Арнайы педагогтың сабақты зерттеу арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру бойынша атқарған жұмыстар есебі. » Соцжол орта мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы білім бөлімінің
"Әлихан Бөкейхан атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Арнайы педагогтың сабақты зерттеу арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру бойынша атқарған жұмыстар есебі.
12
май
2023

Арнайы педагогтың сабақты зерттеу арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру бойынша атқарған жұмыстар есебі.

Жетісу облысы, Панфилов ауданы 

«Әлихан Бөкейхан атындағы орта мектеп»

 коммуналдық мемлекеттік мекемесі


Арнайы педагогтың сабақты зерттеу арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру бойынша атқарған жұмыстар есебі.

Мақсаты:Үлгерімі төмен оқушылармен  жыл бойы жұмыс жүргізе отырып, жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу, пәнге деген қызығушылығын арттыру, мемлекеттік білім стандартын меңгеруіне ықпал жасау.

Міндеттері:

1. Оқушының жақын және өзекті аймағын анықтау

2. Әліппе,ана тілі және  математика пәндеріне  деген қызығушылығын арттыру.

3. Функционалдық сауаттылығын  дамыту, оны қоғамда өмір сүруге дайындау.

Күтілетін нәтиже:

  • Оқу бағдарламасының міндетті деңгейін орындайды
  • Ынта- жігері, өздеріне  сенімі артады, пәнге деген қызығушылығы оянады 

    Өзектілігі:

Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыта отырып, аталған пәндер бойынша білім стандартын меңгертуге қолданатын  тиімді әдіс –тәсілдер. FINERкритерийлерібарPICOTзерттеу сұрағынқою моделі

population-аудитория. Білімберу үдерісініңқатысушылары Психологиялық – педагогикалық қолдау бірлестік негізіндее жүзеге асады.Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің құрамына: мектеп директоры, педагог-логопед, педагог-психолог, арнайы педагог, әлеуметтік педагог сабақ беретін мұғалімдер, топ жетекшісі Гульназ Сабетқанқызы , директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Айнур Тояшевна,мектеп психологі Баян Төлендіқызы.

 

I

 intervention-араласу.Сізнақтықалайжəнеқандайəдістер,техникалар,тəсілдерарқылыөзіңіздіңзерттеуіңіздіжүзегеасырасыз. Әр баланың мүмкіндіктері мен қажеттіліктеріне сәйкес табысты оқыту мен дамыту үшін әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық шарттар құру барысындағы педагогтар мен мамандардың ұйымдастырылған қызмет жүйесі.

C

 comparison-салыстыру.Сізтағыдақандайəдістер,техникаларжəнетəсілдерқолданааласыз?

Елесееваның әдістемелік нұсқаулығына сүйене отырып 2а,2в,3а т.б формалары арнайы мамандар және пән мұғалімдері толтырылды.Зерттеу жұмысын командалық бірлескен жұмыстың нәтижесінде міндетті түрде нәтиже береді.


«Әлихан Бөкейхан атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 3 сынып оқушылары Айтхан Шолпан және Айтхан Айманмен жүргізілген әдіс – тәсілдер.

«Сатылай оқыту әдісі» 

Мақсаты: жеңілден қиынға қарай оқу, дағдыларын қалыптастыру.

1 Б у                                               

2 Ә-ке

3 О-тан

4 Жас

5 Ба - ға 

6 Аң-сар

7 Құ-мы-ра

8 Са-на-мақ.

9  Қар-лы-ғаш

11 Жал-қау-шы-лық.

12  Сөздерді оқу

13 Мәтінді оқу 

14 Мәтіннің   мазмұнын айту

Кім? Не?

Не істеді?

Тірек сөздер

Суретсалу

«Кемпірқосақ әдісі»

Мақсаты: оқушылардың бір таңбалы сандарды қосу және азайту амалдарын жеңіл тәсілмен меңгерту. Мысалы: 0+9=9 1+8=9  2+7=9 3+6=9 4+5=9

9 санның құрамын шығару жолдары.


«Ондықтан аттап қосу және азайту әдісі»

Мақсаты: санды жіктеу арқылы ондыққа толтыру.

9+5=14

9+5=9+1+4=14

17+5=7+3+2=12

8+7=8+2+5=15

9+8=9+1+7=17


8+3=8+2+1=11              7+5=7+3+2=12


333

2

1

           

1



11 – 8 = 11 – 1 – 7 = 3                 18 – 9 = 18 – 8 – 1=9


7 

1

                                                                       1     8


«Ретімен белгіле   әдісі»

Оқушылардың зейінін дамыту және есте сақтау  мақсатында  қолданатын әдіс.
 Нұсқау: Геометриялық пішіндерді үлгіге сәйкес таңбаларды ретімен белгілеп шығады
.

 



  • Лабириринттің пайдасы
  •  Көру жадын жаттықтырады, бала дұрыс және бұрыс жолдарын есте сақтау керек.
  • Табандылық пен шыдамдылық  дамытады.
  • Тұрақты көру назарын жаттықтырады.
  • «Қиын жағдайдан» шығудың жолын іздеуге ынталандырады.
  •  Бала өздігінен ойнауды және оқуды үйренеді.


Пиктограмма әдісі –  Бұл әдіс бейнелі жадыны жаттықтыруға есте сақтау қабілетіне   арналған әдіс.

Тапсырма: екі бағанда суреттер жұппен бейнеленген. Мүмкіндігінше жаттауға тырысу керек. Келесі суреттен жоғалған суреттерді табу керек



Арнайы педагогтың қызметінің негізгі мазмұнына оқу әрекеттін мөлшерлеу оқу білімін,икемділігі мен дағдыларын меңгерудегі қиындықтарды жеңу жатады.

       Қарым – қатынас –адамдар өмірінің мәні. Гуманистік тәрбиенің басты әдісі – балаларға бізбен қарым –қатынас жасау қуаныш сезімін бірге тану, бірлескен еңбек,ойын,демалу қуаныш жеткізу. Осы бірлескен жұмыс нәтижесінде оқушылардың сабақ үлгерімі оң нәтиже көрсетті.


2021-2022 оқу жылы.Оқушы білімі туралы көрсеткіш сапасы.

 



2022-2023 оқу жылы    ІІІ-тоқсан бойынша оқушының білім көрсеткіші 


FINERкритерийлері

F       жүзеге асатын.Мұғалімде жеткіліктіресурстарбар ма?

Бар себебі жаңа мектеп қолданысқа берілді. Техникалық база толық интернет ресурстары толық қол жетімді. Ұстаздар білімін жетілдіру мақсатында бірнеше курстардан өттіп, аудандық , облыстық семинарларға қатысып тәжірибелерімен бөлісті.

I        қызықты.Бұлсұрақтағыда кімге қызықты? Кәсіби өсуді мақсат еткен әріптестерге, жас мамандарға, ізденісте жүрген ұстаздарға.



Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив