25
август
2023
Мектептің даму жоспары
Сабаққа қатысу «Білім сапасын арттыруда пән мұғалімдерінің ролі» | Оқу үрдісінде білім сапасын көтеруде педагогтердің ролін арттыру | әр тоқсан қорытындысы бойынша. | Психологиялық-педагогикалық консилиум білім сапасы төмен сыныптарда | Қалыптаструшы және жиынтқ бағалаудағы,тоқсандағыбілім сапасындағы олқылықтар бойыншажұмыстар жүргізіледі | ДОІЖО мен мектеп үйлестірушілері | |
"Lesson study"зерттеу сабақтарын ұйымдастыру 5-сыныптарды тәжірибеге енгізу | Lesson study тәсілімен бірлесіп сабақта зерттеу жүргізу арқылы нәтижеге қол жеткізу.Оқушыға жан-жақты терең білім беру | Жыл бойы | Нұсқаулық тапсырмалар жинағы | Мұғалімдер Lesson study тәсілін сабақта қолдады. оқушыларды бақылау арқылы бірлесіп нәтижеге жете алады. | Шығармашылық топ мүшелері | |
Lesson study фокус тобымен бірлескен отырыс | Lesson study сабақтарының нәтижесін бірлесіп талдау. | қаңтар. | Кәсіби сұхбат,сауалнам | Lesson study сабақтарының өтілу деңгейі анықталады. Мұғалімдердің бақылау парағын толтыру деңгейі сараланады | Шығармашылық топ мүшелері | |
Коучинг№2«Жетістікке жетелейтін 7 модуль» | Жетекші 7 модуль туралы түсініктерін қалыптастыру. | .ақпан | Коуч, тәлім алушы | 7 модуль туралы мағлұмат алады. | ІІ-деңгейлі мұғалім | |
Іс-әрекеттегі зерттеу | Оқушы көшбасшылығын дамыту әрекеттерін бақылау.Мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігін дамыту | ақпан | Кәсіби сұхбат | Оқушы бойындағы көшбасшылық қабілетін дамытатын әрекеттер жасайды.Мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігі артады. | Тәлім алушы,кәсіби қоғамдастық мүшелері | |
Өзгеріс енгізу тобымен бірлескен отырыс | Шеберлік сабақтарының нәтижесін талдау. | наурыз | Кәсіби сұхбат | Шеберлік сабақтарының өтілу деңгейі анықталады. Мұғалімдердің алған білімін қолдану деңгейі сараланады. | Өзгеріс енгізу тобы | |
Коучинг№3«Қалыптастырушы және жиынтық бағалауды оқу үрдісінде тиімді қолдану арқылы оқушы белсенділігін арттыру » | Оқыту үшін бағалауды меңгеру | сәуір | Кері байланыс | Оқушы оқудың қай сатысында тұрғанын,мұғалімдер қажетті деңгейге қалай жетуді анықтайды | Көшбасшы ,коуч | |
Шеберлік сыныпТәлімгерлік қызмет: «Топтық жұмыстағы оқушы көшбасшылығы» | Топтық жұмыстағы оқушы көшбасшылығын ұйымдастырудағы жаңа тәсілдер маңыздылығын түсіндіру. | мамыр | Сұхбаттасу,кері байланыс | Топтық жұмыстағы оқушы көшбасшылығын ұйымдастырудағы жаңа тәсілдер маңыздылығын түсінеді | І деңгейлі мұғалім, директордың орынбасары | |
Желілік қоғамдастық жұмысы:Білім алушыны тыңдай білуге жаттықтыру жолдары | Мектеп бойынша кәсіби іс-тәжірибе алмасу мақсатында желілік қауымдастық құру. | мамыр. | Сұхбаттасу,кері байланыс | Мұғалімдердің іс-тәжірибе алмасу аймағы кеңейеді,кәсіби құзіреттілігін дамыту мүмкіндігіартады | Кәсіби қоғамдастық мүшелері ,тәлім алушы | |
Қорытынды аттесттаттау менҰБТ-ге дайындық | Оқушылардың білімін арттыру | үнемі | ҰБТ-ға дайындау Сыныптан тыс тақырыптық байқаулар ұйымдастыру | Функционалдық сауаттылықтары артады | Пән мұғалімдері | |
Сертификатталған мектеп тренерінің курстан өтпеген мұғалімдерді оқытуын ұйымдастыру Тұлғаның жан-жақты дамуындағы мектептегі психологиялық қызметтің маңызы | Жеке педагогтардың қажеттіліктерін қанағаттандыру Тұлғаны дамытуда психологиялық қызметтің жұмысын ұйымдастыру | Жыл бойы Жыл бойы | Бағдарламаға сәйкес сабақтар ұйымдастыру Сауалнама,мониторинг | Оқытуда жаңа әдіс-тәсілдерді қолданады,оқушы қажеттілігі айқындалады,әріптестерге кәсіби қолдау көрсетіледі Тұлға жан-жақты дамиды,қоғамдық ортаға бейімделеді. | Мектеп тренері Мектеп психолгы | |
Мұғалімдердің жаңа форматтағы сабақтарының жариялануы | Әріптестермен тәжірибе алмасу | Жыл бойы | БАҚ | Оқытуда жаңа әдіс-тәсілдердіқолданады,әріптестерге кәсіби қолдау көрсетіледі | көшбасшы | |
Оқу сабақтарының барлық түрінің өткізілуінің әдістемесін,тиімділігін жетілдіруде әдістемелік күндер өткізу | Жас мамандардың кәсіби дамуына қолдау жасау | Жоспар бойынша | Семинарлар өткізу | Жас мамандарға тәлімгерлік жұмыстар жүргізіледі,әдістемелік көмек ұйымдастырылады. | Тәлімгерлер мен тренерлер | |
8-11сыныптарда олимпиада өткізу жұмысын жандандыру | Дарынды, талантты білім алушылармен жұмыс жүргізу | Жоспар бойынша | Олимпиада өткізу | Жоғарғы сынып білім алушылардың оқуға ынтасы артады | Шығармашылық топ,сынып жетекшілер,пән мұғалімдері | |
Мұғалімдер арасындағы өз тәжірибесіндегі іс-әрекетін зерттеу бойынша таныстырылымдар жасау | Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруда педагогтардың өзара тәжірибе алмсуын ұйымдастыру | Жыл бойы әр пән бірлестігінде | «Ең үздік жазылған эссе» «Ең үздік сабақ» «Ең үлгілі сабақ» байқаулар | Мұғалімдер өз тәжірибесіндегі іс-әрекетін зерттеу бойынша таныстырылымдар жасайды,эссе жазады,оқу сауатттылығы,математикалық сауаттылықты арттыру негізінде тапсырмалар құрады және ықшам сабақтар мен үлгі сабақтар өтіп,кәсіби шеберліктерін арттырады. | Шығармашылық топ | |
Желілік қоғамдастық жұмысы: Білімалушылардың өз бетімен орындайтын тапсырма түрлері | Кері байланыс жасау,критериалды бағалау тәсілдерін түсіндіру және іс-тәжірибе алмасу, | Жоспар бойынша | Пән мұғалімдері. | Кері байланыс тәсілдерін меңгереді, оқушы білімін бағалау жолдарын үйренеді. | Мектеп тренері,шығармашылық топ | |
Критерийлерге негізделген,нәтижеге бағытталған ашық тәрбие сағаттарын өткізу | Сыныптан тыс жұмыстардың деңгейін арттыру | Жоспар бойынша | Ашық тәрбие сағаттар мен дебаттар,дөңгелек стол,интелектуалды ойындар | Білім алушылар қажеттілігі мен сынып мәдениетіне негізделген тәрбие сағаттары мен іс-шаралар өтеді,оқушылар арасында ынтымақтастық орта қалыптасады | Шығармашылық топ пен көркемдік кеңес мүшелері | |
