"Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында сабақты зерттеу әдісін қолдану" зерттеу сұрағы бойынша 2022-2023 оқу жылында атқарылған жұмыстар » Соцжол орта мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы білім бөлімінің
"Әлихан Бөкейхан атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » "Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында сабақты зерттеу әдісін қолдану" зерттеу сұрағы бойынша 2022-2023 оқу жылында атқарылған жұмыстар
16
май
2023

"Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында сабақты зерттеу әдісін қолдану" зерттеу сұрағы бойынша 2022-2023 оқу жылында атқарылған жұмыстар

Алдымызда  отырған оқушыға сабақты бірдей түсіндіреміз,дегенмен түсіне алмай қалатын балалар болады.Осының салдарынан бізде біліміндегі олқылықтары бар оқушылармен жұмыс істеуге тура келеді. Осы ситуацияда біздің күнделікті  жұмыстарыңызда  әр балаға жеке келіп табыстылыққа жетелеген тәжірибемізбен бөліссек. 

Оқытудағы туындайтын қиындықтардың себептері: А. Р.Луриянның  тұжырымдамасы бойынша .Жоғары психологиялық  функциялардың бұзылуы. Жоғары психологиялық   функцияларға не жатады?

Ақпараттарды қабылдау, жады .(Есте сақтау,ойлау қабілеті, зейін, сөйлеу,сөз.) Осы 5 бөлікте  ақау болса  оқу қиындайды. 


Түзету жұмыстарының принципі 

  1. Мотивация 
  2. Сабаққа қызықтыру, шығармашылық қосу керек (ойын, қосымша тапсырма)
  3. Берілген тапсырмалар балада болу. (қолжетімді болу маңызды)
  4. Тапсырмаларды реттілікпен беру
  5. Сабақтағы тапсырмалар жеңілден басталып, күрделіге қарай жүруі шарт. 
  6. Сабақ беру барысында бүгін қалайда осы тапсырмаларды орындау керек деп жұмыс жасамау. Бұл жерде баланың жағдайына, көңіл – күйіне мән беру өте маңызды. Егер бала шаршап тұрса Сіз қанша күшті дүние берсеңіз де бала қабылдай алмайды. 

Осы кезде әр балаға жеке -жеке табысқа   жету үшін ойын қоссақ болады :

  1. Мысалы әріп, сандар, тарих сабағы болса оқиғалардың жылы,математика, физика,химия  сабақтарында   формулалар  өткенде ойын түрінде   денеге , алақанға, арқаға жазу. Бала денеге жазылған мәліметті айта алу керек. 
  2. «Әріп неге ұқсайды» ойыны   бастауыш сыныптарда.
  3. Әріптерді толықтырып сал.
  4. Әріптерді құрастыру 
  5. Ермексаздан 
  6. Санақ таяқшасынан
  7. Қалам,қарындаштан
  8. Әріпті түрлі заттардан құрастыр

    Оқу техникасын меңгерудегі қиыншылықтардың шешімінің бір тәсілі көру аймағын дамыту жаттығуларын ҚМЖ-ға енгізу

    Мотивациямен жұмыс

    • Күйзелісті алып тастау.(кейбір сыныпта күйзелісте жүрген оқушы болуы мүмкін) Күйзеліс кезінде ми оқымайды. Баланың ойын сұрамай, тек оқы дей беру нәтиже бермейді. 
    • Жалпы адам баласы өзі қызықпаған нәрсені жасағанда, тиімсіз (неэффектино) жасайды.
    • Күйзелістегі оқушының көз қозғалысында проблема болады. 
    • Баладан өзін кінәлауын алып тастау керек. 
    • Баланың кішкентай жетістігіне қуана білу. (ата-ана, мұғалім).
    • Балаға өзін-өзі мақтауын үйрету. 

  9. Көру жадын дамытуға арналған жаттығулар 

  10. 1.    Әр түрлі тақырыптық «Лото» ойындары 2.    Картинкасы бар кез келген ойын көру жадын жақсартады.3.    «Есте сақта және суретін сал» ойыны
    Сабақ барысы
    Мұғалімге арналған ұсыныстар 
     Мұғалімнің сөйлеуіне қойылатын талаптар: жақсы сөйлеу мақамы, ұзақ сөйлемдер араластырмай сөйлеу, баланың деңгейіне қарай сөздерді қолдану; 
    •    Бір істі ұзақ жасамау. Мысалы: тек оқу, жазу емес, араластырып жасату керек. •    Бірізділіктен қашу керек. (сабақ монотонно болмау керек) 
    •    Қуат беретін жаттығулар мен массаждар (құлаққа массаж, «Гимнастика мозга» кітабындағы жаттығулар өте пайдалы) 

    Сабақ барысында балаға мотивация беріп отыру. Тапсырманы беріп, өзіңіз телефон не басқа нәрсемен айналыспауға тырысыңыз. Керісінше баланың жасаған дүниесіне қызығушылық танытыңыз. 

    Ең қиыны - есте сақтау және зейін. Осы екеуімен дұрыстап жұмыс жасау маңызды. Ол үшін берілген білімді араға уақыт салып салу қайталау формуласын орындау қажет. 
     20 минут – 1 сағат
     2 сағат
    8 сағат
    16 сағат
    24 сағат

    •    Механикалық жаттаудан, оқудан қашқан жөн. Оның балаға берер еш пайдасы жоқ. Мысалы: баламен бір мәтінді оқыдыңыздар делік. Мәтіннің ішінде балаға түсініксіз сөз кездесті. Осы кезде оны жай түсіндіре салу аздық етеді. Ол сөздің өзін бірнеше нұсқада түсіндіру керек.  •    Таныс емес сөздермен жұмыс:o    Сөйлем құрау арқылы o    Суретін көрсету арқылыo    Суретін салу арқылыo    Сол сөзге жақын сөздерді айту арқылы 
    •    Мәтіндегі түсініксіз сөздердің астын сызып шығу. •    Мұғалім таныс емес сөздерді түсіндіреді. Таныс емес сөздің суретін көрсетеді. Таныс емес сөзді мысалдар арқылы терең түсіндіреді. •    Балалар таныс емес сөздердің мағынасын түсінгеннен кейін сол сөздің суретін салу керек. Сурет салу арқылы ұзақ мерзімді жадысына жібереді. Ең бастысы баланың шығармашылығы оянады. 
    •    Есте сақтау қабілетін дамыту жаттығулары 1.    Заттарды тізбектей қойып, заттардың орындарын есте сақтауды сұрау. 
    2.10 сөзді айтып бала қанша сөзді есте қалғанын  жазу керек. Ақырын сөздің санын жоғарылатуға болады. 
    Ескерту 
    10-15 минуттан кейін 10 сөзді қайта айтуын сұрап көріңіз. 

    3.«диктофон» жаттығуы 

    Жасалу барысы:

    Мұғалім алдын ала диктофонға әр түрлі өлеңді, жаңылтпашты, жұмбақты, ертегі, әңгімені  жазып қояды. Сабақта оқушыларға тыңдатады. Сосын оқушылар пиктограмма тәсілімен суретін салып айтып беру керек. 3-5 минут тыңдайды. Одан кейін жазып не сызып шығады. 

    Ескерту 

    •    Бірінші түгел мұқият естиді•    Елестетеді •    Суретін салады•    Айтады
    4.«Қарлы үй» ойыны 
    Бұл ойынға бірнеше оқушы қатысу керек. Бір оқушы бір сөз айтады. Екінші оқушы бірінші оқушының сөзін және өзі бір сөз айтады. Үшінші оқушы 1,2 оқушының сөзін және өзінікін айтады. Осылай кете береді. 

    Ескерту 
    Сөзді дұрыс айтпаған оқушы ойыннан шығады. Соңында барлық сөзді ұмытпаған оқушы  жеңімпаз болады. 



    5.«Дыбыстар» жаттығуы 

    Интернеттен түрлі дыбыстарды тауып балаға тыңдату керек. Ал бала ненің дыбысы екенін анықтап айта алу шарт. 

    6. «Жұп сөздер» жаттығуы 
    Жұп сөздерді тек бір рет ғана айтады. Оқушы есінде сақтап қалу керек. 

    аспан– қараша
    жеміс – көгершін
    су -биік
    маржан – үстел
    қант – бел
    7. "Екі конверт" әдісі 
    Сөздікпен жұмыс кезінде, өлеңдерді жаттатуда қолданылады.
    Игра «Назовите одним  словом»  Конверт №1
    1.Положение в боксе, когда сбитый ударом противник не может подняться на ноги и считается побеждённым. 
    2.Ограждённая канатами площадка для бокса. 
    3.Победитель в спортивных соревнованиях по какому–либо виду спорта. 
    4.Учебный бой. 
    5.Специалист по тренировке кого-нибудь. 
    6. С силой отводит руку от себя, құлаштап сермеу сілтеу 
    Конверт №2

  11. 1.Нокаут, 2.ринг, 3.чемпион,4.Спарринг, тренировка,5.тренер,6. размахнулся

    «Лексический графический органайзер»
     На слова



Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив