Мұғалімдер жетістіктері - Соцжол орта мектебі https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/ ru Мұғалімдер жетістіктері - Соцжол орта мектебі DataLife Engine Мұғалімдер жетістіктері https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/zhetstktermz/mlmder-zhetstkter/282-malmder-zhetstkter.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/zhetstktermz/mlmder-zhetstkter/282-malmder-zhetstkter.html admin Fri, 23 Feb 2024 10:10:20 +0600 Мұғалімдер жетістіктері https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/zhetstktermz/mlmder-zhetstkter/281-malmder-zhetstkter.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/zhetstktermz/mlmder-zhetstkter/281-malmder-zhetstkter.html ]]> ]]> admin Thu, 22 Feb 2024 10:10:20 +0600 2023-2024 оқу жылы.Информатикадан аудандық пән олимпиадасы 3-орын.11-сынып оқушысы Бұрымтай Байкен. Жетекшісі Сайдахметова Камшат Бахитжановна. https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/267-2023-2024-ou-zhylyinformatikadan-audandy-pn-olimpiadasy-3-oryn11-synyp-oushysy-brymtaj-bajken-zhetekshs-sajdahmetova-kamshat-bahitzhanovna.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/267-2023-2024-ou-zhylyinformatikadan-audandy-pn-olimpiadasy-3-oryn11-synyp-oushysy-brymtaj-bajken-zhetekshs-sajdahmetova-kamshat-bahitzhanovna.html ]]> ]]> admin Tue, 06 Feb 2024 14:24:09 +0600 "Сабақты тиімді жоспарлау сапалы білім алудың негізгі кепілі " Халыкова Гулбану Рыскелдиевна орыс тілі мен әдебиеті пән мұғалімі, педагог-сарапшы https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/184-sabaty-timd-zhosparlau-sapaly-blm-aludy-negzg-kepl-halykova-gulbanu-ryskeldievna-orys-tl-men-debiet-pn-malm-pedagog-sarapshy.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/184-sabaty-timd-zhosparlau-sapaly-blm-aludy-negzg-kepl-halykova-gulbanu-ryskeldievna-orys-tl-men-debiet-pn-malm-pedagog-sarapshy.html Жетісу облысы , Панфилов ауданы"Әлихан Бөкейхан атындағы орта мектеп" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Халыкова Гулбану Рыскелдиевна

орыс тілі мен әдебиеті пән мұғалімі, педагог-сарапшы


2022-2023 оқу жылы



Тақырыбы: "Сабақты тиімді жоспарлау сапалы білім алудың            

                                    негізгі кепілі "

Сабақты тиімді жоспарлау дегеніміз не?

Сабақты   жоспарлау –қалаған     мақсатқа     жету  үшін  қажетті тапсырмалар немесе іс-əрекеттердің қадамдары туралы үдерісі.

Оқу үдерісін айқындайтын құжаттар

Оқу бағдарламасы (мемлекеттік стандарт)

Ұзақ мерзімді жоспар (ҰМЖ)

Күнтізбелік-тақырыптық жоспар (КТЖ)

Қысқа мерзімді жоспар (ҚМЖ)


«Мен қиялдан туған мың пікірден бір тәжірибені жоғары қоямын»  деген М.В.Ломоносовтың пікірін басшылыққа алып, оқу жылының басынан оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында  жүйелі жұмыс  бастадым.    

"Неліктен мен өзмнің оқыту  тәсілдеріміді өзгертуге  тиіспін? 




"Мен бұны қалай  істеймін?"   




 
Осы шығармашылық баспалдағымен жүру керек


"Мен сыныпта не істеуім керек?

Оқуға деген қызығушылықты қалай ашамыз солай оқу үдерісі жүреді.Оқу деген кезде 

аса бір құлшыныстың жоқ екені белгілі. Дегенмен оқу өмірдегі ең қажетті дағды. 

Сондықтан барлығымыз үлкен жауапкершілікпен қарауымыз шарт. Жан -жақты дайындалуымыз керек физиономиялық,менталдық, психологиялық тұрғыдан. 

Өйткені біз қазіргі таңда Z ұрпақпен жұмыс жүргізудеміз. Оқу-тәрбие процесіне жүрдім-бардым қарамуымыз керек.

Кинестетикалық  типі оқушылар бұлар қалай сабақты түсінеді ?

Сыныптағы оқушының кейбіреулерінің түсінбей қалғанына мән беру, ҚМЖ құруда аудиал, визуал, кинестетик балаларды нақты білу.

Түзету жұмыстарының принципі 

  1. Мотивация 
  2. Сабаққа қызықтыру,  шығармашылық қосу керек (ойын, қосымша тапсырма)
  3. Берілген тапсырмалар балада болу. (қолжетімді болу маңызды)
  4. Тапсырмаларды реттілікпен беру
  5. Сабақтағы тапсырмалар жеңілден басталып, күрделіге қарай жүруі шарт. 

Осы кезде әр балаға жеке -жеке табысқа  жету үшін ойын қоссақ болады :

  1. Мысалы әріп, сандар өткенде ойын түрінде    денеге , алақанға, арқаға жазу. Бала денеге жазылған мәліметті айта алу керек. 
  2. «Әріп неге ұқсайды» ойыны   бастауыш сыныптарда.


Оқушыларға төмендегідей мүмкіндік ұсынамын:

белгілі   фактілердің   арасынан        жаңа фактілерді алу жəне пайдаланылатын  əдіс-тəсілдерді  түсіндіру;

алдыңғы əдіс-тəсілдердің негізінде құру жəне оны əрі қарай          

дамыту;

оқушылардың есінде жылдам қалатын фактілерді анықтап, оларды қандай тəсілмен орындау керектігін талқылау;

пəн аясында сөздік қорды қалыптастырып, пəн бойынша лексика мен терминдерді дұрыс қолдану.





Сабақ барысы

Мұғалімге арналған ұсыныстар 

 Мұғалімнің сөйлеуіне қойылатын талаптар: жақсы сөйлеу мақамы, ұзақ сөйлемдер араластырмай сөйлеу, баланың деңгейіне қарай сөздерді қолдану; 

  • Бір істі ұзақ жасамау. Мысалы: тек оқу, жазу емес, араластырып жасату керек. 
  • Бірізділіктен қашу керек. (сабақ монотонно болмау керек) 


  • Қуат беретін жаттығулар мен массаждар (құлаққа массаж, «Гимнастика мозга» кітабындағы жаттығулар өте пайдалы) 



Сабақ барысында балаға мотивация беріп отыру. Тапсырманы беріп, өзіңіз телефон не басқа нәрсемен айналыспауға тырысыңыз. Керісінше баланың жасаған дүниесіне қызығушылық танытыңыз. 

Ең қиыны - есте сақтау және зейін. Осы екеуімен дұрыстап жұмыс жасау маңызды. Ол үшін берілген білімді араға уақыт салып салу қайталау формуласын орындау қажет. 

 20 минут – 1 сағат

 2 сағат

8 сағат

16 сағат

24 сағат


Механикалық жаттаудан, оқудан қашқан жөн. Оның балаға берер еш пайдасы жоқ. 

. "Екі конверт" әдісі 

Сөздікпен жұмыс кезінде, өлеңдерді жаттатуда қолданылады.

Игра «Назовите одним  словом»  Конверт №1

1.Положение в боксе, когда сбитый ударом противник не может подняться на ноги и считается побеждённым. 

2.Ограждённая канатами площадка для бокса. 

3.Победитель в спортивных соревнованиях по какому–либо виду спорта. 

4.Учебный бой. 

5.Специалист по тренировке кого-нибудь

6. С силой отводит руку от себя, құлаштап сермеу сілтеу 

Конверт №2


1.Нокаут, 2.ринг,  3.чемпион,4.Спарринг,  тренировка,5.тренер,6. размахнулся

«Лексический графический органайзер»
 На слова



Табысты сабақ нышандары:

1. Оқушыларға сабақта оқып-үйрену ұнайды.

2. Оқушылар не үйрену керектігін жақсы біледі.

3. Оқушылардың барлығы да жұмысқа белсенді түрде қатысады.

4. Оқушылар табыс пен сәттілік арқылы үйренеді.

5. «Жасасын қате!» қағидасын ұстану.

6. Бағалау оқу мен үйрену деңгейін тексеруге емес, оқушылардың білімі мен үйренуін дамытуға бағытталған.

7. Аудиалды, визуалды, кинестетикалық материалдар мен тапсырмаларды әр сабақта қолдану.

8. Оқушылар бірін-бірі үйретеді.

9. Сабақ пен кез келген тапсырма рефлексиямен аяқталады.

10. Оқушылар өзін-өзі басқарады.

Д.И.Менделеевтің «Мұғалімнің бүкіл мақтанышы – шәкірттерінде, өзі шашқан ұрпақтарының өсіп-өнуінде» деген көзқарасы дәлел болмақ.

“Русский язык и литература”пәнінен  оқушылар жетістігі 2021-2022 оқу жылы

Абиева Арай  "Оқуға құштар мектеп" жобасы аясында орыс тілі мен әдебиеті пәнінен ұйымдастырылған  "Ұлы Жеңіске 76 жыл" тақырыбында аймақтық мәнерлеп оқу байқауында   жүлделі  ІІ орын,

"Ұлы Отан соғысы туралы  жазылған кітаптарды насихаттауға бағытталған аудандық буктрейлер байқауында   жүлделі  І орынды иеленді. 





]]>
Жетісу облысы , Панфилов ауданы"Әлихан Бөкейхан атындағы орта мектеп" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Халыкова Гулбану Рыскелдиевна

орыс тілі мен әдебиеті пән мұғалімі, педагог-сарапшы


2022-2023 оқу жылы



Тақырыбы: "Сабақты тиімді жоспарлау сапалы білім алудың            

                                    негізгі кепілі "

Сабақты тиімді жоспарлау дегеніміз не?

Сабақты   жоспарлау –қалаған     мақсатқа     жету  үшін  қажетті тапсырмалар немесе іс-əрекеттердің қадамдары туралы үдерісі.

Оқу үдерісін айқындайтын құжаттар

Оқу бағдарламасы (мемлекеттік стандарт)

Ұзақ мерзімді жоспар (ҰМЖ)

Күнтізбелік-тақырыптық жоспар (КТЖ)

Қысқа мерзімді жоспар (ҚМЖ)


«Мен қиялдан туған мың пікірден бір тәжірибені жоғары қоямын»  деген М.В.Ломоносовтың пікірін басшылыққа алып, оқу жылының басынан оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында  жүйелі жұмыс  бастадым.    

"Неліктен мен өзмнің оқыту  тәсілдеріміді өзгертуге  тиіспін? 




"Мен бұны қалай  істеймін?"   




 
Осы шығармашылық баспалдағымен жүру керек


"Мен сыныпта не істеуім керек?

Оқуға деген қызығушылықты қалай ашамыз солай оқу үдерісі жүреді.Оқу деген кезде 

аса бір құлшыныстың жоқ екені белгілі. Дегенмен оқу өмірдегі ең қажетті дағды. 

Сондықтан барлығымыз үлкен жауапкершілікпен қарауымыз шарт. Жан -жақты дайындалуымыз керек физиономиялық,менталдық, психологиялық тұрғыдан. 

Өйткені біз қазіргі таңда Z ұрпақпен жұмыс жүргізудеміз. Оқу-тәрбие процесіне жүрдім-бардым қарамуымыз керек.

Кинестетикалық  типі оқушылар бұлар қалай сабақты түсінеді ?

Сыныптағы оқушының кейбіреулерінің түсінбей қалғанына мән беру, ҚМЖ құруда аудиал, визуал, кинестетик балаларды нақты білу.

Түзету жұмыстарының принципі 

  1. Мотивация 
  2. Сабаққа қызықтыру,  шығармашылық қосу керек (ойын, қосымша тапсырма)
  3. Берілген тапсырмалар балада болу. (қолжетімді болу маңызды)
  4. Тапсырмаларды реттілікпен беру
  5. Сабақтағы тапсырмалар жеңілден басталып, күрделіге қарай жүруі шарт. 

Осы кезде әр балаға жеке -жеке табысқа  жету үшін ойын қоссақ болады :

  1. Мысалы әріп, сандар өткенде ойын түрінде    денеге , алақанға, арқаға жазу. Бала денеге жазылған мәліметті айта алу керек. 
  2. «Әріп неге ұқсайды» ойыны   бастауыш сыныптарда.


Оқушыларға төмендегідей мүмкіндік ұсынамын:

белгілі   фактілердің   арасынан        жаңа фактілерді алу жəне пайдаланылатын  əдіс-тəсілдерді  түсіндіру;

алдыңғы əдіс-тəсілдердің негізінде құру жəне оны əрі қарай          

дамыту;

оқушылардың есінде жылдам қалатын фактілерді анықтап, оларды қандай тəсілмен орындау керектігін талқылау;

пəн аясында сөздік қорды қалыптастырып, пəн бойынша лексика мен терминдерді дұрыс қолдану.





Сабақ барысы

Мұғалімге арналған ұсыныстар 

 Мұғалімнің сөйлеуіне қойылатын талаптар: жақсы сөйлеу мақамы, ұзақ сөйлемдер араластырмай сөйлеу, баланың деңгейіне қарай сөздерді қолдану; 

  • Бір істі ұзақ жасамау. Мысалы: тек оқу, жазу емес, араластырып жасату керек. 
  • Бірізділіктен қашу керек. (сабақ монотонно болмау керек) 


  • Қуат беретін жаттығулар мен массаждар (құлаққа массаж, «Гимнастика мозга» кітабындағы жаттығулар өте пайдалы) 



Сабақ барысында балаға мотивация беріп отыру. Тапсырманы беріп, өзіңіз телефон не басқа нәрсемен айналыспауға тырысыңыз. Керісінше баланың жасаған дүниесіне қызығушылық танытыңыз. 

Ең қиыны - есте сақтау және зейін. Осы екеуімен дұрыстап жұмыс жасау маңызды. Ол үшін берілген білімді араға уақыт салып салу қайталау формуласын орындау қажет. 

 20 минут – 1 сағат

 2 сағат

8 сағат

16 сағат

24 сағат


Механикалық жаттаудан, оқудан қашқан жөн. Оның балаға берер еш пайдасы жоқ. 

. "Екі конверт" әдісі 

Сөздікпен жұмыс кезінде, өлеңдерді жаттатуда қолданылады.

Игра «Назовите одним  словом»  Конверт №1

1.Положение в боксе, когда сбитый ударом противник не может подняться на ноги и считается побеждённым. 

2.Ограждённая канатами площадка для бокса. 

3.Победитель в спортивных соревнованиях по какому–либо виду спорта. 

4.Учебный бой. 

5.Специалист по тренировке кого-нибудь

6. С силой отводит руку от себя, құлаштап сермеу сілтеу 

Конверт №2


1.Нокаут, 2.ринг,  3.чемпион,4.Спарринг,  тренировка,5.тренер,6. размахнулся

«Лексический графический органайзер»
 На слова



Табысты сабақ нышандары:

1. Оқушыларға сабақта оқып-үйрену ұнайды.

2. Оқушылар не үйрену керектігін жақсы біледі.

3. Оқушылардың барлығы да жұмысқа белсенді түрде қатысады.

4. Оқушылар табыс пен сәттілік арқылы үйренеді.

5. «Жасасын қате!» қағидасын ұстану.

6. Бағалау оқу мен үйрену деңгейін тексеруге емес, оқушылардың білімі мен үйренуін дамытуға бағытталған.

7. Аудиалды, визуалды, кинестетикалық материалдар мен тапсырмаларды әр сабақта қолдану.

8. Оқушылар бірін-бірі үйретеді.

9. Сабақ пен кез келген тапсырма рефлексиямен аяқталады.

10. Оқушылар өзін-өзі басқарады.

Д.И.Менделеевтің «Мұғалімнің бүкіл мақтанышы – шәкірттерінде, өзі шашқан ұрпақтарының өсіп-өнуінде» деген көзқарасы дәлел болмақ.

“Русский язык и литература”пәнінен  оқушылар жетістігі 2021-2022 оқу жылы

Абиева Арай  "Оқуға құштар мектеп" жобасы аясында орыс тілі мен әдебиеті пәнінен ұйымдастырылған  "Ұлы Жеңіске 76 жыл" тақырыбында аймақтық мәнерлеп оқу байқауында   жүлделі  ІІ орын,

"Ұлы Отан соғысы туралы  жазылған кітаптарды насихаттауға бағытталған аудандық буктрейлер байқауында   жүлделі  І орынды иеленді. 





]]>
admin Mon, 12 Jun 2023 14:45:59 +0600
8-наурыз Халықаралық әйелдер күніне орай құттықтау мадақтамасы білім бөлімінің басшысы К.К Сейтқожаев Сайдахметова Камшат Бахитжановнаға табыстады.Қоңырөлең ауылдық округінің әкімі Н.Алимов Алғыс хат мадақтамасымен Усембекова.Ж.Қ,Молдабекова А.С https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/147-8-nauryz-halyaraly-jelder-knne-oraj-ttytau-madatamasy-ou-aartu-ministr-ani-bejsembaev-sajdahmetova-kamshat-bahitzhanovnaa-tabystadyoyrle-auyldy-okrugn-km-nalimov-alys-hat-madatamasymen.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/147-8-nauryz-halyaraly-jelder-knne-oraj-ttytau-madatamasy-ou-aartu-ministr-ani-bejsembaev-sajdahmetova-kamshat-bahitzhanovnaa-tabystadyoyrle-auyldy-okrugn-km-nalimov-alys-hat-madatamasymen.html







]]>








]]>
admin Wed, 08 Mar 2023 06:54:59 +0600
Жас ұрпаққа тәлім тәрбие,білім берудегі жемісті еңбегі үшін орыс тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Халыкова Гүлбану Рыскелдиевнаға бөлім басшысы Қ.К.Сейтқожаев марапаттады https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/149-zhas-rpaa-tlm-trbieblm-berudeg-zhemst-ebeg-shn-orys-tl-men-debiet-pn-malm-halykova-glbanu-ryskeldievnaa-blm-basshysy-ksejtozhaev-marapattady.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/149-zhas-rpaa-tlm-trbieblm-berudeg-zhemst-ebeg-shn-orys-tl-men-debiet-pn-malm-halykova-glbanu-ryskeldievnaa-blm-basshysy-ksejtozhaev-marapattady.html

]]>


]]>
admin Mon, 06 Mar 2023 08:15:53 +0600
Жас ұрпаққа тәлім тәрбие,білім берудегі жемісті еңбегі үшін орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Ибрагимова Карлыгаш Бекеновнаға бөлім басшысы Қ.К.Сейтқожаев марапаттады. https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/148-zhas-rpaa-tlm-trbieblm-berudeg-zhemst-ebeg-shn-ibragimova-karlygash-bekenovnaa-blm-basshysy-ksejtozhaev-marapattady.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/148-zhas-rpaa-tlm-trbieblm-berudeg-zhemst-ebeg-shn-ibragimova-karlygash-bekenovnaa-blm-basshysy-ksejtozhaev-marapattady.html
]]>

]]>
admin Mon, 06 Mar 2023 08:08:09 +0600
Аудандық «Ted talks алаңы» атты жарыста Молдағали Гүлнұр Молдағалиқызы 3 орын алды https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/151-audandy-ted-talks-alay-atty-zharysta-moldaali-glnr-moldaaliyzy-3-oryn-aldy.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/151-audandy-ted-talks-alay-atty-zharysta-moldaali-glnr-moldaaliyzy-3-oryn-aldy.html
]]>

]]>
admin Tue, 28 Feb 2023 05:30:51 +0600
Тарих пәнінің мұғалімі Бурымтаев Ғалымжан Нуртайұлының жетістіктері 2021 жыл https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/100-tarih-pnn-malm-burymtaev-alymzhan-nurtajlyny-zhetstkter-2021-zhyl.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/100-tarih-pnn-malm-burymtaev-alymzhan-nurtajlyny-zhetstkter-2021-zhyl.html
]]>
]]> admin Tue, 07 Feb 2023 08:44:27 +0600
Қапалова Жадыра https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/48-apalova-zhadyra.html https://sotszhol-panfilov.mektebi.kz/main/48-apalova-zhadyra.html










]]>











]]>
admin Mon, 30 Jan 2023 15:01:38 +0600