Жылдық жұмыс жоспары 2022-2023 оқу жылы
«Әлихан Бөкейхан атындағы орта мектеп»
отдела образования Кербулакского района
Педагог - психологінің 2022 – 2023 оқу жылына
атқаратын жылдық жұмыс жоспары
Педагог – психолог:Қазыбаева Баян Толендыевна
Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің мақсаттары мен міндеттері
Психологиялық қызметтің мақсаты: білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік – психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Психологиялық қызметтің міндеттері:
1)білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін – өзі тәрбиелеу және өзін – өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
2)білім алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету;
3)білім алушыларды психологиялық – педагогикалық зерделеу негізінде әрбір білім алушыға жеке тәсілді қамтамасыз ету;
4)психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту;
5)психологиялық қиыншылықтар мен білім алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
6)білім алушылардың психикалық денсаулығын сақтау;
7)психологиялық проблемаларды шешуде және оқу – тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата – аналар мен педагогтерге консультациялық көмек көрсету;
Психологиялық қызмет жұмысының негізгі бағыты және мазмұны
Психологиялық қызмет психодиагностикалық, консультациялық, ағартушылық – профилактикалық, түзету – дамытушылық және әлеуметтік – диспетчерлік бағытта жүзеге асырылады.
1.Психодиагностикалық бағыттар:
1) білім алушылардың психикалық дамуын анықтау мақсатында оларды психологиялық диагностикалау;
2) білім алушылардың бейімделуі, дамуы мен әлеуметтенуі мақсатында оларды кешенді психологиялық тексеру;
3) білім алушылардың қабілеттілігі, қызығушылығы мен икемділігін психологиялық диагностикалау;
4) психологиялық диагностиканың қорытындысы бойынша психологиялық тұжырымдар мен ұсыныстарды дайындау.
2. Консультациялық бағыттар:
1) білім алушыларға, ата – аналар мен педагогтерге олардың сұранысы бойынша консультация беру;
2) білім алушыларға, ата – аналар мен педагогтерге жеке тұлғалық, кәсіптік өзін – өзі айқындау проблемалары және қоршаған ортамен өзара қарым – қатынастар бойынша жеке және топпен консультация жүргізу;
3) күйзелістік, жанжалдық, қатты эмоционалды күйзелістік жағдайда болып табылатын білім алушыларға психологиялық қолдау көрсету;
4) тұлғааралық және топаралық жанжалдарды шешуде делдалдық жұмыстарды ұйымдастыру.
3. Ағартушылық – профилактикалық бағыттар:
1) білім алушылар мен педагогтердің өзін – өзі айқындауына, кәсіптік өсуіне ықпал ету;
2) білім алушылар бейімсіздігінің алдын алу;
3) білім алушылардың әлеуметтік мінез – құлқының алдын алу;
4) педагогтерді аттестаттауды әлеуметтік – психологиялық сүйемелдеу;
5) әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету.
4. Түзету – дамытушылық бағыттар:
1) жеке тұлғалық өсуге арналған тренинтер өткізу;
2) білім алушылар мен педагогтердің тұлғалық, интеллектуалдық, эмоционалды – жігерлік, шығармашылық даму үйлесімділігі бойынша психологиялық түзету және дамыту сабақтарын ұйымдастыру;
3) жанжалдық тұлғааралық қатынастарды түзетуді жоспарлау.
5. Әлеуметтік – диспетчерлік бағыттар:
1) педагог – психологтың және кең көлемде талап етілетін мамандардың кәсіптік құзыреттілігі, функционалдық міндеттері шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша (дефектологтарға, логопедтерге, тифлопедагогтарға, т.б.) аралас - мамандармен жұмыс жүргізу;
Қыркүйек
№ | Мероприятие | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
І. Диагностикалау | ||||||
1 | 1сынып білім алушыларының мектепке оқытуға даярлығын бақылау жүргізу арқылы анықтау. | Керн-Иерасек әдісі тест Е.И. Рогов кітабы (11-16 беттер) | 1 сынып білім алушылары | I апта | Директор жанындағы отырыс | |
2 | 5сынып білім алушыларының тұлғалық ерекшеліктерін диагностикалау | Мектеп психологының жұмыс кітабы (128-141беттер) | 5 сынып білім алушылары | II апта | Директор жанындағы отырыс | |
3 | Г.Шмешектің тұлғалық сауалнамасы 10 сынып білім алушылармен | Мектеп психологінің жұмыс кітабы (88 бетте) | 10 сынып білім алушылары | III апта | Директор жанындағы отырыс | |
4 | Ғаламтор және компьютерлік ойындарға тәуелділікті анықтауға арналған тест-сұрақшасы | Мектеп психологының жұмыс кітабы (142-143беттер) гугл форма | 5 – 11 сынып алушыларымен | IV-V апта | Анықтама | |
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | ||||||
1 | 1 сынып білім алушылармен Баланың ерік саласындағы даму деңгейін анықтау | Мектеп психологының жұмыс кітабы «Графикалық диктант» (Д.Б.Эльконин) | 1 сынып білім алушыларымен | I апта | Хаттама | |
2 | Кинесология жаттығуы және айырмашылығын тап, көлеңкісін тап | Жаттығу | ОПМПК есебінде тұратын білім алушылармен | II апта | Анықтама | |
3 | МАД тобымен Ойлау процесін дамыту жəне түзету «Не артық?» | Дидактикалық материалдармен | МАД тобының балалармен | III апта | Анықтама | |
4 | «1 сынып ата-анасы» жаднама | Кеңес (слайд) | 1 сынып білім алушылардың ата-аналармен | IV-V апта | Хаттама | |
III. Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||
1 | Мен 1-ші сыныпқа барамын | 1 білім алушыларға жаднама тарату | 1 сынып білім алушылары | I апта | Анықтама | |
2 | «Орта мектептегі жаңа білім алушы» | 5- сыныптарға дамыту сабағы (5-8 сынып оқулығы 216-217 бет) | 5 сынып білім алушыларымен | III апта | Анықтама | |
3 | «Еш проблемам жоқ» | Релаксациялық жаттығулар (Мамандық таңдауда өзін-өзі анықтау оқулығында 10бет 7-сабақ) | 9-11сыныптар | IV апта | Анықтама | |
4 | Жасөспірімнің ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Интернет – тәуелділік қалыптасуынның алдын алу | Видео ролик, слайд, кеңес | 1 – 11 сынып білім алушылардың ата аналарына | V апта | Анықтама | |
IV. Консультация беру | ||||||
1 | «Бала оқуына ата – аналар басшылығы» | слайд, кеңес | 1-4 сынып ата-аналарына | I апта | Хаттама | |
2 | Жас мамандармен танысу тренингі «Мен және менің ұжымым», «Мұғалімнің кәсіби қиыншылықтарды жеңу жолдары» | тренинг | Жас мамандармен | II апта | Хаттама | |
3 | Сынып жетекшісінің диагностикалық картасы | сауалнама | 1 – 5 – 10 сынып жетекшілермен | III апта | Анықтама | |
4 | Мектептегі психологиялық - психологиялық консилиум қызметін ұйымдастыру | Жиналыс, тақылау | Комиссия мүшелері | IV-V апта | Кіші педкеңесте | |
5 | Пән мұғалімдерінің сабақтарына қатысу (олқылықтар бойынша) | бақылау | 1-11 сыныптар | IV-V апта | Анықтама | |
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | ||||||
1 | «Бала оқуына ата – аналар басшылығы» | слайд, кеңес | 1-4 сынып ата-аналарына | I апта | Анықтама | |
2 | Жасөспірімнің ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Интернет – тәуелділік қалыптасуынның алдын алу | Видео ролик, слайд, кеңес | 1 – 11 сынып білім алушылардың ата аналарына | V апта | Анықтама | |
3 | Мектептегі психологиялық - психологиялық консилиум қызметін ұйымдастыру | Жиналыс, тақылау | Комиссия мүшелері | IV-V апта | Кіші педкеңесте |
Қазан
№ | Мероприятие | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
І. Диагностикалау | ||||||
1 | Невротизация деңгейін анықтау (Л.Вассермен) жасөспірімдердің эмоционалдық-еріктік аймағын диагностикалау | 9-11сыныптар оқулығы (48-49 бет) | 9 – 11 сынып білім алушылары | I апта | Анықтама | |
2 | 9-сынып білім алушыларының кәсіби бағыттылығын диагностикалау 1.Сенің кәсіби ой-ниетің 2.Мамандық туралы хабар 3.Табандылықты зерттеу | 9-11сыныптар оқулығы (48-49 бет) | 9 – сынып білім алушылары | II апта | Директор жанындағы отырыс | |
3 | Стресс саған қалай әсер етеді? | Э.Ховард тесті ( 9-11 сынып оқулығы 50бет) | 9 – 11 сынып білім алушыларымен | III апта | Хаттама | |
4 | Білім алушылардың темперамент типін анықтау | Сауалнама | 11 сынып білім алушылары | IV апта | Анықтама | |
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | ||||||
1 | «Ұжымдағы микроклимат» | Психожаттығулар | Сынып жетекшілермен | I- II апта | Хаттама | |
2 | Түстерді сәйкестендір және суретке әңгіме құра | Жаттығу | ОПМПК есебінде тұратын білім алушылармен | II апта | Анықтама | |
3 | Миға арналған жаттығулар | Жаттығулар | 1 – 4 сынып білім алушылармен | III апта | Анықтама | |
4 | «Білім алушылапды ЕНТ-ге психологиялық тұрғыдан дайындау» | Психожаттығулар | 11 сынып білім алушылармен | IV апта | Анықтама | |
5 | Қисынсыздықтарды тап Не жоғалды? | дамыту сабағы, 68-72бет мектеп психологінің бастауыш оқулығы | 1 сыныптарға | IV апта | Анықтама | |
6 | Білім алушылардың зейін, есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту ( жеке және топтық , олқылықтар бойынша ) | тапсырмалар мен жаттығулар | 1-5 сыныпытар | ІІ – ІV апта | Анықтама | |
III. Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||
1 | Жасөспірімдер арасындағы «буллинг», «Кибербуллинг» психикалық денсаулықтың ,репродуктивті денсаулықтың,ментальды денсаулықтың және т.б бұзылуы туралы | Видеоролик, кеңес | 5-11 сынып білім алушылармен | I- II апта | Анықтама | |
2 | «Құқықтық сана – қауымға пана » кездесу | Ашық сұрақ, сұрақ - жауап | 9 – 11 сынып білім алушыларымен | I апта | Хаттама | |
3 | Мектеп оқушыларының бөгде сайттарға (порно, синий кит т.б өз өмірін қиюға жетелейтін сайттарға, діни ланкестік ұйымдар сайттары ) кірмеуін бақылау. | Бақылау | 1 – 11 сынып білім алушылармен | Ай сайын | Анықтама | |
4 | «Нашақорлық дегеніміз не? » | Баяндама, бейнеролик | 5-8 сынып білім алушылармен | IV апта | Анықтама | |
IV. Консультация беру | ||||||
1 | «Стрессті болдырмау жолдары» | ата-аналарға психологиялық кеңестер | 5 – 11 сынып ата- аналарына | I- II апта | Анықтама | |
2 | «Біздің мұғалімдеріміз» дамыту сабағы | мектеп психологінің 5-8сыныптарына арналған 1-ші оқулық 219-220 бет | 5-сынып білім алушылармен | III апта | Анықтама | |
3 | Кәсіптік бағдар бойынша психологиялық кеңес беру ( видеоролик) | 9-сынып білім алушылары мен ата-аналар | 9 сынып білім алушылармен және ата – аналарына | Жыл бойы | Анықтама | |
4 | Қыздар апталығына байланысты тақырыпқа кеңес беру | Кеңес беру | 5 – 11 сынып білім алушылардың қыздарымен | IV апта | Хаттама | |
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | ||||||
1 | «Стрессті болдырмау жолдары» | ата-аналарға психологиялық кеңестер | 5 – 11 сынып ата- аналарына | I- II апта | Анықтама | |
3 | Қыздар апталығына байланысты тақырыпқа кеңес беру | Кеңес беру | 5 – 11 сынып білім алушылардың қыздарымен | уақытында | Хаттама |
Қараша
№ | Мероприятие | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны | ||||||
І. Диагностикалау | ||||||||||||
1 | Құжаттарды толықтыру, реттеу . | Талдау | 1 – 11 сынып білім алушылармен | І апта | І тоқсан анықтамасы | |||||||
2 | 9-сынып білім алушыларының кәсіби бағыттылығын диагностикалау 4. Д.Голландтың тұлғаның типтерін анықтау тестісі | Сауалнама | 9 – сынып білім алушылармен | II апта | Анықтама | |||||||
3 | 5. «Мен қаладым» саралаушы-диагностикалық сұрақнамасы 6.Қызығушылық картасы | Сауалнама | 9 – сынып білім алушылармен | IІI апта | Анықтама | |||||||
4 | Ес ерекшеліктерін диагностикалау | Есте қалған суретті сал (148-149бет бастауыш жұмыс кітабы | 2-3сынып білім алушыларының | ІІІ-VI апта | Анықтама | |||||||
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | ||||||||||||
1 | Құжаттарды толықтыру, реттеу . | І апта | Анықтама, хаттама | |||||||||
2 | «Гиперактивті баланы қалай айқындауға болады» | Баяндама, кеңес | педагогтер мен ата-аналарға шағын дәріс | II апта | Анықтама | |||||||
3 | 4\1 Бөліктерін сәйкестендір! | Тапсырма | ОПМПК есебінде тұратын білім алушылармен жұмыс | ІІ апта | Анықтама | |||||||
4 | «Мамандық-жетістік мерейі!» Қазақстан университеттеріне вертуалды саяхат | видеоролик | 9-11сыныптарға | IIІ апта | Анықтама | |||||||
5 | Зейін, қабылдау, есте сақтау қабілеттерін дамыту (олқылықтар) | жеке және топтық тапсырмалармен жаттығулар | 6-7-8 сыныптар | ІІІ апта | Анықтама | |||||||
6 | «Ең бақытты сәттерім» | психожаттығу | 7-11сынып | IV- V-апта | Анықтама | |||||||
III. Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||||||||
1 | Құжаттарды толықтыру, реттеу . | І апта | тоқсандық құжаттарды реттеу | Анықтама | ||||||||
2 | «Білім берудегі кинесиология» | Баяндама, слайд | Бастауыш педагогтарына арналған шағын дәріс | II апта | Анықтама | |||||||
3 | Салауатты өмір салтын сақтау. Өмірге жағымды көзқарас қалыптастыру | баяндама, дөңгелек стол | 8-10 сынып | III апта | Анықтама | |||||||
4 | Миға арналған гимнастикалар (5-11сыныптар) | Жаттығулар | 5-11сыныптар | II апта | Анықтама | |||||||
IV. Консультация беру | ||||||||||||
1 | «Отбасы – қоғамның ең басты тірегі » | Слайд, жаттығу, кеңес | мектепшілік, сыныптық ата – аналар жиналысы | І апта | Хаттама | |||||||
2 | «Күйзелісті жеңу үшін не істеу керек?» | Кеңес | педагогтерге арналған | II апта | Анықтама | |||||||
3 | ЕНТ-ға балаңыздың дайындығы | Кеңес, слайд | ЕНТ ға қатысатын білім алушылардың ата-аналарына | II апта | Анықтама | |||||||
4 | «Қиын бала деген кім?» | Баяндама | 7 – 8 сынып білім алушылардың ата-аналар мен педагогтерге | III апта | Анықтама | |||||||
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | ||||||||||||
1 | «Отбасы – қоғамның ең басты тірегі » | Слайд, жаттығу, кеңес | мектепшілік, сыныптық ата – аналар жиналысы | І апта | Анықтама | |||||||
2 | ЕНТ-ға балаңыздың дайындығы | Кеңес, слайд | ЕНТ ға қатысатын білім алушылардың ата-аналарына | II апта | Анықтама | |||||||
3 | «Қиын бала деген кім?» | Баяндама | 7 – 8 сынып білім алушылардың ата-аналар мен педагогтерге | III апта | Анықтама | |||||||
Желтоқсан
№ | Мероприятие | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны | |||||||
І. Диагностикалау | |||||||||||||
1 | «Ағаштағы адам» Пип Уилсон | Тест | 6-11 сынып білім алушыларымен | I апта | Анықтама | ||||||||
2 | ЕНТ-ға дайындығың қалай жас түлек? | Психожаттығу, кеңес | 11сынып білім алушылары | II апта | Анықтама | ||||||||
3 | «Бұл дүниеде мен кіммін?»В.А.Сонин тесті | мектеп психологінің 5-8сыныптарына арналған 2-ші оқулық 51-52 бет | 7-8сынып білім алушылары | IIIапта | Анықтама | ||||||||
4 | Сіздің жүйкеңіз төзімді ме? | педагогтерге тест мектеп психологінің 2-ші оқулық 51-52 бет | 5 – 8 сынып жетекшілеріне | IV –V-апта | Анықтама | ||||||||
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | |||||||||||||
1 | «Алманы жұлып ал», «Жазу машинасы» педагогтерге арналған ойын-жаттығулар | мектеп психологінің 5-8сыныптарына арналған 2-ші оқулық 53 бет | ұжыммен | I апта | Анықтама | ||||||||
2 | Өзін – өзі бағалау тест және шытырман жол | тест, тапсырма | ОПМПК есебінде тұратын білім алушылармен жұмыс | ІІ апта | Анықтама | ||||||||
3 | «Өзіңе хат», «Айт» тұлғалық ерекшеліктерді дамыту жаттығулары | мектеп психологінің 5-8сыныптарына арналған 1-ші оқулық 207-209 бет | 5 – 8 сынып білім алушылармен | II апта | Анықтама | ||||||||
4 | «Отбасы махаббаты неде?» | мектеп психологінің 9-11сыныптарына арналған оқулығы 221-222 бет | 9 сынып – 11 сыныптың ата – аналарымен | IIIапта | Анықтама | ||||||||
5 | Зейін, есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту(олқылықтар) | жеке және топтық | 9-10-11 сыныптар | IV –V-апта | Анықтама | ||||||||
III. Профилактика және психологиялық ағарту | |||||||||||||
1 | «Кактус » | графиқалық тест | 1 – 4 сынып білім алушылармен | I апта | Анықтама | ||||||||
2 | «ЖҚТБ, темекі шегу, норкомания, алкоголь токсикомонияның зардаптары . Қабырға газеттерінің байқауы 1 – 11 сыныптар | қабырға газет | 1 – 11 сынып білім алушылармен | I апта | Анықтама | ||||||||
3 | Діни экстремизм иен терроризм қайдан шықан тақырыбында профилактикалық әңгіме жүргізу. «Діни экстремизм » тақырбында | кездесу , сұхбат , сауалнама | 9 – 11 сынып білім алушылармен | II апта | Хаттама | ||||||||
4 | «Суицид-қоғам дерті» жаднама | кеңес | 8-11ата-аналары, педагогтерге | IV –V-апта | Анықтама | ||||||||
IV. Консультация беру | |||||||||||||
1 | «Баланы қалай тәрбиелеу керек?» | мектеп психологінің 9-11сыныптарына арналған оқулық 233-234 бет | ата-аналарға арналған | I апта | Анықтама | ||||||||
2 | Зерттеу қорытындысы бойынша жеке сұхбат | сауалнама, тест | 9 – 11 сынып білім алуышлармен | II апта | Анықтама | ||||||||
3 | «Ашуды басқару әдістері» | видеоролик | ұжыммен | Жыл бойы | Анықтама | ||||||||
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | |||||||||||||
1 | «Баланы қалай тәрбиелеу керек?» | мектеп психологінің 9-11сыныптарына арналған оқулық 233-234 бет | ата-аналарға арналған | I апта | Анықтама | ||||||||
2 | Діни экстремизм иен терроризм қайдан шықан тақырыбында профилактикалық әңгіме жүргізу. «Діни экстремизм » тақырбында | кездесу , сұхбат , сауалнама | 9 – 11 сынып білім алушылармен | II апта | хаттама | ||||||||
Қаңтар
