Әдістемелік бірлестіктердің жылдық жұмыс жоспары - Соцжол орта мектебі https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/ ru Әдістемелік бірлестіктердің жылдық жұмыс жоспары - Соцжол орта мектебі DataLife Engine "Ә.Бөкейхан атындағы орта" КММ оқу әдістемелік жұмыстар бойынша жылдық жұмыс жоспары https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/ou-dstemelk-zhmys/dstemelk-brlestkterd-zhyldy-zhmys-zhosparlar/229-bkejhan-atynday-orta-kmm-ou-dstemelk-zhmystar-bojynsha-zhyldy-zhmys-zhospary.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/ou-dstemelk-zhmys/dstemelk-brlestkterd-zhyldy-zhmys-zhosparlar/229-bkejhan-atynday-orta-kmm-ou-dstemelk-zhmystar-bojynsha-zhyldy-zhmys-zhospary.html ]]> ]]> admin Wed, 22 Nov 2023 14:17:21 +0600 "Ғаламның үш тірегі" атты "ИФМ" пәндер бірлестігінің апталығы 10.04,-19.04.2023ж https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/162-alamny-sh-treg-atty-ifm-pnder-brlestgn-aptalyy-1004-19042023zh.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/162-alamny-sh-treg-atty-ifm-pnder-brlestgn-aptalyy-1004-19042023zh.html













«Әлихан Бөкейхан атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

2022-2023  оқу жылы


«Ғаламның үш тірегі» атты «ИФМ» пәндер бірлестігінің аптылығының іс-шара жоспары.

Р/с

өткізілетін іс-шара

түрі

мерзімі

сыныптар

пәні

жауапты мұғалім

1

«Ғаламның үш тірегі» 

апталықтың ашылуы

10.04.23

4-5-6-7-8-9-10


Білестік жетекшісі пән мұғалімдер

2

Ғарыш әлемі

ертеңгілік

11.04.23

5-6-7-8-9-10

физика

Меирхан А

3

Ғажайып математика

сайыс сабақ

12.04.23

5-6

математика

Мұхтар Б

4

Математика әлемі


сыныптан тыс жұмыс

13.04.23

11-сынып

алгебра

Халықов С

5

Роционал теңсіздік


ашық сабақ

14.04.23

8-сынып

алгебра

Мусаева Ж

6

Линзалар,линзаның оптикалық күші

ашық сабақ

17.04.23

8-сынып

физика

Меирхан А


«Ғаламның үш тірегі»

сайыс сабақ

17.04.23

7-8 сынып

«ИФМ» пәндері

Меирхан А

7

Интернетке деректер жіберу

ашық сабақ

18.04.23

4-сынып

информатика

Сайдахметова К

8

«Ғаламның үш тірегі»

апталықтың жабылуы

19.04.23

4-5-6-7-8-9-10


Білестік жетекшісі пән мұғалімдер


Апталық мақсаты: 

Оқушылардың білімдерін сыныптан тыс жұмыс арқылы  тереңдету, дүниеге деген ғылыми көзқарасын   қалыптастыру және зияткерлік, шығармашылық қабілеттерін кеңейту.


Апталыққа алдын ала жоспар жасалынып, бекітіліп, жүзеге асырылған   іс-шаралар:

10.04.-20.04.2023ж

10-шы сәуір мектеп бойынша  лездеме өткізіліп апталықтың ашылу салтанаты өтті. Тақырыпқа байланысты кіріспе сөзден кейін 5-6 сынып оқушыларының  математика, физика, информатика пәніне қатысты тақпақтары   айтылды. Бірлестік жетекшісі К.Сайдахметова апталықтың жоспарымен таныстырды.


11.04.2023ж Физика пәнінің мұғалімі  Меирхан А. 5-6-7-8-9-10 сыныптары арасында 12-сәуір ғарышкерлер күніне орай  «Ғарыш әлемі» атты ертеңгілік өткізді.  Ертеңгілікте оқушыларға  ғарышкерлерге арналған көптеген қызықты сұрақтар қойылды. Wordwoll-платформасы арқылы   қызықты ойындар ойнатылды.


               12.04.2023 ж математика пәнінің мұғалімі Мұхтар Б. 5-6 сыныптарда сайыс сабақ өткізді. Мұхтар Б. Сабақта  жаңа технологияны пайдалана отырып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын көрсетті. Оқушылар екі топ болып сайысқа түсті.

13.04.2023ж математика пәнінің мұғалімі тәжірибелі ұстаз Халықов С. 11-сынып оқушыларымен «Математика әлемі» тақырыбында 4-бөлімнен тұратын интеллектуалды ойын өткізді. Оқушылар екі топқа бөлініп, өз білімдерін ортаға салды. Пәнге деген қызығушылықтары байқалып, ойынға белсене қатысты.


14.04.2023ж математика пәнінің мұғалімі Мусаева Ж. 8-сынып оқушыларына «Роционал теңсіздік» тақырыбында  ашық сабақ өтті. Оқушылар сабаққа белсене қатысты. Мұғалім әр оқушының тапсырмасын тексеріп, көңіл бөліп отырды.

17.04.2023 ж физика пәнінің мұғалімі Меирхан А. 8-сынып оқушыларымен «Линзалар, линзаның оптикалық күші тақырыбында» ашық сабақ өтті.Оқушылар екі топқа бөлініп өз білімдерін ортаға салды. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығы өте жақсы. Мұғалім жаңа технологияны пайдаланып жаңа платформалармен және жаңа әдіс-тәсілдермен оқушыларды сабаққа ынтасын қызықтыра білді.


17.04.2023ж   «Ғаламның үш тірегі» атты 7-8 сыныптар арасында сайыс  өткізілді. Сайыс информатика,физика, математика пәндері бойынша өткізілді. 3-оқушыдан, 4-топ қатысты. Үш пән бойынша оқушыларға қызықты логикалық сұрақтар қойылды.   Әр топ өз білімдерін көрсетіп, «Білгірлер» тобы І орынға ие болып, мақтау қағаздарымен марапатталды.



18.04.2023ж   информатика пәні мұғалімі Сайдахметова К. 4-сыныптарға «Интернетке деректер жіберу» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Сабақта мұғалім жаңа технологияларды пайдаланып, көптеген әдіс-тәсілдерді көрсете білді. Оқушылар сабаққа белсене қатысты.



19.04.2023ж «Ғаламның үш тірегі» атты апталықтың жабылуы. Апталыққа бірлестік мүшелері сайыс түрлері мен тапсырмаларын таларқа сай жасап, сабақтарын жақсы өткізді, оқушылар өз білімдерін көресте білді. Апталықтың  жабылуында апталыққа белсенділік  танытып атсалысқан  сынып оқушыларына мақтау қағаздарымен марапатталды.




]]>














«Әлихан Бөкейхан атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

2022-2023  оқу жылы


«Ғаламның үш тірегі» атты «ИФМ» пәндер бірлестігінің аптылығының іс-шара жоспары.

Р/с

өткізілетін іс-шара

түрі

мерзімі

сыныптар

пәні

жауапты мұғалім

1

«Ғаламның үш тірегі» 

апталықтың ашылуы

10.04.23

4-5-6-7-8-9-10


Білестік жетекшісі пән мұғалімдер

2

Ғарыш әлемі

ертеңгілік

11.04.23

5-6-7-8-9-10

физика

Меирхан А

3

Ғажайып математика

сайыс сабақ

12.04.23

5-6

математика

Мұхтар Б

4

Математика әлемі


сыныптан тыс жұмыс

13.04.23

11-сынып

алгебра

Халықов С

5

Роционал теңсіздік


ашық сабақ

14.04.23

8-сынып

алгебра

Мусаева Ж

6

Линзалар,линзаның оптикалық күші

ашық сабақ

17.04.23

8-сынып

физика

Меирхан А


«Ғаламның үш тірегі»

сайыс сабақ

17.04.23

7-8 сынып

«ИФМ» пәндері

Меирхан А

7

Интернетке деректер жіберу

ашық сабақ

18.04.23

4-сынып

информатика

Сайдахметова К

8

«Ғаламның үш тірегі»

апталықтың жабылуы

19.04.23

4-5-6-7-8-9-10


Білестік жетекшісі пән мұғалімдер


Апталық мақсаты: 

Оқушылардың білімдерін сыныптан тыс жұмыс арқылы  тереңдету, дүниеге деген ғылыми көзқарасын   қалыптастыру және зияткерлік, шығармашылық қабілеттерін кеңейту.


Апталыққа алдын ала жоспар жасалынып, бекітіліп, жүзеге асырылған   іс-шаралар:

10.04.-20.04.2023ж

10-шы сәуір мектеп бойынша  лездеме өткізіліп апталықтың ашылу салтанаты өтті. Тақырыпқа байланысты кіріспе сөзден кейін 5-6 сынып оқушыларының  математика, физика, информатика пәніне қатысты тақпақтары   айтылды. Бірлестік жетекшісі К.Сайдахметова апталықтың жоспарымен таныстырды.


11.04.2023ж Физика пәнінің мұғалімі  Меирхан А. 5-6-7-8-9-10 сыныптары арасында 12-сәуір ғарышкерлер күніне орай  «Ғарыш әлемі» атты ертеңгілік өткізді.  Ертеңгілікте оқушыларға  ғарышкерлерге арналған көптеген қызықты сұрақтар қойылды. Wordwoll-платформасы арқылы   қызықты ойындар ойнатылды.


               12.04.2023 ж математика пәнінің мұғалімі Мұхтар Б. 5-6 сыныптарда сайыс сабақ өткізді. Мұхтар Б. Сабақта  жаңа технологияны пайдалана отырып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын көрсетті. Оқушылар екі топ болып сайысқа түсті.

13.04.2023ж математика пәнінің мұғалімі тәжірибелі ұстаз Халықов С. 11-сынып оқушыларымен «Математика әлемі» тақырыбында 4-бөлімнен тұратын интеллектуалды ойын өткізді. Оқушылар екі топқа бөлініп, өз білімдерін ортаға салды. Пәнге деген қызығушылықтары байқалып, ойынға белсене қатысты.


14.04.2023ж математика пәнінің мұғалімі Мусаева Ж. 8-сынып оқушыларына «Роционал теңсіздік» тақырыбында  ашық сабақ өтті. Оқушылар сабаққа белсене қатысты. Мұғалім әр оқушының тапсырмасын тексеріп, көңіл бөліп отырды.

17.04.2023 ж физика пәнінің мұғалімі Меирхан А. 8-сынып оқушыларымен «Линзалар, линзаның оптикалық күші тақырыбында» ашық сабақ өтті.Оқушылар екі топқа бөлініп өз білімдерін ортаға салды. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығы өте жақсы. Мұғалім жаңа технологияны пайдаланып жаңа платформалармен және жаңа әдіс-тәсілдермен оқушыларды сабаққа ынтасын қызықтыра білді.


17.04.2023ж   «Ғаламның үш тірегі» атты 7-8 сыныптар арасында сайыс  өткізілді. Сайыс информатика,физика, математика пәндері бойынша өткізілді. 3-оқушыдан, 4-топ қатысты. Үш пән бойынша оқушыларға қызықты логикалық сұрақтар қойылды.   Әр топ өз білімдерін көрсетіп, «Білгірлер» тобы І орынға ие болып, мақтау қағаздарымен марапатталды.



18.04.2023ж   информатика пәні мұғалімі Сайдахметова К. 4-сыныптарға «Интернетке деректер жіберу» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Сабақта мұғалім жаңа технологияларды пайдаланып, көптеген әдіс-тәсілдерді көрсете білді. Оқушылар сабаққа белсене қатысты.



19.04.2023ж «Ғаламның үш тірегі» атты апталықтың жабылуы. Апталыққа бірлестік мүшелері сайыс түрлері мен тапсырмаларын таларқа сай жасап, сабақтарын жақсы өткізді, оқушылар өз білімдерін көресте білді. Апталықтың  жабылуында апталыққа белсенділік  танытып атсалысқан  сынып оқушыларына мақтау қағаздарымен марапатталды.




]]>
admin Mon, 10 Apr 2023 09:01:20 +0600
"Атамекен" пән бірлестігінде өткізілетін ашық сабақтар .Апталығы "Тарих қадамдары" интеллектуалдық сайыс сабағы 7,8,9-сыныптар https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/142-atameken-pn-brlestgnde-tkzletn-ashy-sabatar-aptalyy-tarih-adamdary-intellektualdy-sajys-sabay-789-synyptar.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/142-atameken-pn-brlestgnde-tkzletn-ashy-sabatar-aptalyy-tarih-adamdary-intellektualdy-sajys-sabay-789-synyptar.html







]]>








]]>
admin Thu, 23 Feb 2023 13:09:58 +0600
"Атамекен" пән бірлестігінде өткізілетін ашық сабақтар .Апталығы.Химия.Затбаева Камшат Тұрсынқызы https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/141-atameken-pn-brlestgnde-tkzletn-ashy-sabatar-aptalyyhimijazatbaeva-kamshat-trsynyzy.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/141-atameken-pn-brlestgnde-tkzletn-ashy-sabatar-aptalyyhimijazatbaeva-kamshat-trsynyzy.html


Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы:. Кристалдық тор түрлері, байланыс типтері және заттардың қасиеттері арасындағы өзара байланыс
Бөлім:     8.3В Химиялық байланыс түрлеріПедагогтің аты-жөні:    Затбаева ККүні:    Сыныбы:    Қатысушылар саны:                   Қатыспағандар саны:Сабақтың тақырыбы:    Кристалдық тор түрлері, байланыс типтері және заттардың қасиеттері арасындағы өзара байланысОқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты    8.1.4.3 -заттар қасиеттерінің кристалдық тор типтеріне тәуелділігін түсіндіруСабақтың мақсаты:    Барлық оқушылар үшін: Кристалдық торлар және олардың түрлерін анықтайды.
Көпшілік оқушылар үшін: 
Байланыс типтерін сипаттайды
Кейбір оқушылар үшін:
Заттар қасиеттерінің кристалдық торын анықтайды
    Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты    Педагогтің іс-әрекеті    Оқушының іс-әрекеті    Бағалау    РесурстарСабақтың басы
Қызығушылықты ояту
7 мин.    І.Ұйымдастыру кезеңі:а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады.
ә). Топ ережесін еске түсіру.
б). Топтастыру.



    Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді.І-топ:
ІІ-топ
Топтың ережесі:
1.    ТҚЕ сақтау.2.    Топ басшысына бағыну.3.    Белсенді болу.4.    Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.5.    Уақыт шегінде жұмыс жасау.    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.      
Тоқыма жіп 

Жаңа сабаққа кіріспе

     (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты  байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері  беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.Өзгенің пікірін толықтырады.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау  жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.    1. Амфотерлі заттар дегеніміз?
2.Кристалдық торлардың түрлері?

3.Иондық кристалдық тор дегеніміз?    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.     Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп,  талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен  ынталандыру.  Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
26 мин.
     Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді    Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады    Дескриптор:                    Жалпы - 3 балл1. Кристалдық торлар және олардың түрлерін анықтайды.
    Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру.
     Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.    1 Тапсырма
 

Ас тұзының кристалдық торы қай түрге жататынын дәлелдеу
2 Тапсырма
 
Кристалдық тор түрін анықтау
 
    Дескриптор:                    Жалпы - 3 балл1.Тапсырманы орындайды.



    ДК экраны8-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
     Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.    3 ТапсырмаИондық кристалдық тор
Молекулалық кристалдық тор
Атомдық кристалдық тор
Металдық кристалдық торлардың айырмашылығын кестеге сызу        Дескриптор:                    Жалпы - 3 балл1. Кестемен жұмыс    ДК экраны8-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
     «Еркін микрофон»  әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін,  өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.    Мұғалім оқушыларды  «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.      
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?     Бағалау.  Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».

Саралау тапсырмаларды  іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.     «Мадақтау сөзі» әдісі    Денсаулық сақтау технологиялары.Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын 
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1: 
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
  2:




]]>



Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы:. Кристалдық тор түрлері, байланыс типтері және заттардың қасиеттері арасындағы өзара байланыс
Бөлім:     8.3В Химиялық байланыс түрлеріПедагогтің аты-жөні:    Затбаева ККүні:    Сыныбы:    Қатысушылар саны:                   Қатыспағандар саны:Сабақтың тақырыбы:    Кристалдық тор түрлері, байланыс типтері және заттардың қасиеттері арасындағы өзара байланысОқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты    8.1.4.3 -заттар қасиеттерінің кристалдық тор типтеріне тәуелділігін түсіндіруСабақтың мақсаты:    Барлық оқушылар үшін: Кристалдық торлар және олардың түрлерін анықтайды.
Көпшілік оқушылар үшін: 
Байланыс типтерін сипаттайды
Кейбір оқушылар үшін:
Заттар қасиеттерінің кристалдық торын анықтайды
    Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты    Педагогтің іс-әрекеті    Оқушының іс-әрекеті    Бағалау    РесурстарСабақтың басы
Қызығушылықты ояту
7 мин.    І.Ұйымдастыру кезеңі:а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады.
ә). Топ ережесін еске түсіру.
б). Топтастыру.



    Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді.І-топ:
ІІ-топ
Топтың ережесі:
1.    ТҚЕ сақтау.2.    Топ басшысына бағыну.3.    Белсенді болу.4.    Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.5.    Уақыт шегінде жұмыс жасау.    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.      
Тоқыма жіп 

Жаңа сабаққа кіріспе

     (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты  байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері  беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.Өзгенің пікірін толықтырады.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау  жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.    1. Амфотерлі заттар дегеніміз?
2.Кристалдық торлардың түрлері?

3.Иондық кристалдық тор дегеніміз?    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.     Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп,  талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен  ынталандыру.  Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
26 мин.
     Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді    Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады    Дескриптор:                    Жалпы - 3 балл1. Кристалдық торлар және олардың түрлерін анықтайды.
    Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру.
     Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.    1 Тапсырма
 

Ас тұзының кристалдық торы қай түрге жататынын дәлелдеу
2 Тапсырма
 
Кристалдық тор түрін анықтау
 
    Дескриптор:                    Жалпы - 3 балл1.Тапсырманы орындайды.



    ДК экраны8-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
     Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.    3 ТапсырмаИондық кристалдық тор
Молекулалық кристалдық тор
Атомдық кристалдық тор
Металдық кристалдық торлардың айырмашылығын кестеге сызу        Дескриптор:                    Жалпы - 3 балл1. Кестемен жұмыс    ДК экраны8-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
     «Еркін микрофон»  әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін,  өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.    Мұғалім оқушыларды  «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.      
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?     Бағалау.  Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».

Саралау тапсырмаларды  іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.     «Мадақтау сөзі» әдісі    Денсаулық сақтау технологиялары.Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын 
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1: 
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
  2:




]]>
admin Mon, 20 Feb 2023 07:03:43 +0600
"Атамекен" пән бірлестігінде өткізілетін ашық сабақтар .Апталығы. Қазақстан тарих. Байсова Эльмира https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/140-atameken-pn-brlestgnde-tkzletn-ashy-sabatar-aptalyy-azastan-tarih-bajsova-jelmira.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/140-atameken-pn-brlestgnde-tkzletn-ashy-sabatar-aptalyy-azastan-tarih-bajsova-jelmira.html

Білім беру ұйымының атауы
Пәні:Қазақстан тарихы
Бөлім:5.3. Үйсіндер мен қаңлылар
Педагогтің аты-жөні:Байсова.Э
Күні:17.02.2023
Сынып: 5Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Үйсіндер туралы жазба деректер.
Зерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сиаттады?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктедің құрылуын түсіндіру
5.1.2.2 әлеуметтік тптардың ерекшеліктерін түсіндіру
5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктедің көрші елдермен қарым-қатынасы анықтау.
 Сабақтың     мақсатыЕжелгі мемлекеттік бірлестіктедің құрылу себептерін сипаттайды.
Ежелгі мемлекеттік бірлестіктедің құрылу нәтижелерін анықтайды
Үйсіндер туралы жазба деректерлі талдайды
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақытыПедагогтің әрекетіОқушының әрекетіБағалау




ҰйымдастыруСәлемдесу
Психологиялық дайындық
«Шаттық шеңберіне » тұру.
Арайлап күн шықты
Алтын шуақ таратты
Қайырлы күн балалар
Қайырлы күн қонақтар
Сәлемдеседі.
Шеңбер болып тұрады.
Оқушылар бір біріне жақсы тілектер айтады
Мадақтау

Үй тапырмасыПазл әдісі арқылы өткен білімді еске түсіру.
Есік обасыннан табылған «Алтын адам» және «Сақ патшайымы Томирис» туралы айту.
Оқушылар жұппен жұмыс жасайды.
Үй тапсырмасын Пазл құру арқылы орындайды.
Дескриптор:
1 .Пазл құрайды,құрастырған суретке қарап не бейнеленгенін айтады(Алтын адам, Томирис патшайым)_1 
2. Алтын адам туралы мәліметті сурет арқылы айтады-1
3. Томирис патшайым туралы мәліметті сурет арқылы айтады -1-.

Жаңа білім «Үйсіндер »туралы видеорик итербелсенді тақтадан көрсетіледі
«Үйсін»мемлекетінің аумағын картан көрсетеді
  1. Үйсін тайпасы қай кезден бастап өмір сүрді?
  2. Үйсін тайпасы қай елдің жазба деректерінде кездеседі?
  3. Үйсін тайпасы қай өңірде мекендеген?
Оқушылар видеоролик көріп өз ойларын ортаға салады
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады
Дескриптор:
1)Үйсін тайпасы қай кезден бастап өмір сүргенін айтады-1
2)Үйсін тайпасы қай елдің жазба деректерінде кездесетінін айтады-1
3)Үйсін тайпасы қай өңірде мекендегенін айтады-1


Оқушыларға сәйкестендіру кестесі таратылады
Үйсін қоғамындағы әлеуметтік топтарға сипаттама береді
Гуньмо(Күньби)Малшылар егіншілер және қолөнершілер Олар негізінен соғыс тұтқындарынан тұрған
Бектер ру басыларыМемлекеттің ең жоғарғы билеушісі 
Қарапайым бұқараӘскербасылармен шонжарлар
Мәтінмен жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды
Дескриптор
1)Үйсін қоғамындағы күньбидің рөлін сипаттайды-1
2)Үйсін мемлекетіндегі Бектер ру басының рөлін біледі-1
3)Үйсін қоғамындағы қарапайым бұқараның рөлін сипаттайды-1 


«Ақиқат немесе жалған» әдісі арқылы     
Сұрақтар      АқиқатЖалған
1.Үйсін тайпалары б.з-2ғ-бб.з.3ғ аралығында өмір сүрді
      +
2.Чжан Цянның хабарлауы бойынша үйсіндердің 120 мың түтіні, 630 мың адамы, 188 000 әскері болған       +
3.Жазба деректерде Үйсіндер Қазақстанның Жетісу өлкесі ,Шу,Талас өіңірі ,Ыстықкөл және Қытайдың солтүстік батыс аймағында тұрды деп айтылады       +

Үйсіндер туралы Қытай жазба деректерімен танысады,мемлекеттік шекарасын анықтайды.Дескриптор-1
1.Үйсіндердің қай ғасырда өмір сүргенін  анықтайды
2.Үйсіндердің халық санын анықтайды
3.Үйін мемлекетінің қай өңірде тұрғанын анықтайды.

Бекіту Үйсіндердің мекенін, көршілес тайпаларды картадан көрсетеді.
Үйге тапсырма: 
Қысқаша Үйсін мемлекеті туралы эссе жазу.
Сабақтың тақырыбын қорытындылайды.
Картамен жұмыс жасайды.
Үйге тапсырма беріледі
Дескриптор:1-
балл.
Картадан Үйсіндердің мекендеген аймағын көрсетеді.
Шекаралас тайпаларды көрсетеді.
Үйгеберілген     тапсырманы күнделікке жазады.

Кері байланысҚаз почта әдісі 
Менің ойымша................
Себебі..........................
Мысалы.........................
Қорыта айтқанда.............
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін,  не білгенін жазады Оқушылардың бағасын өз деңгейіне қарай бағалайды
]]>


Білім беру ұйымының атауы
Пәні:Қазақстан тарихы
Бөлім:5.3. Үйсіндер мен қаңлылар
Педагогтің аты-жөні:Байсова.Э
Күні:17.02.2023
Сынып: 5Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Үйсіндер туралы жазба деректер.
Зерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сиаттады?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктедің құрылуын түсіндіру
5.1.2.2 әлеуметтік тптардың ерекшеліктерін түсіндіру
5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктедің көрші елдермен қарым-қатынасы анықтау.
 Сабақтың     мақсатыЕжелгі мемлекеттік бірлестіктедің құрылу себептерін сипаттайды.
Ежелгі мемлекеттік бірлестіктедің құрылу нәтижелерін анықтайды
Үйсіндер туралы жазба деректерлі талдайды
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақытыПедагогтің әрекетіОқушының әрекетіБағалау




ҰйымдастыруСәлемдесу
Психологиялық дайындық
«Шаттық шеңберіне » тұру.
Арайлап күн шықты
Алтын шуақ таратты
Қайырлы күн балалар
Қайырлы күн қонақтар
Сәлемдеседі.
Шеңбер болып тұрады.
Оқушылар бір біріне жақсы тілектер айтады
Мадақтау

Үй тапырмасыПазл әдісі арқылы өткен білімді еске түсіру.
Есік обасыннан табылған «Алтын адам» және «Сақ патшайымы Томирис» туралы айту.
Оқушылар жұппен жұмыс жасайды.
Үй тапсырмасын Пазл құру арқылы орындайды.
Дескриптор:
1 .Пазл құрайды,құрастырған суретке қарап не бейнеленгенін айтады(Алтын адам, Томирис патшайым)_1 
2. Алтын адам туралы мәліметті сурет арқылы айтады-1
3. Томирис патшайым туралы мәліметті сурет арқылы айтады -1-.

Жаңа білім «Үйсіндер »туралы видеорик итербелсенді тақтадан көрсетіледі
«Үйсін»мемлекетінің аумағын картан көрсетеді
  1. Үйсін тайпасы қай кезден бастап өмір сүрді?
  2. Үйсін тайпасы қай елдің жазба деректерінде кездеседі?
  3. Үйсін тайпасы қай өңірде мекендеген?
Оқушылар видеоролик көріп өз ойларын ортаға салады
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады
Дескриптор:
1)Үйсін тайпасы қай кезден бастап өмір сүргенін айтады-1
2)Үйсін тайпасы қай елдің жазба деректерінде кездесетінін айтады-1
3)Үйсін тайпасы қай өңірде мекендегенін айтады-1


Оқушыларға сәйкестендіру кестесі таратылады
Үйсін қоғамындағы әлеуметтік топтарға сипаттама береді
Гуньмо(Күньби)Малшылар егіншілер және қолөнершілер Олар негізінен соғыс тұтқындарынан тұрған
Бектер ру басыларыМемлекеттің ең жоғарғы билеушісі 
Қарапайым бұқараӘскербасылармен шонжарлар
Мәтінмен жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды
Дескриптор
1)Үйсін қоғамындағы күньбидің рөлін сипаттайды-1
2)Үйсін мемлекетіндегі Бектер ру басының рөлін біледі-1
3)Үйсін қоғамындағы қарапайым бұқараның рөлін сипаттайды-1 


«Ақиқат немесе жалған» әдісі арқылы     
Сұрақтар      АқиқатЖалған
1.Үйсін тайпалары б.з-2ғ-бб.з.3ғ аралығында өмір сүрді
      +
2.Чжан Цянның хабарлауы бойынша үйсіндердің 120 мың түтіні, 630 мың адамы, 188 000 әскері болған       +
3.Жазба деректерде Үйсіндер Қазақстанның Жетісу өлкесі ,Шу,Талас өіңірі ,Ыстықкөл және Қытайдың солтүстік батыс аймағында тұрды деп айтылады       +

Үйсіндер туралы Қытай жазба деректерімен танысады,мемлекеттік шекарасын анықтайды.Дескриптор-1
1.Үйсіндердің қай ғасырда өмір сүргенін  анықтайды
2.Үйсіндердің халық санын анықтайды
3.Үйін мемлекетінің қай өңірде тұрғанын анықтайды.

