"Атамекен" пән бірлестігінде өткізілетін ашық сабақтар .Апталығы.Химия.Затбаева Камшат Тұрсынқызы » Соцжол орта мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы білім бөлімінің
"Әлихан Бөкейхан атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » "Атамекен" пән бірлестігінде өткізілетін ашық сабақтар .Апталығы.Химия.Затбаева Камшат Тұрсынқызы
20
февраль
2023

"Атамекен" пән бірлестігінде өткізілетін ашық сабақтар .Апталығы.Химия.Затбаева Камшат Тұрсынқызы




Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы:. Кристалдық тор түрлері, байланыс типтері және заттардың қасиеттері арасындағы өзара байланыс
Бөлім:     8.3В Химиялық байланыс түрлеріПедагогтің аты-жөні:    Затбаева ККүні:    Сыныбы:    Қатысушылар саны:                   Қатыспағандар саны:Сабақтың тақырыбы:    Кристалдық тор түрлері, байланыс типтері және заттардың қасиеттері арасындағы өзара байланысОқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты    8.1.4.3 -заттар қасиеттерінің кристалдық тор типтеріне тәуелділігін түсіндіруСабақтың мақсаты:    Барлық оқушылар үшін: Кристалдық торлар және олардың түрлерін анықтайды.
Көпшілік оқушылар үшін: 
Байланыс типтерін сипаттайды
Кейбір оқушылар үшін:
Заттар қасиеттерінің кристалдық торын анықтайды
    Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты    Педагогтің іс-әрекеті    Оқушының іс-әрекеті    Бағалау    РесурстарСабақтың басы
Қызығушылықты ояту
7 мин.    І.Ұйымдастыру кезеңі:а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады.
ә). Топ ережесін еске түсіру.
б). Топтастыру.



    Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді.І-топ:
ІІ-топ
Топтың ережесі:
1.    ТҚЕ сақтау.2.    Топ басшысына бағыну.3.    Белсенді болу.4.    Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.5.    Уақыт шегінде жұмыс жасау.    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.      
Тоқыма жіп 

Жаңа сабаққа кіріспе

     (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты  байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері  беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.Өзгенің пікірін толықтырады.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау  жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.    1. Амфотерлі заттар дегеніміз?
2.Кристалдық торлардың түрлері?

3.Иондық кристалдық тор дегеніміз?    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.     Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп,  талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен  ынталандыру.  Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
26 мин.
     Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді    Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады    Дескриптор:                    Жалпы - 3 балл1. Кристалдық торлар және олардың түрлерін анықтайды.
    Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру.
     Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.    1 Тапсырма
 

Ас тұзының кристалдық торы қай түрге жататынын дәлелдеу
2 Тапсырма
 
Кристалдық тор түрін анықтау
 
    Дескриптор:                    Жалпы - 3 балл1.Тапсырманы орындайды.



    ДК экраны8-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
     Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.    3 ТапсырмаИондық кристалдық тор
Молекулалық кристалдық тор
Атомдық кристалдық тор
Металдық кристалдық торлардың айырмашылығын кестеге сызу        Дескриптор:                    Жалпы - 3 балл1. Кестемен жұмыс    ДК экраны8-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
     «Еркін микрофон»  әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін,  өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.    Мұғалім оқушыларды  «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.      
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?     Бағалау.  Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».

Саралау тапсырмаларды  іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.     «Мадақтау сөзі» әдісі    Денсаулық сақтау технологиялары.Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын 
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1: 
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
  2:



Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив