Күнтізбелік жоспар Биология Қапалова Жадыра » Соцжол орта мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы білім бөлімінің
"Әлихан Бөкейхан атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Күнтізбелік жоспар Биология Қапалова Жадыра
26
август
2022

Күнтізбелік жоспар Биология Қапалова Жадыра

Түсінік хат

Ұзақ мерзімді жоспар "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта , жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен  кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы" ( бұдан әрі МЖМБС) Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3тамыздағы №348 бұйрығы,  "Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім деңгейлерінің таңдау курстарының үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығы, Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйегіндегі №399 бұйрығы, " 2022-2023 оқу жылында Қазақстан орта білім беру ұйымдарында білім беру процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы " әдістемелік нұсқау хатына сәйкес әзірленген.
Оқу бағдарламасы оқу жылы көлемінде бөлімдердің оқытылу ретін көрсететін ұзақ мерзімді жоспарға сәйкес жүзеге асырылады. Тақырыптарға сағат санының үлестірілуі және тоқсан көлемінде тақырыптардың оқытылу реттілігін мұғалім анықтай алады. Ұзақ мерзімді жоспар күнтізбелік-тақырыптық жоспарды әзірлеудің негізі бола алады.
«Биология» оқу пәнінің мақсаты – білім алушылардың заман талаптарына сай білімдері мен біліктерін дамыту; өмірдің мәнін, дамуын, оның түрлі ұйымдасу деңгейлерінде көрініс табуын түсіну; өмірдің ең басты құндылық ретіндегі маңызын түсінетін жан-жақты дамыған тұлғаны дайындау. 
Оқу пәнінің міндеттері:
1) табиғаттың даму заңдарын түсінуге негізделе отырып, адамның табиғаттағы рөлін анықтайтын маңызды биологиялық білімдер мен біліктер ауқымын кеңейту; 
2) табиғаттың даму және тіршілігін жалғастыру заңдарын жаңа білімдерді алу, оларды ары қарай дамыту және тереңдету негізі және құралы ретінде пайдалану;
3) жүйені меңгеру барысында ғылым білім мен дүниетаным негіздерін; шығармашылық дербестік пен сын тұрғысынан ойлау қабілетін; зерттеушілік дағдыларын қалыптастыру;
4) әдеп мәселелерімен және қоғамның әлеуметтік өмірі мен еңбек әрекетіне тікелей қатысумен байланысты қоршаған шынайылықта еркін бағдарлануға мүмкіндік беретін, бастамашыл тұлғаның қасиеттерін дамыту;
5) білім алушылардың білім алуды және өздігінен білім алуды жалғастыруы үшін қажетті зияткерлік біліктерді дамыту.
Бөлім  бойынша жиынтық бағалау саны.  Үлгілік оқу жоспары бойынша
Сынып1-тоқсан2-тоқсан3-тоқсан4-тоқсан
10-сынып2333
10- сыныпқа арналған «Биология» оқу пәнінің базалық мазмұны:
Зертханалықжәнемодельдеужұмыстарының саны 
СыныпЗертханалық жұмысМодельдеу 
10-сынып34
 «Биология» оқу пәні бойынша төмендетілген оқу жүктемесінің көлемі 10 сыныпта – аптасына 3 сағатты, оқу жылында 108 сағатты құрайды.
Оқулықтың авторлары:    Е.А.Очкур,   Ж.Ж.Құрманғалиева,   М.А.Нуртаева.  Алматы «Мектеп» 2019ж.
р/сАуыспалы тақырыптар Сабақтардың тақырыбыОқудың мақсаттарыСағат саныМерзіміЕскерту
10а10ә

1 тоқсан (17 сағат)



110.1А 
Молекулалық биологияжәне биохимия
(11 сағат)
Жердегі тіршілік үшін судың маңызы. 10.4.1.1 - Жердегі тіршілік үшін судың іргелі маңызын түсіндіру1


2Көмірсуларды жіктеу: моносахаридтер, дисахаридтер, полисахаридтер. Химиялық құрылымы. Көмірсулардың қасиеті және қызметтері.10.4.1.2 - көмірсуларды құрылымы, құрамы және қызметтері бойынша жіктеу1


3Липидтердің құрылымдық компоненттері. 10.4.1.3 - майлардың химиялық құрылысы мен қызметтерін сипаттау1


4Майлардың химиялық құрылысы мен қызметтері.10.4.1.3 - майлардың химиялық құрылысы мен қызметтерін сипаттау1


5Нәруыздарды құрамы (жай, күрделі) және қызметі бойынша жіктеу. 10.4.1.4 - нәруыздарды олардың құрылымы, құрамы, атқаратын қызметтері бойынша жіктеу1


6Нәруыздардың құрылымдық деңгейлері мен құрылысы10.4.1.4 - нәруыздарды олардың құрылымы, құрамы, атқаратын қызметтері бойынша жіктеу1


7Нәруыз денатурациясы мен ренатурациясы. ЗЖ №1 «Нәруыздардың құрылымына әр түрлі жағдайлардың әсері (температура, pH)».10.4.1.5 - түрлі жағдайлардың нәруыздар құрылымына әсерін зерттеу1


8Биологиялық нысандарда нәруыздың болуы.
ЗЖ №2 «Биологиялық нысандарда нәруыздың болуын анықтау».
10.4.1.6 - биологиялық нысандарда нәруыздың болуын анықтау1


9Дезоксирибонуклеин қышқылы
 құрылысы мен құрылымы (бірінші және екінші реттік). 
10.4.1.7 - дезоксирибонуклеин қышқылы құрылымы мен қызметі арасындағы байланысты орнату1


10Дезоксирибонуклеин қышқылы молекуласының қызметі10.4.1.7 - дезоксирибонуклеин қышқылы құрылымы мен қызметі арасындағы байланысты орнату1


11Рибонуклеин қышқылы молекуласының құрылысы мен қызметтері. мРНҚ. рРНҚ. тРНҚБЖБ №110.4.1.8 -рибонуклеин қышқылы
 типтерінің құрылысы мен қызметтерін ажырату
1


1210.1B Жасушалық биология
(4 сағат)
Жасуша органоидтерінің құрылысы мен қызметтерінің ерекшеліктері. Жасушаның негізгі компоненттері. Жасушаның негізгі компоненттерінің қызметтері10.4.2.1 - электронды микроскоп арқылы көрінетін жасуша органоидтерінің құрылысы мен қызметтерінің ерекшеліктерін түсіндіру1


13Жасуша органоидтерінің құрылысы мен қызметтерінің ерекшеліктері. Жасушаның негізгі компоненттері. Жасушаның негізгі компоненттерінің қызметтері10.4.2.1 - электронды микроскоп арқылы көрінетін жасуша органоидтерінің құрылысы мен қызметтерінің ерекшеліктерін түсіндіру1


14Жасуша мембранасының құрылымы, қасиеттері және қызметтері арасындағы байланыс.10.4.2.2 - жасуша мембранасының құрылымы, қасиеттері және қызметтері арасындағы байланысты түсіндіру1


15Жасуша мембранасының құрылымы, қасиеттері және қызметтері арасындағы байланыс. БЖБ№210.4.2.2 - жасуша мембранасының құрылымы, қасиеттері және қызметтері арасындағы байланысты түсіндіру1


1610.1С Қоректену
(2 сағат)
ТЖБ №1
1


17Ферменттер белсенділігіне әсер ететін факторлар мен жағдайлар. 10.1.2.1 - ферменттер белсенділігіне әр түрлі жағдайлардың әсерін түсіндіру1



2-тоқсан (16 сағат)



1810.2А Заттардың тасымалдануы
(4 сағат)
Адам гемоглобині мен миоглобинінің құрылысы мен қызметі. 10.1.3.1  - эмбрион мен ересек ағзаның гемоглобині мен миоглобині үшін оттектің диссоциациялануының қисық сызығын түсіндіру1


19Адам гемоглобині мен миоглобині үшін оттектің диссоциациялануының қисық сызығы.10.1.3.1. эмбрион мен ересек ағзаның гемоглобині мен миоглобині үшін оттектің диссоциациялануының қисық сызығын түсіндіру1