Бекіту Үйсіндердің мекенін, көршілес тайпаларды картадан көрсетеді.
Үйге тапсырма: 
Қысқаша Үйсін мемлекеті туралы эссе жазу.
Сабақтың тақырыбын қорытындылайды.
Картамен жұмыс жасайды.
Үйге тапсырма беріледі
Дескриптор:1-
балл.
Картадан Үйсіндердің мекендеген аймағын көрсетеді.
Шекаралас тайпаларды көрсетеді.
Үйгеберілген     тапсырманы күнделікке жазады.

Кері байланысҚаз почта әдісі 
Менің ойымша................
Себебі..........................
Мысалы.........................
Қорыта айтқанда.............
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін,  не білгенін жазады Оқушылардың бағасын өз деңгейіне қарай бағалайды
]]>
admin Fri, 17 Feb 2023 06:09:48 +0600
"Атамекен" пән бірлестігінде өткізілетін ашық сабақтар .Апталығы.биология Капалова Жадра Заманбековна https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/139-atameken-pn-brlestgnde-tkzletn-ashy-sabatar-aptalyybiologija-kapalova-zhadra-zamanbekovna.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/139-atameken-pn-brlestgnde-tkzletn-ashy-sabatar-aptalyybiologija-kapalova-zhadra-zamanbekovna.html



Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығына сәйкес  Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Сабақтың тақырыбы: Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы ми көпірі, мишық, орталық және аралық ми.
Бөлім:     Координация және реттелуПедагогтің аты-жөні:    Қапалова ЖКүні:17.02.23ж    Сыныбы:7    Қатысушылар саны:   15                Қатыспағандар саны:0Сабақтың тақырыбы:    Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы ми көпірі, мишық, орталық және аралық ми. Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты    7.1.7.4 - орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметтерін салыстыруСабақтың мақсаты:    Орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысымен танысады және қызметтерін салыстырады.Ми бөлімдерін жасап көрсетеді және қызметін зерттейді.
    Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты    Педагогтің іс-әрекеті    Оқушының іс-әрекеті    Бағалау    РесурстарСабақтың басы
5 мин.
    Ұйымдастыру кезеңі:(Ұ)Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.  Көңіл – күйлерін көтеру мақсатындажаттығу орындату. Оқушылар топқа бөлінеді:  күн жұлдыз от
Сыныбымыз тап-таза
Борда дайын тақтада
Ойымызды жинақтап
Отырайық партаға
. Топ аттары:
1 топ- аралық ми
2 топ –ортаңғы ми
3 топ- артқы ми(сопақша ми мишық, ми көпірі)      
 Үй тапсырмасын сұрау
5мин      әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты  байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар  түрлері  беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.Өзгенің пікірін толықтырады.

Оқушылар сұрақтарға жауап бергеннен кейін












Жаңа сабақтың ашылуына видио көрсету
                                     Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.    Жеке жұмыс

Жұлынның өткізгіштік қызметі қандай жолдардан тұрад?
Жауап :орталыққа тебетін және орталықтан тебетін

2.Жұлынның сұр затының алдыңғы артқы бүйірінде қанша түбірі болады?
Жауап : 2

3.Орталық жүйке жүйесіне ........мен............жатады.
Жауап: ми мен жұлын

4.Жұлынның түрлі бөлімінде орналасқан қандай ми                  мүшенің жұмысын реттейтін жүйке жасушаларының жиынтығы
Жауабы:жүйке орталығы

5.Жүйке жүйесін........ және.........деп үлкен 2 бөлімге бөледі.
Жауап: орталық, шеткі 


6. Цилиндр пішінді омыртқа жотасының өзегінде орналасқан мүше
Жауап : жұлын

7.Әр омыртқаның бүйір тұсынан жұлыннан екі жаққа қанша жұп жұлын жүйкелері таралады
Жауабы: 31 жұп

Дескриптор Білім алушы 
- жұлынның құрылысын сипаттайды;
- жүйке жүйесінің бөлімдерін атайды;
- жүйке жүйесінің бөлімдерінің қызметін жазады 
    Мақсаты: Барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігін арттыру
Тиімділігі: оқушылардың көңіл күйін көтереді.
Мақсаты:Оқушылардың белсенділігін арттыру үшін қызықтыру
Дескриптор:Сұрақтың дұрыс жауабын тексереді-2балл
Кері байланыс:





Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.     Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.  Жаңа сабаққа кіріспе

Мағынаны білу
«Стопкадр» әдісі
5 мин    «Стопкадр»әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатындабейнекөрсетілім көрсету. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауТірек сөздермен таныстыру:
1.Алдыңғы ми
2.Ортаңғы ми
3.Аралық ми
4.Сопақша ми
5.Мишық
6.Ми көпірі
Жаңа сабақты  ашуда жаңғақты әкеліп неге ұқсайды,түсі қандай екенін сұрау,жаңғақтың қабығын аршып көреді,ішіндегі дәнегі  миға ұқсайды себебі табиғаттың жаратылысы солай ұқсатып келтірген.
Жаңғақ құрғақ жемістерге жатады қабығы қатты,сүректенген, құрғақ  кебу болады. Адамның миына ұқсайды    Мағынаны білу үшін бейнекөрсетілімді тамашалайды,ой бөліседі,өз білгендерін айтады. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысып, термин сөздерді жұмыс дәптерлеріне жазады.    Мақсаты: Оқушылардың ойын жинақтап,зейінін шоғырландыру.Тиімділігі:Оқушының танымдық дағдысы артады.Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.     Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп,  талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.  


Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
15 мин.     Дескриптор: Жалпы - 3 балл
Адамның миының негізгі бөлімдерін құрастырады.
Үш топ оқушылары алдында тұрған құрал-жабдықтармен адам миының бөлімдерін ермексазбен құрастыру арқылы моделдейді
Кері байланыс 


бағалау        Кері байланыс Екі жұлдыз бір тілекМақсаты: 
Оқушылардың қажеттілігін қанағатандыру,білімдерін тереңдете, жетілдіре түсу,ізденіске,ғылымилыққа,шығармашылыққа деген ынтасын арттыру
Тиімділігі:Оқушылар естігендерін, көргендерін қолмен тәжірибе жасау арқылы, алған мағлұматтарын 75% естеріндесақтайды.Нәтижені көріп,қорытынды шығара алады.
    Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып Мидың құрылысы мен қызметтері  туралы видеоролик көреді.
«Еркін талқылау»
әдісі   5мин
    Ми бөлімдерінің қызметтерін сәйкестендіру
 
Жұптық жұмыс
Дескриптор : Жалпы – 2балл
Ми бөлімдерін ажыратады
Мидың қызметін сипаттайды 
    Оқушылар жұппен ми бөлімдерінің қызметтерін сәйкестендіріп,салыстырады.Бір-бірінің пікірін толықтырып,пікір алмасады,берілген тапсырманы орындайды.

    Мақсаты:Жылдам әрі функционалды түрде сыниойлануды дамыту
Тиімділігі:
Жұппен өз ойларын талдап,ортақ шешімге келіп,тапсырманы орындайды.Жолдастық қарым-қатынас орнатып,өзіне деген сенімділік қалыптасады.Жолдасынан қолдау көріп,өз білімін жетілдіреді.
Дескриптор:
Оқушылар жұптасып,ми бөлімдерін атайды 2-балл
Кері байланыс:

Бағалау балл қою
    








Тапсырмалар айдарындағы сұрақтар 5-мин    Бекіту сұрақтары беріледі1.    Аралық ми2.    Ортаңғы ми3.    Артқы ми        ДК экраны7-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Бағалау парақшасы таратылады
Мұғалім оқушылардың білімін бағалап , күнделіктеріне қояды
2мин    Оқушылар алған білімдерін күнделікке қойғызады.ә 
    Бағалау парақшасы арқылы бір-бірін бағалайды.    






]]>




Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығына сәйкес  Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Сабақтың тақырыбы: Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы ми көпірі, мишық, орталық және аралық ми.
Бөлім:     Координация және реттелуПедагогтің аты-жөні:    Қапалова ЖКүні:17.02.23ж    Сыныбы:7    Қатысушылар саны:   15                Қатыспағандар саны:0Сабақтың тақырыбы:    Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы ми көпірі, мишық, орталық және аралық ми. Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты    7.1.7.4 - орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметтерін салыстыруСабақтың мақсаты:    Орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысымен танысады және қызметтерін салыстырады.Ми бөлімдерін жасап көрсетеді және қызметін зерттейді.
    Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты    Педагогтің іс-әрекеті    Оқушының іс-әрекеті    Бағалау    РесурстарСабақтың басы
5 мин.
    Ұйымдастыру кезеңі:(Ұ)Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.  Көңіл – күйлерін көтеру мақсатындажаттығу орындату. Оқушылар топқа бөлінеді:  күн жұлдыз от
Сыныбымыз тап-таза
Борда дайын тақтада
Ойымызды жинақтап
Отырайық партаға
. Топ аттары:
1 топ- аралық ми
2 топ –ортаңғы ми
3 топ- артқы ми(сопақша ми мишық, ми көпірі)      
 Үй тапсырмасын сұрау
5мин      әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты  байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар  түрлері  беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.Өзгенің пікірін толықтырады.

Оқушылар сұрақтарға жауап бергеннен кейін












Жаңа сабақтың ашылуына видио көрсету
                                     Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.    Жеке жұмыс

Жұлынның өткізгіштік қызметі қандай жолдардан тұрад?
Жауап :орталыққа тебетін және орталықтан тебетін

2.Жұлынның сұр затының алдыңғы артқы бүйірінде қанша түбірі болады?
Жауап : 2

3.Орталық жүйке жүйесіне ........мен............жатады.
Жауап: ми мен жұлын

4.Жұлынның түрлі бөлімінде орналасқан қандай ми                  мүшенің жұмысын реттейтін жүйке жасушаларының жиынтығы
Жауабы:жүйке орталығы

5.Жүйке жүйесін........ және.........деп үлкен 2 бөлімге бөледі.
Жауап: орталық, шеткі 


6. Цилиндр пішінді омыртқа жотасының өзегінде орналасқан мүше
Жауап : жұлын

7.Әр омыртқаның бүйір тұсынан жұлыннан екі жаққа қанша жұп жұлын жүйкелері таралады
Жауабы: 31 жұп

Дескриптор Білім алушы 
- жұлынның құрылысын сипаттайды;
- жүйке жүйесінің бөлімдерін атайды;
- жүйке жүйесінің бөлімдерінің қызметін жазады 
    Мақсаты: Барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігін арттыру
Тиімділігі: оқушылардың көңіл күйін көтереді.
Мақсаты:Оқушылардың белсенділігін арттыру үшін қызықтыру
Дескриптор:Сұрақтың дұрыс жауабын тексереді-2балл
Кері байланыс:





Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.     Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.  Жаңа сабаққа кіріспе

Мағынаны білу
«Стопкадр» әдісі
5 мин    «Стопкадр»әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатындабейнекөрсетілім көрсету. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауТірек сөздермен таныстыру:
1.Алдыңғы ми
2.Ортаңғы ми
3.Аралық ми
4.Сопақша ми
5.Мишық
6.Ми көпірі
Жаңа сабақты  ашуда жаңғақты әкеліп неге ұқсайды,түсі қандай екенін сұрау,жаңғақтың қабығын аршып көреді,ішіндегі дәнегі  миға ұқсайды себебі табиғаттың жаратылысы солай ұқсатып келтірген.
Жаңғақ құрғақ жемістерге жатады қабығы қатты,сүректенген, құрғақ  кебу болады. Адамның миына ұқсайды    Мағынаны білу үшін бейнекөрсетілімді тамашалайды,ой бөліседі,өз білгендерін айтады. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысып, термин сөздерді жұмыс дәптерлеріне жазады.    Мақсаты: Оқушылардың ойын жинақтап,зейінін шоғырландыру.Тиімділігі:Оқушының танымдық дағдысы артады.Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.     Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп,  талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.  


Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
15 мин.     Дескриптор: Жалпы - 3 балл
Адамның миының негізгі бөлімдерін құрастырады.
Үш топ оқушылары алдында тұрған құрал-жабдықтармен адам миының бөлімдерін ермексазбен құрастыру арқылы моделдейді
Кері байланыс 


бағалау        Кері байланыс Екі жұлдыз бір тілекМақсаты: 
Оқушылардың қажеттілігін қанағатандыру,білімдерін тереңдете, жетілдіре түсу,ізденіске,ғылымилыққа,шығармашылыққа деген ынтасын арттыру
Тиімділігі:Оқушылар естігендерін, көргендерін қолмен тәжірибе жасау арқылы, алған мағлұматтарын 75% естеріндесақтайды.Нәтижені көріп,қорытынды шығара алады.
    Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып Мидың құрылысы мен қызметтері  туралы видеоролик көреді.
«Еркін талқылау»
әдісі   5мин
    Ми бөлімдерінің қызметтерін сәйкестендіру
 
Жұптық жұмыс
Дескриптор : Жалпы – 2балл
Ми бөлімдерін ажыратады
Мидың қызметін сипаттайды 
    Оқушылар жұппен ми бөлімдерінің қызметтерін сәйкестендіріп,салыстырады.Бір-бірінің пікірін толықтырып,пікір алмасады,берілген тапсырманы орындайды.

    Мақсаты:Жылдам әрі функционалды түрде сыниойлануды дамыту
Тиімділігі:
Жұппен өз ойларын талдап,ортақ шешімге келіп,тапсырманы орындайды.Жолдастық қарым-қатынас орнатып,өзіне деген сенімділік қалыптасады.Жолдасынан қолдау көріп,өз білімін жетілдіреді.
Дескриптор:
Оқушылар жұптасып,ми бөлімдерін атайды 2-балл
Кері байланыс:

Бағалау балл қою
    








Тапсырмалар айдарындағы сұрақтар 5-мин    Бекіту сұрақтары беріледі1.    Аралық ми2.    Ортаңғы ми3.    Артқы ми        ДК экраны7-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Бағалау парақшасы таратылады
Мұғалім оқушылардың білімін бағалап , күнделіктеріне қояды
2мин    Оқушылар алған білімдерін күнделікке қойғызады.ә 
    Бағалау парақшасы арқылы бір-бірін бағалайды.    






]]>
admin Tue, 14 Feb 2023 05:49:43 +0600
"Атамекен" пән бірлестігінде өткізілетін ашық сабақтар .Апталығы ашылуы,жабылуы https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/131-atameken-pn-brlestgnde-tkzletn-ashy-sabatar-aptalyy.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/131-atameken-pn-brlestgnde-tkzletn-ashy-sabatar-aptalyy.html











]]>












]]>
admin Mon, 06 Feb 2023 08:10:55 +0600
"Лингвист"тіл пәндері бірлестігі онкүндік іс-шарасы https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/47-lingvisttl-pnder-brlestg-onkndk-s-sharasy.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/47-lingvisttl-pnder-brlestg-onkndk-s-sharasy.html












]]>













]]>
admin Mon, 30 Jan 2023 11:12:58 +0600
Сынып жетекшілер бірлестігінің 2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/112-synyp-zhetekshler-brlestgn-2022-2023-ou-zhylyna-arnalan-zhmys-zhospary.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/112-synyp-zhetekshler-brlestgn-2022-2023-ou-zhylyna-arnalan-zhmys-zhospary.html







]]>








]]>
admin Mon, 08 Aug 2022 07:06:08 +0600
Лингвист» әдістеме бірлестігінің апталық жоспары Ибрагимова К.Б Халыкова Г.Р слайд https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/74-lingvist-dsteme-brlestgn-aptaly-zhospary-ibragimova-kb-halykova-gr-slajd.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/74-lingvist-dsteme-brlestgn-aptaly-zhospary-ibragimova-kb-halykova-gr-slajd.html








]]>









]]>
admin Mon, 20 Sep 2021 06:22:25 +0600