Мұғалімнің сынып мәдениетін зерттеуі | Сынып мәдениетін зерттеу | Жыл бойы | Сауалнама ,сабақтарға қатысу | Білім алушыла мен ата-аналар,мұғалімдер арасында қарым-қатынас нығаяды,ынтымақтастық орта қалыптасады | Сынып жетекшілер мен шығармашылық топ | |
Сынып жетекшілердің шеберлігі | Тәжірибе алмасу | Тоқсан сайын | Іс-тәжірибе алмасу | Сынып жетекшілер бір-бірімен тәжірибе алмасады,үздік сынып жетекші анықталады.Сынып жетекшілер тәжірибе алмасу арқылы біліктілігін арттырады. | Шығармашылық топ | |
Мектепішілік бақылауды ұйымдастыру бойынша:1.1-5 сыныптарда білім алушылардың білім білік дағдыларының қалыптасуын зерделеу3-4 сыныптарда оқу жылдамдығы мен жазу коллеграфиясы | 1-5 сыныптарды білім алушылардың білім-білік дағдыларын зерделеу. 3-сыныптардың оқу жылдамдығын,жазу коллеграфиясын зерделеу. | Жоспар бойынша | Зерделеу,мектепішілік бақылау,талдау,сараптау | 1-5 сыныптарда білім алушылардың білім білік дағдыларының қалыптасуы зерделенеді. 3-4 сыныптарда оқу жылдамдығы менжазу коллеграфиясы зерделенеді | ||
Гуманитарлық пәндер бойынша стандарт нормативтердің орындалуыЖаратылыстану пәндері бойынша стандарт талаптарының орындалуы | Гуманитарлық пәндер бойынша стандарт нормативтерінің орындалуын тексеру. Жаратылыстану пәндері бойынша стандарттың орындалуын қадағалау | Жоспар бойынша | Зерделеу мектепішілік бақылау,талдау,сараптау | Гуманитарлық пәндер бойынша стандарт нормативтердің орындалуы қадағаланады. Жаратылыстану пәндері бойынша стандарт талаптарының орындалуы зерделенеді | ДОІЖОКомиссия мүшелері | |
Үйірме , факультатив сабақтарының баланың логикалық ойлау қабілеттерін дамытуға әсері | Үйірме ,факультатив сабақтарын қадағалау | Жоспар бойынша | Мектепішілік бақылау,сараптау | Үйірме ,факультатив сабақтарының баланың логикалық ойлау қабілеттерін дамытуға әсері қадағаланады | Комиссия мүшелері | |
Әскери-патриоттық тәрбиенің жүргізілу барысы.Салауатты өмір салтын қалыптастыру,білімалуылардың денсаулығын нығайту жұмыстары | Әскери-патриоттық тәрбиенің жүргізілуін зерделеу. Салауатты өмір салты бойынша атқарылған жұмыстарды бақылау | Жоспар бойынша | Мектепішілік бақылау,сараптау | Әскери-патриоттық тәрбиенеің жүргізілу барысы зерделенеді. Дене тәрбиесінен президенттік тест нормаларының орындалуы,білім алушылардың дұрыс тамақтануы,спорттық үйірме жұмыстары зерделенеді | Комиссия мүшелері | |
Тәжірибедегі рефлексия курстан өткен мұғалімдердің іс-әрекетті зерттеудегі ОМЖ,ҚМЖ жоспарларыныңтиімділігі туралы | Өзара тәжірибе алмасу | Жарты жылдық қорытындысы бойынша | Тренерге хат,презентация | Кәсіби біліктілігі артады | Шығармашылық топ | |
Біз неге? Қалай қол жеткіздік?» | Атқарылған іс-шаралардың қорытындысын шығару | Кәсіби сұхбат | Нәтиже сараланады, мұғалімдермен талқыланады | Өзгеріс енгізу тобы |