№ | Мероприятие | жұмыс түрлері | нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
І. Диагностикалау | ||||||
1 | Құжаттарды толықтыру, реттеу . | І апта | Анықтама | |||
2 | Отбасы суреті проективті әдісі | сурет салу | 2-4сынып білім алушылары | II апта | Анықтама | |
3 | Оқушылардың құқықтық сауаттылығын анықтау | сауалнама | 5 – 8 сынып білім алушылармен | II апта | Анықтама | |
4 | Білім алушылардың интелектуалдық даму деңгейін анықтау | тапсырмалар | үлгерімі төмен білім алушылар | IIIапта | Анықтама | |
5 | «Бөтелкедегі қой» проективті әдісі | 4-11сынып сәтсіз жанұядағы білім алушылармен | IV апта | Анықтама | ||
ІІ түзету – дамыту | ||||||
1 | Құжаттарды толықтыру, реттеу . | І апта | Анықтама | |||
2 | жүйелі ойлауды дамыту және жадыны дамыту | сұрақ – жауап | ОПМПК есебіндегі білім алушылармен | II апта | Анықтама | |
3 | «Біз 5-ші сыныпқа барамыз» тренинг-сабақ | психожаттығу | 4сынып білім алушылары | II апта | Анықтама | |
4 | «Жасыма талма,тек қана алға» дамыту сабағы | психожаттығу | жас мамандарға | IIIапта | Анықтама | |
5 | Алынған тест нәтижелерін талдау | талдау | 1 – 11 сыныптар | IV апта | Анықтама | |
ІІІ Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||
1 | Құжаттарды толықтыру, реттеу . | І апта | Анықтама | |||
2 | «Өмір қымбатсың маған» жаднама | кеңес | 8-11сыныптар | II апта | Анықтама | |
3 | «Өзіңді қылмыскерлерден қалай қорғауыңа болады?» | видеоролик https://www.youtube.com\watch?v=Etjcjm5d8dE | 1-4 сынып алушыларымен | IIIапта | Анықтама | |
4 | «Ерте жүктілік.... » жаднама | ашық сұрақ, сұрақ – жауап | Қыздармен жұмыс 7-11сынып | IV апта | Анықтама | |
IV. Консультация беру | ||||||
1 | Құжаттарды толықтыру, реттеу . | І апта | Анықтама | |||
2 | «Күйзеліс кезінде көмек» | кеңес беру мектеп психологі 211 бет, кеңес беру | 7-11сынып | II апта | Анықтама | |
3 | үлгерімі төмен оқушылардың ата – аналарымен кездесуі (олқылықтар бойынша ) | кеңес беру | 1 – 11 сыныптардың ата – аналары | IIІ апта | Анықтама | |
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | ||||||
1 | Анықтама |
Ақпан
№ | Мероприятие | жұмыс түрлері | нысаналы топ | Орындалу мерзімі | ескертулер | есептілік нысаны |
І. Диагностикалау | ||||||
1 | Ауданнан келген хаттар бойынша және шұғыл жағдайларда диагностика жүргізу | қажеттілігіне қарай | Анықтама | |||
2 | Мұғаліммен оқушы арасындағы қарым- қатынасты анықтау.Пән мұғалімдермен жұмыс(олқылықтар бойынша) | сауалнама | мектеп ұжымымен | І апта | Анықтама | |
ІІ түзету – дамыту | ||||||
1 | Танымдық үрдістерін дамыту ойын-жаттығулар | ойын жаттығулары | 1-4сыныптар | I апта | Анықтама | |
2 | суреттер жайлы диалог дамыту | диалог құру | ОПМПК есебіндегі білім алушылармен | II апта | Анықтама | |
3 | Қарым-қатынасты дамытуға арналған ойын-жаттығулар | 9-11сыныптар оқулық 203бет | 10 – 11 сыныптар | IIIапта | Анықтама | |
4 | «ЕНТ-ға сеніммен қадам басайық» тренинг | психожаттығуы | 11сыныптар | IV апта | Анықтама | |
ІІІ Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||
1 | «Мен өмірге ғашықпын» апталық | апталық кеш | 1 – 11 сынып білім алушылармен | II апта | Анықтама | |
2 | «Бақытты жанұя»
| видео | 1-4сынып ата-аналарына | IV апта | Анықтама | |
IV. Консультация беру | ||||||
1 | «Күйзелістен қалай арылуға болады?» | видеоролик | педагогтерге | I апта | Анықтама | |
2 | ЕНТ-ге қатысу 11-сынып білім алушыларының ата-аналарына аффермация | кеңес | 11 сынып ата-аналары | II апта | Анықтама | |
3 | «Жүйке жүйесіне түсетін күштен психологиылық арылу жолдары» | психожаттығу | 7-11сыныптар | Жыл бойы | Анықтама | |
4 | «Мектеп, ата –ана, оқушы арасындағы байланысты нығайту » | слайд, кеңес | ата-аналар жиналысы | IIIапта | Анықтама | |
5 | Зиянды әрекеттердің адам денсаулығына тигізетін әсері | әңгімелесу, кеңес беру | 6 – 11 сыныптар | IV апта | Анықтама | |
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс |
Наурыз
№ | Мероприятие | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
І. Диагностикалау | ||||||
1 | Ауданнан келген сауалнамалар,тесттерді алу және шұғыл жағдайларда диагностика жүргізу | қажеттілігіне қарай I апта | Анықтама | |||
2 | «Жаңартылған білім мазмұны бойынша 9 сынып білім алушыларының бейіндік кәсіби бағыт-бағдарын және стандарттық дәрежесін анықтау» | сауалнама, тест | 9 сыныптар | Өз уақытында | директор жанындағы ортырыс | |
3 | Үлгерімі төмен оқушылармен Алақандар жаттығуы | II апта | Анықтама | |||
4 | «Қыз әдебімен көрікті» қыз сыны (7-11сынып қыздары) | IIIапта | ||||
Құжаттарды толықтыру, реттеу . | ІV - V апта | |||||
ІІ түзету – дамыту | ||||||
1 | Әлімжеттік,Буллинг деген не?
| видеоролик https://www.youtube.com\watch?v=pnegoYVovFwtb | 5-11сынып ата-аналарына | I апта | Анықтама | |
2 | жүйелі ойлауды дамыту және жадыны дамыту | сұрақ – жауап | ОПМПК есебінде тұратын білім алушылармен жұмыс | II апта | Анықтама | |
3 | «Толлерантылыққа 20 қадам», «Толлерантты мұғалім » тақырыбында тренинг (Діни экстремизм) | психо- жаттығу | мектеп ұжымымен | III апта | Анықтама | |
4 | «Құқық қорғау органдарымен кездесу ұйымдастыру» | кездесу, сұхбат, ашық сұрақ | 9-11 сыныптар үшін | Жылына 2 рет IІІ апта | Анықтама | |
5 | Құжаттарды толықтыру, реттеу . | ІV - V апта | Анықтама | |||
ІІІ Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||
1 | «Сен агрессияны қалай жеңесін?» | https://www.facebook.com/1446686598757940/videos/273102110371570/?t=0 https://www.facebook.com/1446686598757940/videos/143891037034418/?t=0 | 7-8сыныптарға арналған | I апта | Анықтама | |
2 | «Балаңызды қаншалықты жақсы білесіз?» | https://www.youtube.com/watch?v=bwI87rnBRXc | 9 - 11сынып ата-аналарына | II апта 07-11.03.2022 | ||
IV. Консультация беру | ||||||
1 | «Бала сізден қорықпасын десеңіз» | ата-аналарға кеңестер Мектеп психологінің 5-8сыныптарға арналған оқулығы 77-бет | 5 – 8 сынып ата –аналарына | IIIапта 14-18.03.2022 | ||
2 | «Ойды қалай дамытамыз?» педагогтерге арналған кеңестер | Мектеп психологінің 5-8сыныптарға арналған оқулығы 76-бет | 5 – 11 сыныптың пән мұғалімдеріне | IIIапта 14-18.03.2022 | ||
3 | Құжаттарды толықтыру, реттеу . | ІV - V апта 21 –31 .032022 | ||||
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | ||||||
1 | «Толлерантылыққа 20 қадам», «Толлерантты мұғалім » тақырыбында тренинг (Діни экстремизм) | психо- жаттығу | мектеп ұжымымен | III апта | Анықтама |
Сәуір
№ | Мероприятие | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
І. Диагностикалау | ||||||
1 | Ауданнан келген сауалнамалар,тесттерді алу және шұғыл жағдайларда диагностика жүргізу | қажеттілігіне қарай | Анықтама | |||
ІІ түзету – дамыту | ||||||
1 | «Жеткіншектер кезеңінде туындайтын қиындықтар...» | тренинг мектеп психологінің жұмыс кітабы 5-8сынып 72-73 бет | ұжыммен | I апта | Анықтама | |
2 | Белгісіз сандарды тап | есеп шығару | ОПМПК есебінде тұратын білім алушылармен жұмыс | II апта | Анықтама | |
3 | Өзіңе дос бола аласың ба? | видеролик https://www.facebook.com/1446686598757940/videos/243745563466573/?t=0 | 9-11сыныптарға | III апта | Анықтама | |
4 | «Өз өміріңнің ұлы суретшісі бол» | Мандала арт-терапия | 5-11 сынып білім алушылары | ІV апта | Анықтама | |
ІІІ Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||
1 | «Мен және менің ортам» | ойын-жаттығулар | 9-сыныптарға | I апта | Анықтама | |
2 | Сенімділікті қалай арттыруға болады? | видеороликhttps://youtu.be/GB9M0OW7zmM | 7-9сыныптарға | II апта | Анықтама | |
3 | Ютуб каналынан балаларыңыз не көріп жүр? | әңгіме, кеңес | 1-11 сынып ата-аналарына | III апта | Анықтама | |
IV. Консультация беру | ||||||
1 | Қауіпсіз Интернет | слайд, кеңес | 9 – 11 сыныптарға | І апта | ||
2 | Өзіңе сенімділік неден құралады | Луиза Хейдің кеңестері | 9-11 сыныптар | II апта | Анықтама | |
3 | «Психотроптық заттармен энергетикалық сусындар туралыне білеміз?» | кеңес беру | 5 – 11 сыныптар | ІІІ апта | Анықтама | |
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | ||||||
1 | Білім алушыларды ЕНТ алдында дайындау жөніндегі ұстаздарға ұсынылатын кеңестер | мектеп психологінің жұмыс кітабы 9-11сынып 210 бет | ЕНТ бойынша пән мұғалімдеріне | I апта | Анықтама |
Мамыр
№ | Мероприятие | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындалу мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
І. Диагностикалау | ||||||
1 | Ауданнан келген сауалнамалар,тесттерді алу және шұғыл жағдайларда диагностика жүргізу | қажеттілігіне қарай | Анықтама | |||
ІІ түзету – дамыту | ||||||
1 | Қиялды дамыту арналған... | психокоррекциялық ойындар | 1-4сынып білім алушылары | I апта | Анықтама | |
2 | Ақыл ой жаттығуы | есеп, тапсырма | ОПМПК есебінде тұратын білім алушылармен жұмыс | II апта | Анықтама | |
3 | Фонематикалық ойындар | психокоррекциялық ойындар | 3-4сынып білім алушылары | III апта | Анықтама | |
4 | Құжаттармен жұмыс , реттеу | ІV апта | Анықтама | |||
ІІІ Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||
1 | «Мейірімді әдетке балалық шақтан бастап тәрбиелеу» | дөңгелек стол | 1-3 сыныптар | I – ІІ апта | Анықтама | |
2 | «Менің армандарым....» | фотоколлаж | 4-5сыныптар | ІІІ апта | Анықтама | |
4 | Құжаттармен жұмыс , реттеу | ІV апта | Анықтама | |||
IV. Консультация беру | ||||||
1 | Жоғарғы сынып оқушыларының ата – аналарына емтиханға дайындау барысынды ұсынылатын кеңестер. | слайд , кеңес | 9-11сынып білім алушыларының ата-аналары | I апта | Анықтама | |
2 | Білім алушылардың сабаққа ынтасын арттыру жөнінде | 10 кеңес | 1-11сыныптар | IIапта | Анықтама | |
3 | «Мектеп бітірушілерге емтиханға, тестке қатысты психологиялық кеңес» | кеңес беру | 9-11сынып білім алушылары | IIIапта | Анықтама | |
Кеңес беру жұмыстарының актісін жазу | IVапта | Анықтама | ||||
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | ||||||
1 | Жоғарғы сынып оқушыларының ата – аналарына емтиханға дайындау барысынды ұсынылатын кеңестер. | слайд , кеңес | 9-11сынып білім алушыларының ата-аналары | I апта | Анықтама | |
VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | ||||||
1 | Барлық іс-шаралар | сауалнама, тест, сұхбат, сұрақ – жауап, психожаттығулар | 1 – 11 сынып білім алушылар, ата – аналар, мектеп ұжымы | уақытында | Анықтама |