Мектеп әкімшілігі - Соцжол орта мектебі https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/ ru Мектеп әкімшілігі - Соцжол орта мектебі DataLife Engine Мектептің даму жоспары https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/42-mektept-damu-zhospary.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/42-mektept-damu-zhospary.html Жетісу облысы білім басқармасының Панфилов ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Ә.Бөкейхан  атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің даму жоспары
Мектептің даму бағдарламасының тақырыбы:
Білім берудің жаңа жүйесін қалыптастыру арқылы оқыту мен оқу сапасын  көтеру
  • Мақсаты:Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында білім берудің   сапасы   мен  тиімділігін  арттыруарқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын  дамыту
Міндеттері:
  • Білім  берудің  мазмұнынын жаңарту  жағдайында білім  беру   үрдісін әдістемелік, психологиялық-педагогикалық қолдау;
  • Оқушылардың білім, білік дағдыларын қалыптастыруда заман талабына сай жаңаша оқытуды  қолдану;
  • Оқушылардың математикалық, функционалдық және  компьютерлік сауаттылықтарын көтеру, білім   мазмұнын  жетілдіру;
  • Мұғалімдердің кәсіби  біліктілігін  дамыту;
  • Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді меңгеруге, оқу бағдарламаларын жүзеге асыруға  жағдай   жасау;
  • Білім  беруде оқыту мен оқуды бағалаудың әдістерін меңгеру;
  •   Оқушылардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру арқылы білім мазмұнын   жетілдіру.
  • Критериалдыбағалаудызерделеу, оқу үрдісінде қолданудың тиімділігін арттыру ;
  • «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы негізінде оқушыларды патриотизмге, азаматтық, толеранттық және көшбасшылыққа  тәрбиелеу.
Күтілетін  нәтиже:
  • Білім  берудің  мазмұныны жаңарту  жағдайында педагогтар мен тәрбиленушілер білім  беру  үрдісінде әдістемелік, психологиялық-педагогикалық қолдау алады;
  • Оқушылардың білім, білік дағдыларын қалыптастыруда педагогикалық   ұжым  заман талабына сай жаңаша оқытады;
  •  Оқушылардың математикалық, функционалдық және компьютерлік сауаттылықтарын көтереді, білім   мазмұнын  жетілдіреді;
  • Педагогтардың кәсіби біліктілігі артады;
  • Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді меңгереді, оқу бағдарламаларын жүзеге асырады;
  • Оқушыларға  көшбасшылық қабілеттері  мен мүмкіндіктеріне қарай  білім   береді  және тәжірибені  іске асырады;
  • «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы негізінде оқушыларды патриотизмге, азаматтық, толеранттық және көшбасшылыққа  тәрбиелейді.
Мектептің даму бағдарламасын жүзеге асыру кезеңдері
  1. Бастапқы   кезең:            2022-2023 ж
Оқу үдерісінеоқытудың  жаңа әдістерін   енгізу арқылы оқыту мен оқу сапасын жақсарту
II.   Негізгі   кезең:                    2023- 2024 ж.
Оқыту мен оқу үдерісіндегі  іс –әрекетті зерттеу бойынша  жүргізілген   жұмыстарды  зерделеу  арқылы білім сапасын арттыру
III. Қорытынды  кезең:           2024-2025 ж.
Оқу үдерісінде  зерделенген   іс-әрекеттерді мониторингілеу, тәжірибе тарату.
Тақырыбы 
мен 
мазмұны
МақсатыМерзіміІске асыру жолдарыКүтілетін нәтижеЖауапты
1Мектептің даму жоспарына өзгерістер енгізуҚоғам мен жеке тұлғаның қажеттіліктерін қанағаттандыру2022-2023 оқу жылы
тамыз
Мектептің мақсатын, құндылықтарын, тұжырымдамасын қайта қарастыру Қазір мектеп жағдайы қай деңгейде екені талқыланады.
Жетістіктері мен кемшіліктері, проблемалары анықталады
Мектеп әкімшілігі.  Шығармашы-лық топ
2Қажеттілікті ескере отырып, оқу үрдісіне енгізетін проблема анықталды:«Білім мазмұнын жаңарту аясында білім алушылардыңфункционалдық сауаттылығын     дамыту»Жеке тұлғаны дамытуда сындарлы оқыту теориясына негізделген тәсілдерді енгізуҚыркүйекСауалнама,
Кәсіби сұхбат
Оқытуда жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану қажеттігі айқындалдыКөшбасшылар
Тәлімгер
мұғалімдер
3«Көшбасшы» мұғалімдер тобын құру (мектеп әкімшілігі, мектеп тренерлері, деңгейлік курс өткен мұғалімдер)Ынмақтаса отырып кәсіби біліктілік деңгейін көтеру, терең білім беруқыркүйекКәсіби сұхбат
Кері байланыс
Мұғалімдер сындарлы оқытудың теориясын игередіКөш-
басшы

LS (фокус тобы)тобын құру.Көшбасшылар тобын құру, топ мүшелерінің міндеттерін анықтауқазанКәсіби сұхбат
Кері байланыс
Көшбасшылар тобы құрылады, топ мүшелерінің міндеттері анықталады.Мектеп әкімшілігі

Ата-аналар қоғамдастығын құруӘкелер алқасын, Аналар кеңесін құру арқылы ата- аналармен тығыз байланыс орнату.Жылына 4ретМектеп әкімшілігі,

кәсіби қоғамдастық мүшелері 

Ата-аналар қоғамдастығы арқылы ынтымақтастық орнайды.Сынып жетекшілер

Коучинг сессияларының, LS сабақтар мен тәлімгерліктің жоспарын дайындауМұғалімдерге жаңа әдіс-тәсілдер арқылы тиімді жоспарлауды меңгерту, оқушылардың көшбасшылық қабілетін дамыту.қарашаМектеп әкімшілігі,

кәсіби қоғамдастық мүшелері 

Коучинг, LS сабақтар мен тәлімгерлік жоспарлары жасалады, бекітіледі

Мектеп тренерлері


«Мұғалімдердің педагогикалық шеберлігі мен шығармашылығын,
кәсібилігін дамытуға бағытталған үздіксіз білім алу»
Педагогтардың кәсіби біліктілігін арттыруЖыл бойы

Шебер сыныптар семинар ұйымдастыру және өткізу

Мұғалімдердің кәсіби дамуы мен оқу-тәрбиенің өзекті мәселесін шешуге бағытталған іс-шаралар жүзеге асады

Мектеп тренерлері мен шығармашылық топтар



Жалпыадамзаттық құндылықтарға бағдарланған,функционалдық сауаттылық қалыптасқан,бәсекеге қабілетті бола алатын білім алушы тұлғаны қалыптастыру Цифрлық инфрақұрылыммен және ресурстармен жабдықтау ,инклюзивті білім беруді қамтамасыз етуЖыл бойы

Мектеп әкімшілігі,кәсіби қоғамдастық мүшелері

Мұғалімдер білім алушының функционалдық сауаттылығын арттыруға әдіс-тәсілдер қолданады,жүзеге асырадыПән мұғалімдері

Ата-аналармен тренинг:«Сіздің балаңыздыңтаңдауы қандай?»

Ата-ананы бала тәрбиесіне тарту және мектеп арасындағы байланысты нығайту.қарашақоғамдастық мүшелеріпсихолог, сынып жетекшілерӨткізілген жұмыстар нәтижесінде ата-аналарда жағымды пікірлер, ойлар қалыптасадыАта-аналар жазбалары
Бақылау сауалнама

Тәлімгерлік қызмет:"Көшбасшылық"туралы кәсіби әңгіме (30 минут)Тәлім алушымен бірлесіп тәлімгерлік жоспар жасау "Оқушы  көшбасшылығы"туралы сұхбаттасу,желтоқсанІ  деңгейлі мұғалім, директордың орынбасары Тәлім алушының жоспар бойынша жұмысы бақыланады, оқушы көшбасшылығын ұйымдастырадыМектеп тренері
]]>


Сабаққа  қатысу 
«Білім сапасын арттыруда пән мұғалімдерінің ролі»Оқу үрдісінде білім сапасын көтеруде педагогтердің ролін арттыруәр тоқсан қорытындысы бойынша.Психологиялық-педагогикалық консилиум білім сапасы төмен сыныптардаҚалыптаструшы және жиынтқ бағалаудағы,тоқсандағыбілім сапасындағы олқылықтар бойыншажұмыстар жүргізіледіДОІЖО мен мектеп үйлестірушілері

"Lesson  study"зерттеу сабақтарын ұйымдастыру
5-сыныптарды тәжірибеге енгізуLesson  study     тәсілімен бірлесіп сабақта зерттеу жүргізу арқылы нәтижеге қол жеткізу.Оқушыға жан-жақты терең білім беруЖыл бойы Нұсқаулық тапсырмалар жинағыМұғалімдер Lesson  study тәсілін сабақта қолдады.
оқушыларды бақылау арқылы бірлесіп нәтижеге жете алады.   Шығармашылық топ мүшелері

Lesson  study  фокус тобымен бірлескен отырысLesson  study     сабақтарының нәтижесін бірлесіп талдау.қаңтар.

Кәсіби сұхбат,сауалнам

Lesson  study     сабақтарының өтілу деңгейі анықталады. Мұғалімдердің бақылау парағын толтыру деңгейі сараланады

Шығармашылық топ мүшелері



Коучинг№2«Жетістікке жетелейтін 7 модуль» Жетекші 7 модуль туралы түсініктерін қалыптастыру..ақпан

Коуч, тәлім алушы

7 модуль туралы мағлұмат алады.ІІ-деңгейлі мұғалім

Іс-әрекеттегі зерттеу

Оқушы көшбасшылығын дамыту әрекеттерін бақылау.     

Мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігін дамытуақпан

Кәсіби сұхбат

Оқушы бойындағы көшбасшылық қабілетін дамытатын әрекеттер жасайды.     

Мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігі артады.

Тәлім алушы,

кәсіби қоғамдастық мүшелері

Өзгеріс енгізу тобымен бірлескен отырысШеберлік сабақтарының нәтижесін талдау.наурыз

Кәсіби сұхбат

Шеберлік сабақтарының өтілу деңгейі анықталады. Мұғалімдердің алған білімін қолдану деңгейі сараланады.

 Өзгеріс енгізу тобы


Коучинг№3«Қалыптастырушы және жиынтық бағалауды оқу үрдісінде тиімді қолдану арқылы оқушы белсенділігін арттыру »Оқыту үшін бағалауды меңгерусәуірКері байланысОқушы оқудың қай сатысында тұрғанын,мұғалімдер қажетті деңгейге қалай жетуді анықтайдыКөшбасшы ,коуч

Шеберлік сыныпТәлімгерлік қызмет:
«Топтық жұмыстағы оқушы көшбасшылығы» Топтық жұмыстағы оқушы көшбасшылығын ұйымдастырудағы жаңа тәсілдер маңыздылығын түсіндіру.мамырСұхбаттасу,кері байланысТоптық жұмыстағы оқушы көшбасшылығын ұйымдастырудағы жаңа тәсілдер маңыздылығын түсінедіІ  деңгейлі мұғалім, директордың орынбасары

Желілік қоғамдастық жұмысы:Білім алушыны тыңдай білуге жаттықтыру жолдарыМектеп бойынша кәсіби іс-тәжірибе алмасу мақсатында желілік қауымдастық құру. 

мамыр.

 Сұхбаттасу,кері байланыс


Мұғалімдердің іс-тәжірибе алмасу аймағы кеңейеді,кәсіби құзіреттілігін дамыту мүмкіндігі

артады

Кәсіби қоғамдастық мүшелері , 

тәлім алушы

Қорытынды аттесттаттау менҰБТ-ге дайындықОқушылардың білімін арттыруүнеміҰБТ-ға дайындау
Сыныптан тыс тақырыптық байқаулар ұйымдастыруФункционалдық сауаттылықтары артадыПән мұғалімдері

Сертификатталған мектеп тренерінің курстан өтпеген мұғалімдерді оқытуын ұйымдастыру
Тұлғаның жан-жақты дамуындағы мектептегі психологиялық қызметтің маңызыЖеке педагогтардың қажеттіліктерін қанағаттандыру
Тұлғаны дамытуда психологиялық қызметтің жұмысын ұйымдастыруЖыл бойы
Жыл бойыБағдарламаға сәйкес сабақтар ұйымдастыру
Сауалнама,мониторингОқытуда жаңа әдіс-тәсілдерді қолданады,оқушы қажеттілігі айқындалады,әріптестерге кәсіби қолдау көрсетіледі
Тұлға жан-жақты дамиды,қоғамдық ортаға бейімделеді.Мектеп тренері
Мектеп психолгы

Мұғалімдердің жаңа форматтағы сабақтарының жариялануыӘріптестермен тәжірибе алмасуЖыл бойы

БАҚ

Оқытуда жаңа әдіс-тәсілдердіқолданады,әріптестерге кәсіби қолдау көрсетіледікөшбасшы

Оқу сабақтарының барлық түрінің өткізілуінің
әдістемесін,тиімділігін жетілдіруде әдістемелік күндер өткізуЖас мамандардың кәсіби дамуына қолдау жасауЖоспар бойынша Семинарлар өткізуЖас мамандарға тәлімгерлік жұмыстар жүргізіледі,әдістемелік көмек ұйымдастырылады.Тәлімгерлер мен тренерлер

8-11сыныптарда олимпиада өткізу жұмысын жандандыру

Дарынды, талантты білім алушылармен жұмыс жүргізу

Жоспар бойынша

Олимпиада өткізу

Жоғарғы сынып білім алушылардың оқуға ынтасы артадыШығармашылық топ,сынып жетекшілер,пән мұғалімдері

Мұғалімдер арасындағы өз тәжірибесіндегі іс-әрекетін зерттеу бойынша таныстырылымдар жасауОқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруда педагогтардың өзара тәжірибе алмсуын ұйымдастыруЖыл бойы әр пән бірлестігінде«Ең үздік жазылған эссе» «Ең үздік сабақ»
«Ең үлгілі сабақ» байқауларМұғалімдер өз тәжірибесіндегі іс-әрекетін зерттеу бойынша таныстырылымдар жасайды,эссе жазады,оқу сауатттылығы,математикалық сауаттылықты арттыру негізінде тапсырмалар құрады және ықшам сабақтар мен үлгі сабақтар өтіп,кәсіби шеберліктерін арттырады.Шығармашылық топ

Желілік қоғамдастық жұмысы: Білімалушылардың өз бетімен орындайтын тапсырма түрлеріКері байланыс жасау,критериалды бағалау тәсілдерін түсіндіру және іс-тәжірибе алмасу,Жоспар бойыншаПән мұғалімдері.


Кері байланыс тәсілдерін меңгереді, оқушы білімін бағалау жолдарын үйренеді.Мектеп тренері,шығармашылық топ

Критерийлерге негізделген,нәтижеге бағытталған ашық тәрбие сағаттарын өткізу

Сыныптан тыс жұмыстардың деңгейін арттыру

Жоспар бойынша

Ашық тәрбие сағаттар мен дебаттар,дөңгелек стол,интелектуалды ойындар

Білім алушылар қажеттілігі мен сынып мәдениетіне негізделген тәрбие сағаттары мен іс-шаралар өтеді,оқушылар арасында ынтымақтастық орта қалыптасады

Шығармашылық топ пен көркемдік кеңес мүшелері


Мұғалімнің сынып мәдениетін зерттеуі

Сынып мәдениетін зерттеу

Жыл бойы

Сауалнама ,сабақтарға қатысу

Білім алушыла мен ата-аналар,мұғалімдер арасында қарым-қатынас нығаяды,ынтымақтастық орта қалыптасады

Сынып жетекшілер мен шығармашылық топ


Сынып жетекшілердің шеберлігі

Тәжірибе алмасу

Тоқсан сайын

Іс-тәжірибе алмасу

Сынып жетекшілер бір-бірімен тәжірибе алмасады,үздік сынып жетекші анықталады.Сынып жетекшілер тәжірибе алмасу арқылы біліктілігін арттырады.

Шығармашылық топ


Мектепішілік бақылауды ұйымдастыру бойынша:

1.1-5 сыныптарда білім алушылардың білім білік дағдыларының қалыптасуын зерделеу
3-4 сыныптарда оқу жылдамдығы мен жазу коллеграфиясы1-5 сыныптарды білім алушылардың білім-білік дағдыларын зерделеу.
3-сыныптардың оқу жылдамдығын,жазу коллеграфиясын зерделеу.

Жоспар бойынша

Зерделеу,мектепішілік бақылау,талдау,

сараптау

1-5 сыныптарда білім алушылардың білім білік дағдыларының қалыптасуы зерделенеді.
3-4 сыныптарда оқу жылдамдығы менжазу коллеграфиясы зерделенеді



Гуманитарлық пәндер бойынша стандарт нормативтердің орындалуы

Жаратылыстану пәндері бойынша стандарт талаптарының орындалуыГуманитарлық пәндер бойынша стандарт нормативтерінің орындалуын тексеру.
Жаратылыстану пәндері бойынша стандарттың орындалуын қадағалау

Жоспар бойынша

Зерделеу мектепішілік бақылау,талдау,

сараптау

Гуманитарлық пәндер бойынша стандарт нормативтердің орындалуы қадағаланады.
Жаратылыстану пәндері бойынша стандарт талаптарының орындалуы зерделенеді

ДОІЖО

Комиссия мүшелері

Үйірме , факультатив сабақтарының баланың логикалық ойлау қабілеттерін дамытуға әсері

Үйірме ,факультатив сабақтарын қадағалау

Жоспар бойынша

Мектепішілік бақылау,сараптау

Үйірме ,факультатив сабақтарының баланың логикалық ойлау қабілеттерін дамытуға әсері қадағаланады

Комиссия мүшелері


Әскери-патриоттық тәрбиенің жүргізілу барысы.

Салауатты өмір салтын қалыптастыру,білім
алуылардың денсаулығын нығайту жұмыстарыӘскери-патриоттық тәрбиенің жүргізілуін зерделеу.
Салауатты өмір салты бойынша атқарылған жұмыстарды бақылау

Жоспар бойынша

Мектепішілік бақылау,сараптау

Әскери-патриоттық тәрбиенеің жүргізілу барысы зерделенеді.
Дене тәрбиесінен президенттік тест нормаларының орындалуы,білім алушылардың дұрыс тамақтануы,спорттық үйірме жұмыстары зерделенеді

Комиссия мүшелері


Тәжірибедегі рефлексия курстан өткен мұғалімдердің іс-әрекетті зерттеудегі ОМЖ,ҚМЖ жоспарларыныңтиімділігі туралы

Өзара тәжірибе алмасу

Жарты жылдық қорытындысы бойынша

Тренерге хат,презентация

Кәсіби біліктілігі артады

Шығармашылық топ


Біз неге? Қалай қол жеткіздік?»

Атқарылған іс-шаралардың қорытындысын шығару


Кәсіби сұхбат

Нәтиже сараланады, мұғалімдермен  талқыланады

Өзгеріс енгізу тобы

]]>
admin Fri, 25 Aug 2023 05:19:27 +0600
Бурымтаев Галымжан Нуртаевич https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/29-burymtaev-galymzhan-nurtaevich.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/29-burymtaev-galymzhan-nurtaevich.html

Бурымтаев Галымжан Нуртаевич

Туған жері           Алматы облысы, Панфилов ауданы, Бөрібай би ауылы

Туған күні, айы, жылы:08.04.1976 жыл



Ұлтықазақ

Отбасы    жағдайы               үйленген ,үш баланың әкесі

Білімі, мамандығы     жоғары,І.Жансүгіров атындағы ЖМУ 2001 ж

                                         тарих пәнінің мұғалімі


Жұмыс тәжірибесі          22 жыл

Тілдерді білуі:           қазақ тілі – ана тілі, ағылшын тілі – бастапқы деңгей, 

                                     орыс тілі -еркін

Компьютерді білуі           MSWord, Excell, e-mail, Internet

Іскерлік қаситеттері

Ұқыптылық, жауапкершілікті, ортамен тез тіл табысады


Мақсаты:                    оқу -тірбие үдерісінде инновациялық              

                                       технологияларды  енгізу негізінде  бәсекеге  

                                      қабілетті,білімі терең , жалпы адамзаттық құндылықтар 

                                     негізінде тұлғаны тәрбиелеу және оқыту


Мекен жайы              Жетісу облысы , Панфилов ауданы , Бөрібай би ауылы,

                                     Бөрібай би көшесі №25 үй


Қосымша ақпараттар:

1. 2108ж Республикалық «Дарабоз» өнер мен білім байқауына үздік шәкірт 

    дайындағаны үшін Диплом

2. 2019ж  Білім беру сапасын басқару жүйесіндегі педагогикалық квалиметрия

3. 2019ж «Жаңартылған білім беру мазмұнының түйінді идеясы мен 

    әдіс-   тәсілдері»оқытушыларының біліктілігін арттыру курстарының білім

     беру   бағдарламасы

4. 2019ж  Қазақстан Республикасы «Bilim-orkenieti» ұлттық иновациялық 

    ғылыми-   зерттеу орталығы Білім және ғылым саласына қосқан айырықша 

    еңбегі үшін   «Қазақстанның құрметті ұстазы»атты төсбелгімен марапаты,  

    сертификат және   күәлігі

5. 2020ж «Иновациялық технологияларды білім беру үрдісіне ендіру-сапалы білім негізі»  атты республикалық ғылыми-әдістемелік конференцияда «Жаңартылған білім беру жағдайында оқу үрдісін педагогикалық-психологиялық қолдау»тақырыбында басылым материалы

6. 2020ж «Иновациялық технологияларды білім беру үрдісіне ендіру-сапалы білім негізі» атты республикалық ғылыми-әдістемелік конференцияда жоғары деңгейде шығармашылық қабілет танытқаны үшін Сертификат Талықорған қаласы

7. 2020ж Республикалық «Қазақстан тарихы» Блиц-турнирінің 1орын Диплом

Оқушылардың жетістіктері мен марапаттары:

1.2108ж  Республикалық «Дарабоз» өнер мен білім байқауында «Ғылыми жоба»

     жанры бойынша   1-орын


2. 2020ж Республикалық «Қазақстан тарихы» Блиц-турнир 1- орын

3. 2021ж Тарих,география пәндері бойынша өткізілген республикалық 

    «ALTYN URPAQ» зияткерлік олимпиадасы ІІІ дәрежелі диплом

4. 2021ж Қазақстан тарихы пәні бойынша Республикалық олимпиаданың аудандық

    кезеңі   2- орын


]]>

Бурымтаев Галымжан Нуртаевич

Туған жері           Алматы облысы, Панфилов ауданы, Бөрібай би ауылы

Туған күні, айы, жылы:08.04.1976 жыл



Ұлтықазақ

Отбасы    жағдайы               үйленген ,үш баланың әкесі

Білімі, мамандығы     жоғары,І.Жансүгіров атындағы ЖМУ 2001 ж

                                         тарих пәнінің мұғалімі


Жұмыс тәжірибесі          22 жыл

Тілдерді білуі:           қазақ тілі – ана тілі, ағылшын тілі – бастапқы деңгей, 

                                     орыс тілі -еркін

Компьютерді білуі           MSWord, Excell, e-mail, Internet

Іскерлік қаситеттері

Ұқыптылық, жауапкершілікті, ортамен тез тіл табысады


Мақсаты:                    оқу -тірбие үдерісінде инновациялық              

                                       технологияларды  енгізу негізінде  бәсекеге  

                                      қабілетті,білімі терең , жалпы адамзаттық құндылықтар 

                                     негізінде тұлғаны тәрбиелеу және оқыту


Мекен жайы              Жетісу облысы , Панфилов ауданы , Бөрібай би ауылы,

                                     Бөрібай би көшесі №25 үй


Қосымша ақпараттар:

1. 2108ж Республикалық «Дарабоз» өнер мен білім байқауына үздік шәкірт 

    дайындағаны үшін Диплом

2. 2019ж  Білім беру сапасын басқару жүйесіндегі педагогикалық квалиметрия

3. 2019ж «Жаңартылған білім беру мазмұнының түйінді идеясы мен 

    әдіс-   тәсілдері»оқытушыларының біліктілігін арттыру курстарының білім

     беру   бағдарламасы

4. 2019ж  Қазақстан Республикасы «Bilim-orkenieti» ұлттық иновациялық 

    ғылыми-   зерттеу орталығы Білім және ғылым саласына қосқан айырықша 

    еңбегі үшін   «Қазақстанның құрметті ұстазы»атты төсбелгімен марапаты,  

    сертификат және   күәлігі

5. 2020ж «Иновациялық технологияларды білім беру үрдісіне ендіру-сапалы білім негізі»  атты республикалық ғылыми-әдістемелік конференцияда «Жаңартылған білім беру жағдайында оқу үрдісін педагогикалық-психологиялық қолдау»тақырыбында басылым материалы

6. 2020ж «Иновациялық технологияларды білім беру үрдісіне ендіру-сапалы білім негізі» атты республикалық ғылыми-әдістемелік конференцияда жоғары деңгейде шығармашылық қабілет танытқаны үшін Сертификат Талықорған қаласы

7. 2020ж Республикалық «Қазақстан тарихы» Блиц-турнирінің 1орын Диплом

Оқушылардың жетістіктері мен марапаттары:

1.2108ж  Республикалық «Дарабоз» өнер мен білім байқауында «Ғылыми жоба»

     жанры бойынша   1-орын


2. 2020ж Республикалық «Қазақстан тарихы» Блиц-турнир 1- орын

3. 2021ж Тарих,география пәндері бойынша өткізілген республикалық 

    «ALTYN URPAQ» зияткерлік олимпиадасы ІІІ дәрежелі диплом

4. 2021ж Қазақстан тарихы пәні бойынша Республикалық олимпиаданың аудандық

    кезеңі   2- орын


]]>
admin Tue, 24 Jan 2023 19:51:20 +0600
Әкімшілік https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/2-kmshlk.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/2-kmshlk.html

 

]]>

 

]]>
admin Sun, 30 Oct 2016 04:13:03 +0600