20Пассивті тасымалдау механизмі10.1.3.3 - пассивті тасымалдау механизмін түсіндіру 1


21Пассивті тасымалдау механизмі. БЖБ№310.1.3.3 - пассивті тасымалдау механизмін түсіндіру 1


2210.2В Тыныс алу
(6 сағат)
АТФ-тың құрылысы мен қызметі10.1.4.1 -аденозинүшфосфаттың құрылысы мен қызметтерін сипаттау1


23АТФ синтезі: глюкозаның анаэробты және аэробты ыдырау кезеңдері. 10.1.4.2 - анаэробты және аэробты тыныс алу барысындағы аденозинүшфосфаттың синтезін салыстыру1


24Метаболизм түрлері. 10.1.4.3 - метоболизмнің түрлерін атау1


25Энергетикалық алмасу кезеңдері.10.1.4.4 - энергетикалық алмасу кезеңдерін сипаттау1


26Митохондрияның құрылымы мен қызметтері. 10.1.4.5 - митохондрия құрылымдары мен жасушалық тынысалу үдерістерінің өзара байланысты орнату1


27Кребс циклі және оның биологиялық маңызы.  БЖБ№410.1.4.6 - Кребс циклін сипаттау1


2810.2 С Бөліп шығару
(6 сағат)
Абсорбция және реабсорбция. Зәрдің түзілуі.10.1.5.1 - зәрдің сүзілу (фильтрация) және түзілуі механизмін түсіндіру 1


29Су мөлшерін реттеу. Нысана мүшелер. 10.1.5.2 - су мөлшерін бақылаудағы антидиуретикалық гормонның рөлін түсіндіру1


30Әсер ету эффектсі. Гипофункция. Гиперфункция.10.1.5.2 - су мөлшерін бақылаудағы антидиуретикалық гормонның рөлін түсіндіру1


31Адам денесіндегі қан мен басқа сұйықтықтарды жасанды тазарту. БЖБ№510.1.5.3 - диализ және бүйрек трансплантациясы механизмін түсіндіру 1


32ТЖБ №2
1


33Созылмалы бүйрек жетіспеушілігі. Диализ және бүйрек трансплантациясы.10.1.5.3 - диализ және бүйрек трансплантациясы механизмін түсіндіру 1



3-тоқсан (20 сағат)



34
10.3А Жасушалық цикл
(4 сағат)
Митоз. Жасушада митоздың әр түрлі кезеңдерінде жүретін үрдістер. 10.2.2.1 - митоз фазаларын сипаттау1


35Өсімдіктер мен жануарлардағы гаметогенез. Гаметалар. Гаметогенез кезеңдері. Өсімдіктердегіспорогенезжәне гаметогенез10.2.2.2 - өсімдіктер мен жануарлардағы гаметалардың қалыптасу ерекшелігін түсіндіру1


36Онкологиялық жаңа түзілулердің пайда болуы. Обыралды жағдайлардың туындауына әсер етуші факторлар10.2.2.3 - жасушалардың бақылауға бағынбайтын бөлінуі нәтижесінде обырдың түзілуін түсіндіру1


37Қартаю. Қартаю үрдісі туралы теориялар. БЖБ №610.2.2.4 - қартаю үдерісін түсіндіру1


3810.3В
Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары
(6  сағат)
Модификациялық өзгергіштік. Белгілердің өзгеруіндегі вариациялық қатарлар. ЗЖ №3 «Вариациялық қатар мен қисыққа құрылған модификациялық өзгергіштікті зерттеу».10.2.4.1 - модификациялық өзгергіштіктің заңдылықтарын зерттеу 1


39Белгілердің тұқымқуалауындағы цитологиялық негіздер. Дигибридті будандастыру кезіндегі хромосомалардың тәуелсіз ажырауы. Жыныспентіркесіптұқымқуалау. Көптікаллельділік. Есептершығару10.2.4.2 - дигибридті будандастыру; жыныспен тіркескен тұқым қуалау мен көп аллельділіктің цитологиялық негіздерін есептер шығаруда қолдану1


