"Атамекен" пән бірлестігінде өткізілетін ашық сабақтар .Апталығы. Қазақстан тарих. Байсова Эльмира » Соцжол орта мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы білім бөлімінің
"Әлихан Бөкейхан атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » "Атамекен" пән бірлестігінде өткізілетін ашық сабақтар .Апталығы. Қазақстан тарих. Байсова Эльмира
17
февраль
2023

"Атамекен" пән бірлестігінде өткізілетін ашық сабақтар .Апталығы. Қазақстан тарих. Байсова Эльмира



Білім беру ұйымының атауы
Пәні:Қазақстан тарихы
Бөлім:5.3. Үйсіндер мен қаңлылар
Педагогтің аты-жөні:Байсова.Э
Күні:17.02.2023
Сынып: 5Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Үйсіндер туралы жазба деректер.
Зерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сиаттады?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктедің құрылуын түсіндіру
5.1.2.2 әлеуметтік тптардың ерекшеліктерін түсіндіру
5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктедің көрші елдермен қарым-қатынасы анықтау.
 Сабақтың     мақсатыЕжелгі мемлекеттік бірлестіктедің құрылу себептерін сипаттайды.
Ежелгі мемлекеттік бірлестіктедің құрылу нәтижелерін анықтайды
Үйсіндер туралы жазба деректерлі талдайды
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақытыПедагогтің әрекетіОқушының әрекетіБағалау




ҰйымдастыруСәлемдесу
Психологиялық дайындық
«Шаттық шеңберіне » тұру.
Арайлап күн шықты
Алтын шуақ таратты
Қайырлы күн балалар
Қайырлы күн қонақтар
Сәлемдеседі.
Шеңбер болып тұрады.
Оқушылар бір біріне жақсы тілектер айтады
Мадақтау

Үй тапырмасыПазл әдісі арқылы өткен білімді еске түсіру.
Есік обасыннан табылған «Алтын адам» және «Сақ патшайымы Томирис» туралы айту.
Оқушылар жұппен жұмыс жасайды.
Үй тапсырмасын Пазл құру арқылы орындайды.
Дескриптор:
1 .Пазл құрайды,құрастырған суретке қарап не бейнеленгенін айтады(Алтын адам, Томирис патшайым)_1 
2. Алтын адам туралы мәліметті сурет арқылы айтады-1
3. Томирис патшайым туралы мәліметті сурет арқылы айтады -1-.

Жаңа білім «Үйсіндер »туралы видеорик итербелсенді тақтадан көрсетіледі
«Үйсін»мемлекетінің аумағын картан көрсетеді
  1. Үйсін тайпасы қай кезден бастап өмір сүрді?
  2. Үйсін тайпасы қай елдің жазба деректерінде кездеседі?
  3. Үйсін тайпасы қай өңірде мекендеген?
Оқушылар видеоролик көріп өз ойларын ортаға салады
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады
Дескриптор:
1)Үйсін тайпасы қай кезден бастап өмір сүргенін айтады-1
2)Үйсін тайпасы қай елдің жазба деректерінде кездесетінін айтады-1
3)Үйсін тайпасы қай өңірде мекендегенін айтады-1


Оқушыларға сәйкестендіру кестесі таратылады
Үйсін қоғамындағы әлеуметтік топтарға сипаттама береді
Гуньмо(Күньби)Малшылар егіншілер және қолөнершілер Олар негізінен соғыс тұтқындарынан тұрған
Бектер ру басыларыМемлекеттің ең жоғарғы билеушісі 
Қарапайым бұқараӘскербасылармен шонжарлар
Мәтінмен жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды
Дескриптор
1)Үйсін қоғамындағы күньбидің рөлін сипаттайды-1
2)Үйсін мемлекетіндегі Бектер ру басының рөлін біледі-1
3)Үйсін қоғамындағы қарапайым бұқараның рөлін сипаттайды-1 


«Ақиқат немесе жалған» әдісі арқылы     
Сұрақтар      АқиқатЖалған
1.Үйсін тайпалары б.з-2ғ-бб.з.3ғ аралығында өмір сүрді
      +
2.Чжан Цянның хабарлауы бойынша үйсіндердің 120 мың түтіні, 630 мың адамы, 188 000 әскері болған       +
3.Жазба деректерде Үйсіндер Қазақстанның Жетісу өлкесі ,Шу,Талас өіңірі ,Ыстықкөл және Қытайдың солтүстік батыс аймағында тұрды деп айтылады       +

Үйсіндер туралы Қытай жазба деректерімен танысады,мемлекеттік шекарасын анықтайды.Дескриптор-1
1.Үйсіндердің қай ғасырда өмір сүргенін  анықтайды
2.Үйсіндердің халық санын анықтайды
3.Үйін мемлекетінің қай өңірде тұрғанын анықтайды.

Бекіту Үйсіндердің мекенін, көршілес тайпаларды картадан көрсетеді.
Үйге тапсырма: 
Қысқаша Үйсін мемлекеті туралы эссе жазу.
Сабақтың тақырыбын қорытындылайды.
Картамен жұмыс жасайды.
Үйге тапсырма беріледі
Дескриптор:1-
балл.
Картадан Үйсіндердің мекендеген аймағын көрсетеді.
Шекаралас тайпаларды көрсетеді.
Үйгеберілген     тапсырманы күнделікке жазады.

Кері байланысҚаз почта әдісі 
Менің ойымша................
Себебі..........................
Мысалы.........................
Қорыта айтқанда.............
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін,  не білгенін жазады Оқушылардың бағасын өз деңгейіне қарай бағалайды
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив