілдер. FINERкритерийлерібарPICOTзерттеу сұрағынқою моделі

population-аудитория. Білімберу үдерісініңқатысушылары Психологиялық – педагогикалық қолдау бірлестік негізіндее жүзеге асады.Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің құрамына: мектеп директоры, педагог-логопед, педагог-психолог, арнайы педагог, әлеуметтік педагог сабақ беретін мұғалімдер, топ жетекшісі Гульназ Сабетқанқызы , директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Айнур Тояшевна,мектеп психологі Баян Төлендіқызы.

 

I

 intervention-араласу.Сізнақтықалайжəнеқандайəдістер,техникалар,тəсілдерарқылыөзіңіздіңзерттеуіңіздіжүзегеасырасыз. Әр баланың мүмкіндіктері мен қажеттіліктеріне сәйкес табысты оқыту мен дамыту үшін әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық шарттар құру барысындағы педагогтар мен мамандардың ұйымдастырылған қызмет жүйесі.

C

 comparison-салыстыру.Сізтағыдақандайəдістер,техникаларжəнетəсілдерқолданааласыз?

Елесееваның әдістемелік нұсқаулығына сүйене отырып 2а,2в,3а т.б формалары арнайы мамандар және пән мұғалімдері толтырылды.Зерттеу жұмысын командалық бірлескен жұмыстың нәтижесінде міндетті түрде нәтиже береді.


«Әлихан Бөкейхан атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 3 сынып оқушылары Айтхан Шолпан және Айтхан Айманмен жүргізілген әдіс – тәсілдер.

«Сатылай оқыту әдісі» 

Мақсаты: жеңілден қиынға қарай оқу, дағдыларын қалыптастыру.

1 Б у                                               

2 Ә-ке

3 О-тан

4 Жас

5 Ба - ға 

6 Аң-сар

7 Құ-мы-ра

8 Са-на-мақ.

9  Қар-лы-ғаш

11 Жал-қау-шы-лық.

12  Сөздерді оқу

13 Мәтінді оқу 

14 Мәтіннің   мазмұнын айту

Кім? Не?

Не істеді?

Тірек сөздер

Суретсалу

«Кемпірқосақ әдісі»

Мақсаты: оқушылардың бір таңбалы сандарды қосу және азайту амалдарын жеңіл тәсілмен меңгерту. Мысалы: 0+9=9 1+8=9  2+7=9 3+6=9 4+5=9

9 санның құрамын шығару жолдары.


«Ондықтан аттап қосу және азайту әдісі»

Мақсаты: санды жіктеу арқылы ондыққа толтыру.

9+5=14

9+5=9+1+4=14

17+5=7+3+2=12

8+7=8+2+5=15

9+8=9+1+7=17


8+3=8+2+1=11              7+5=7+3+2=12


333

2

1

           

1



11 – 8 = 11 – 1 – 7 = 3                 18 – 9 = 18 – 8 – 1=9


7 

1

                                                                       1     8


«Ретімен белгіле   әдісі»

Оқушылардың зейінін дамыту және есте сақтау  мақсатында  қолданатын әдіс.
 Нұсқау: Геометриялық пішіндерді үлгіге сәйкес таңбаларды ретімен белгілеп шығады
.

 



  • Лабириринттің пайдасы
  •  Көру жадын жаттықтырады, бала дұрыс және бұрыс жолдарын есте сақтау керек.
  • Табандылық пен шыдамдылық  дамытады.
  • Тұрақты көру назарын жаттықтырады.
  • «Қиын жағдайдан» шығудың жолын іздеуге ынталандырады.
  •  Бала өздігінен ойнауды және оқуды үйренеді.


Пиктограмма әдісі –  Бұл әдіс бейнелі жадыны жаттықтыруға есте сақтау қабілетіне   арналған әдіс.

Тапсырма: екі бағанда суреттер жұппен бейнеленген. Мүмкіндігінше жаттауға тырысу керек. Келесі суреттен жоғалған суреттерді табу керек



Арнайы педагогтың қызметінің негізгі мазмұнына оқу әрекеттін мөлшерлеу оқу білімін,икемділігі мен дағдыларын меңгерудегі қиындықтарды жеңу жатады.

       Қарым – қатынас –адамдар өмірінің мәні. Гуманистік тәрбиенің басты әдісі – балаларға бізбен қарым –қатынас жасау қуаныш сезімін бірге тану, бірлескен еңбек,ойын,демалу қуаныш жеткізу. Осы бірлескен жұмыс нәтижесінде оқушылардың сабақ үлгерімі оң нәтиже көрсетті.


2021-2022 оқу жылы.Оқушы білімі туралы көрсеткіш сапасы.

 



2022-2023 оқу жылы    ІІІ-тоқсан бойынша оқушының білім көрсеткіші 


FINERкритерийлері

F       жүзеге асатын.Мұғалімде жеткіліктіресурстарбар ма?

Бар себебі жаңа мектеп қолданысқа берілді. Техникалық база толық интернет ресурстары толық қол жетімді. Ұстаздар білімін жетілдіру мақсатында бірнеше курстардан өттіп, аудандық , облыстық семинарларға қатысып тәжірибелерімен бөлісті.

I        қызықты.Бұлсұрақтағыда кімге қызықты? Кәсіби өсуді мақсат еткен әріптестерге, жас мамандарға, ізденісте жүрген ұстаздарға.



]]>
admin Fri, 12 May 2023 08:37:19 +0600
Біздің ұжым https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/3-bzd-zhym.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/3-bzd-zhym.html

 

 

]]>

 

 

]]>
admin Sun, 30 Oct 2016 04:14:33 +0600