40Тұқымқуалаушылықтың хромосомалық теориясы. Кроссинговер нәтижесінде белгілердің тұқымқуалау заңдылықтарының бұзылуы10.2.4.3 - кроссинговер нәтижесінде белгілердің тұқымқуалау заңдылықтарының бұзылуын түсіндіру1


41Аллельді және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесуі. Эпистаз. Комплиментарлық. Полимерия10.2.4.4 - аллельді және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесуін салыстыру1


42Хуго де Фриздің мутация теориясы. Кенеттенжәнеиндуцияланған мутация. Модельдеу «Адам хромосомасыжиынтығынан кариограмм құру. Геномдықмутацияныоқыпбілу»10.2.4.5 - Хуго де Фриздің мутация теориясын, мутагенез себептер, мутагенез себептерін және мутация түрлерін зерттеу1


43Хромосомалар санының ауытқуымен байланысты адамның хромосомдық аурулары.
БЖБ №7 
10.2.4.6 - хромосомалар санының ауытқуымен байланысты адамның хромосомдық ауруларын сипаттау1


44110.3 C Эволюциялық даму. Селекция негіздері.
Тірі ағзалардың көптүрлілігі
(10 сағат)
Тұқымқуалайтын өзгергіштік пен эволюция арасындағы өзара байланыс. Комбинативтік өзгергіштік, мутациялар. Табиғи сұрыпталу. Тіршілік үшін күрес. Гендер дрейфі. Популяциялық толқындар10.2.6.1 - тұқымқуалайтын өзгергіштік пен эволюция арасындағы өзара байланысты түсіндіру;
10.2.6.2 - эволюция үдерісіне әсер ететін факторларды талдау
1


45Эволюцияның дәлелдемелері. 10.2.6.3 - эволюцияның дәлелдемелерін талдау1


46Жер бетінде тіршіліктің қалыптасу кезеңдері10.1.1.1 - Жер бетінде тіршіліктің қалыптасу кезеңдерін және сызбаларын сипаттау1


47Филогенетикалық шежіре ағашы. Кладограммалар. Түсінік «Соңғы әмбебап жалпы ата тек». Модельдеу«Кладограмма құру».10.1.1.2 - филогенетикалық карталарды (кладограммалар мен филогенетикалық ағаштарды) құру және түсіндіріп беру1


48Филогенетикалық картаның әр түрлі формалары. Кладограммалар мен филогенетикалық ағаштардың айырмашылығы. Кладограммалар мен филогенетикалық ағаштардың эволюциялық маңызы.10.1.1.3 әр алуан филогенетикалық карталардың (кладограммалар мен филогенетикалық ағаштар) принциптерін салыстыру1


49Түр түзілудің тәсілдері. Түр түзілудің механизмі. Түр түзілудің оқшаулаушы механизмі. Түртүзілудегі репродуктивті оқшаулану. Полиплоидия және гибридизация10.2.6.4 - түр түзілудің тәсілдерін атау және түр түзілудің негізгі механизмдерін жіктеу1


50Селекция әдістері арқылы ауыл шаруашылық өсімдіктері мен жануарлардың қолтұқымдарын жақсарту тәсілдері. Гибридизация (будандастыру). Полиплоидия. Жасанды мутагенезБЖБ №810.2.5.1 - селекция әдістері арқылы ауыл шаруашылық өсімдіктері мен жануарлардың қолтұқымдарын жақсарту тәсілдердің зерттеу1


51Антропогенез кезеңдері. 10.2.6.5 - антропогенездің кезеңдерін атау1


52
ТЖБ №3
1


53
Антропогенез кезеңдері. 10.2.6.5 - антропогенездің кезеңдерін атау1



4-тоқсан (19 сағат)



5410.4 B Координация және реттеу
(6 сағат)
Жүйкежасушаларыныңқұрылысы. 10.1.7.1 - миеленденген нейрон аксонында әрекет потенциалының инициациясы мен трансмиссиясын сипаттау және түсіндіру1


55Мембраналық потенциал. Әрекет потенциалы. Нейронның аксон бойыменқозудыңберілуі10.1.7.1 - миеленденген нейрон аксонында әрекет потенциалының инициациясы мен трансмиссиясын сипаттау және түсіндіру1


56Рефрактерлық кезең мен оның маңызы.10.1.7.2 - рефрактерлық кезең мен миелин қабығының маңызын түсіндіру1


57Миелинденгенжәнемиелинденбегеннейрондардысалыстыру10.1.7.2 - рефрактерлық кезең мен миелин қабығының маңызын түсіндіру 1


58Механорецепторлардың түрлері. Пачини денешігі мысалында рецепторлардың тітіркендіргіштің өзгерісіне жауап беру реакциясы10.1.7.3 - механорецепторлардың тітіркендіргіштің өзгерісіне жауап беруін (Пачини денешігі) сипаттау1


59Механорецепторлардың түрлері. Пачини денешігі мысалында рецепторлардың тітіркендіргіштің өзгерісіне жауап беру реакциясы БЖБ №910.1.7.3 - механорецепторлардың тітіркендіргіштің өзгерісіне жауап беруін (Пачини денешігі) сипаттау1


6010.4 C Қозғалыс
(3 сағат) 
Көлденең жолақты бұлшықет ұлпаларының құрылысы. Миофибрилла құрылымы10.1.6.1 - көлденең жолақты бұлшықеттердің құрылымын түсіндіру1


61Жылдам және баяу жиырылатын бұлшықет талшықтарының ортақ қасиеттерін, орналасуы мен құрылысы. 10.1.6.2 - жылдам және баяу жиырылатын бұлшықет талшық-тарының ортақ қасиеттерін, орналасуы мен құрылысының байланысын орналастыру 1


62Актинге қатысты қаңқа бұлшықет ұлпаларының түрлер10.1.6.2 - жылдам және баяу жиырылатын бұлшықет талшық-тарының ортақ қасиеттерін, орналасуы мен құрылысының байланысын орналастыру1


6310.4 D Биомедицина және биоинформатика 
(4 сағат)
Биомеханиканы робототехникада қолдану. Инженерлік биомеханика (экзоқаңқа, робототехника). 10.4.4.1 - биомеханиканы робототехникада қолданылуын зерттеу1


64Медициналық биомеханика (протездеу). Эргометриялық биомеханика(оптимизация). Модельдеу «Жердегі тірі ағзалар қозғалысының биомеханикасын зерттеу»10.4.4.1 - биомеханиканы робототехникада қолданылуын зерттеу1


65Жүректің өткізгіш жүйесі. Жүрек автоматиясының механизмі. Жүректегі қозудың өту жылдамдығы. Жүрек бұлшықеттерінің жиырылғыштығы.10.4.4.2 - электрокардиограмманы қолдана отырып жүрек автоматиясы механизмін түсіндіру1


66Электрокардиография, оның диагностикалық маңызы. Модельдеу «Жүректе өтетін электрлік үрдісті зерттеу» 
БЖБ №10
10.4.4.2 - электрокардиограмманы қолдана отырып жүрек автоматиясы механизмін түсіндіру1


6710.4 E Биотехнология
(7 сағат)
Микроағзаларды өндірісте, ауыл шаруашылығында, медицинада, тұрмыста қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктері10.4.3.1 биотехнологияда қолданылатын тірі ағзалардың артықшылықтары мен кемшіліктерін талқылау1


68Полимеразды тізбекті реакцияны қолдану. Полимеразды тізбекті реакцияның таксономия, медицина, криминалистикадағы маңызы10.4.3.2 - полимеразды тізбекті реакцияның таксономияда, медицинада және криминалистикадағы маңызын сипаттау1


69Гендік -инженериялық манипуляциялаудың кезеңдері. Гендік инженерияның маңызы10.4.3.3- гендік-инженериялық манипуляциялаудың кезеңдерін түсіндіру1


70Гендік модификацияланған ағзаларды қолданудың оң және теріс тұстары. БЖБ№1110.4.3.4 - гендік модификация-ланған ағзаларды қолданудың этикалық сұрақтарын талқылау1


71ТЖБ №4
1


72Гендік модификацияланған ағзаларды қолданудың этикалық сұрақтары.10.4.3.4 - гендік модификация-ланған ағзаларды қолданудың этикалық сұрақтарын талқылау1


Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив